Tuula vaimon ihana sisko

Oli pitkään haaveillut tuosta tilanteesta, vaimoni Pirren ihanan tiukkavartaloinen Tuula,joka oli jäänyt yllättäen leskeksi ja fantasioin hänestä sextatessamme vaimoni kanssa. Pirre kiusoitteli, että kai pitäisi joskus päästää sinut Tuulan kimppuun,,,Tuula oli selvästi huomannut mielenkiintoni ja tiesi minun pitävän stay-up:sta ja olimmepa porukkalla juhlimassa wappua tai perhejuhlissa, Tuula oli punannut huulensa ihanan punaisella huulipunalla(kun olin joskus vähän kehunut väriä hänelle ja saanut hymyn palkaksi)hän myöskin tarkoituksella istui juhlissa vastapäätä ja hame niin,että sukanraja näkyi ja katseli näinkö varmasti.Mutta enhän minä mitään uskaltanut-vaimon sisko sentään vaikkei miestä ollut uutta ottanutkaan.Joskus hän saattoi juhannuksena pienessä sievässä puristaa kivasti pakaroistani kun tiputin jotain rantaan mennessäni ja todeten; "Jussi aina yhtä hyvät perät!"Niin sitten hän joskus soitteli meille ja kyseli jahka Jussi ymmärtäisi jotain tietokoneen kaatumisen johdosta, mutta ilmoitin Pirren kautta etten juurikaan ymmärrä sen enempää,,,Pirre lähti työkavereitten kanssa eri kaupunkiin viikonlopuksi juhlimaan ja mitein mitä kummaa kehittäisin itse.Nappailin neuvoa antavia ja yllättäen illalla puhelin soi ja siellä olikin Tuula -vastasin heti että Pirre on juhlimassa ei kotona.Mutta Tuula naurahti ja sanoi tietävänsä ja kysyi jahka minulla olisi nyt aikaa tulla näyttää tietokoneen käyttöä?-Tokihan voin tulla,mutten paljoakaan voi ehken auttaa ."Tule nyt kyllä sä paremmin osaa seikkailla täällä kuin minä :Tuula vastasi. Vähän vaikeroiden myönnyin, että tulen pyörällä kun tuli naukkailtua brandyä ja Tuula sanoi, että tasoissa ollaan,,,Menin sovitusti paikalle hänen kerrostaloonsa jossa hän iloisena tervehti ja pyysi sohvalle istumaan kun teki meille paukut,selvästikin hän oli nousuhuppelissa,,,juttelimme niitä näitä ja taas kiinnitin huomioa,siihen ,että tiukan farkkuhameen alla olivat stay-up:t ja oranssinpunaiset huulet meikkattuine kasvoineen oli tuossa vartalossa miehelle vähän ahtaanoloinen tunnelema.Siististi keskustelimme ja nauroimme kaikenlaisille sattumuksille ja kysyin eikö hänellä vieläkään ole monta vuotta miehensä kuoleman jälkeen poikakaveria?-On niin vaativa taso ja kaikki kiinnostavat näyttää olevan varattuja:Tuula vastasi. Jaaha sulla oli varmaan jotain ongelmaa sen tietsikan kanssa, joten katotaanko sitä.Niin mentiin Tuulan makuuhuoneessa sijainneen pöydän ääreen ja hän syötti salasanat ja kysyin minkälainen ongelma? Tuula nauroi, että kun joskus kerroit juhannuksena seikkailevasti päivät pitkät aikuisviihteessä eikä hän sinne löydä voisinko konsultoida mistä kunnon sivut löytyy kun täällä asunnossa aika käy pitkäksi-olen sentään terve nainen hän painotti. Meinasi tulla pala kurkkuun kun vaihdon tuolille ja olin vaivautunut;"Tuota minkähänlaisista sivuista satut pitämään?":kysyin.-Missä sä ite käyt ? hän kysyi. No ehkä mieluisinta katsottavaa on hyvin meikatut, sextyylikkäissä vaatteissa jotka ovat pienikokoisia ja isot miehet tekee sitten temput ja sillee...vastasin.Katseemme kohtasivat ja se tuntui pitkältä.-Näytäpä joku!Tuula pyysi.Niinpä neuvoin hakusivustoja ja-sanoja ja Tuula istui viereeni ja tuoksui taivaallisen ihanalle varovasti hän laski humaltuessaan muka vahingossa käteni reidelleni nähdäkseen sivujen osoitteet paremmin.No,niin eiköhän tämä ollut tässä taidan lähteä?:sanoin.-Ei sulla mitään kiirettä teen voileipiä ja voit pitää seuraa kun Pirrekin on poissa. Niinpä Tuula meni keittiön tiskipöydän ääreen ja alkoi taikoa voileipiä,,,katselin häntä himoiten kun nappailin brandyä,mikä ihanan pieni tiukka farkkupeppu ,mustat varmaan stay-up:t ja sitten huomasin, että keltaisin puseron läpi kuulsivat mustat rintsikat pienten rintojen ympärillä...Ajatusleikki alkoi seisottaa ja kysyin wessaan reittiä,siellä missä ennenkin ,,,Tuula naurahti. Menin wessaan ja vaivoin sain kaluni ulos ja leppymään.Kun tulin pois viiveellä Tuula oli edelleen tiskipöydällä leipien kimpussa selkä minuun päin ja totesi:"Minä luulin jo sinun nukahtaneen sinne-missä viivyit?" Kun menin hänen ohitse kiima voitti minun ujouteni menin Tuulan taakse ja kysyin voinko olla jotenkin avuksi? En malttanut odottaa vaan nappari Tuulan vyötäryn yli kädellä leivästä suolapalaa ja painauduin kiinni hänen pieneen peppuunsa,,,Tuula sanoi; "Mitä sinä Jussi nyt?"Nostin käteni hänen puseronsa päälle rinnoille ja pussailin ensin niskaan ja Tuula kiemurteli muttei enää halunnut poiskaan,Niin vein hänen kätensä housujen etumukselle jota hän puristeli arasti,avasin hänen puseronsa napit ja kaivoin hellästi pienet rinnat esille,Tuula voihki humalassa silmät kiinni,nostin hänen farkkuhameensa ylös ja mikä ihanuus oli näkymä,mustat pitsikoristeiset sukat ja siniset sukkanauhat,puristelin pakaroista samalla kun vapautin kaluni Tuulan käteen,,hän hyväli sitä kevyesti ja nautti mutta yllättäen otti etäisyyttä ja siinä olin häveliäänä kalu seison keittiössä ihmetellen mitä tapahtui.Tuula poistui makkariin ja tuli sieltä

11

3915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Baarissakerran

      Meidän ravintolaan tuli myös Pirre työkavereidensa kanssa juhlimaan, mahtaako olla sama henkilö kuin tuossa jutussa. Ainakin miehensä nimi on Jussi.
      Antoi ainakin kolmelle miehelle poskihoitoa narikkanurkassa, olin yksi niistä onnellisista. Taitavasti pyöritteli terskaa poskessa, imutteli oikein himokkaasti. Mukava oli laskea satsi nieluun, kiitteli vielä makua. Juuri siinä vaiheessa sanoi miehensä olevan Jussi, jolta spermaa ei irtoa niin paljon kun minulta sai. Voihan se toki olla joku muukin Jussi, mutta nuo nimet vaan oli ainakin samat.

    • valintatalo

      Aloitus Tuula-vaimon ihanalla siskolla, sitten meni -21 syntyneeseen Lailaan. Mihin päättyykään tämä rietas esillepano?

    • Anonyymi

      hyvätarina

    • Anonyymi

      En usko sanaakaan.

    • Anonyymi

      Aina roiskuu kun rapataan.

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­­ts­umme sinu­t kä­­­ymään uude­ss­a cha­­tis­sa! Mei­­­tä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 http://2733444.com/H/9nYpT 👈

    • Anonyymi

      Otsikosta ei osannut päätellä, tarkoitetaanko "Tuula, vaimon ihana sisko" vai "Tuula-vaimon ihana sisko"...
      Kappalejaolla, jäsentelyllä ja paremmalla kieliopilla varustettuna olisi ehkä ollut luettava juttu.

      • Anonyymi

        Hölömä höh löpinöitä


    • Anonyymi

      Tuula, vaimon sisko oli pakko panna. Hän pyysi sitä jo vuosia. Varmaan vaimoni kertoi hänelle, että ei tahdo jaksaa mun kanssa samassa tahdissa seksiä, kun olen kyltymätön.

      • Anonyymi

        Ja taas sitä on luettu aku ankkaa vessan pöntöllä jipii


    • Anonyymi

      H­e­i! Ku­tsum­­­me sinu­t kä­­ymään u­udess­a cha­tis­­sa! Mei­­tä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://9205555.com/H/v8PV 👈

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe