Suomi siirtyy uuteen aikaan

sähköllämennään

Persut saivat ihan kohtalaisesti ääniä, mutta Soinin jytky jäi kuitenkin saavuttamatta. Mutta mitä ihmettä näillä äänillä tehdään, kun joka tapauksessa tämän vaalikauden aikana siirrytään sähköautoihin, tiivistetään yhteistyötä EU:n kanssa ja nautitaan yhteistyöstä koko Euroopan kanssa Eurolla maksaen. Oppositiosta kuuluu vain kitinää kun hallitus johtaa politiikkaa.

19

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TimoS

      Soinin johdolla olisi ehkä tullut johtopaikka puoluekentässä.

    • loppuhäämöttää
    • Persut käänsivät takkinsa EU:n suhteen jo vaalien alla.

      • Ei ole mitään takkia käännelty. Paska löytyy aina puhujan suusta.


      • eur0kriittinen kirjoitti:

        Ei ole mitään takkia käännelty. Paska löytyy aina puhujan suusta.

        Ei ole ei. Mitä nyt mielipide vaihtoi 180 astetta suuntaa, mutta ei se takinkääntöä toki ole. Kuten Paavo jo aikoinaan sanoi, pitäähän sitä miehellä olla oikeus muuttaa mieltään.

        Tai sitten nuo ovat ihan peruspopulisteja.
        https://twitter.com/harlancoben/status/1047107934524719104?lang=en


      • TheRat kirjoitti:

        Ei ole ei. Mitä nyt mielipide vaihtoi 180 astetta suuntaa, mutta ei se takinkääntöä toki ole. Kuten Paavo jo aikoinaan sanoi, pitäähän sitä miehellä olla oikeus muuttaa mieltään.

        Tai sitten nuo ovat ihan peruspopulisteja.
        https://twitter.com/harlancoben/status/1047107934524719104?lang=en

        Ei niin.


      • eur0kriittinen kirjoitti:

        Ei niin.

        Ja kas, nyt kääntyi takki myös maahanmuuton suhteen.

        Onko jotain vielä jäljellä?

        On kyllä historiallisen nopeasti arvoista luovuttu kun ministerinpaikka kiiltää silmissä.


      • TheRat kirjoitti:

        Ja kas, nyt kääntyi takki myös maahanmuuton suhteen.

        Onko jotain vielä jäljellä?

        On kyllä historiallisen nopeasti arvoista luovuttu kun ministerinpaikka kiiltää silmissä.

        Eipä kääntynyt ei. Kysyttävää?


      • eur0kriittinen kirjoitti:

        Eipä kääntynyt ei. Kysyttävää?

        Mikäs vaihe se kieltäminen olikaan? Surutyö näemmä menossa jo.


      • TheRat kirjoitti:

        Mikäs vaihe se kieltäminen olikaan? Surutyö näemmä menossa jo.

        Mikä surutyö? Fiilikset on kaikin puolin positiiviset. Miksi yrität kyrpiintyneenä saada muutkin kyrpiintymään? Aika häiriintynyttä.


      • eur0kriittinen kirjoitti:

        Mikä surutyö? Fiilikset on kaikin puolin positiiviset. Miksi yrität kyrpiintyneenä saada muutkin kyrpiintymään? Aika häiriintynyttä.

        Tuo tosiasioiden kieltäminen on yksi surutyön klassisia vaiheita. Tosin sinulla se on ollut päällä pitkään.

        Mitäs luulet, jos mestari nyt siirtyy hallitukseen tekemään kuten käsketään, niin kauanko persut katselevat? Viimeksi messiaasta tuli petturi jossain parissa vuodessa ja historia kirjoitettiin uudestaan.


      • TheRat kirjoitti:

        Tuo tosiasioiden kieltäminen on yksi surutyön klassisia vaiheita. Tosin sinulla se on ollut päällä pitkään.

        Mitäs luulet, jos mestari nyt siirtyy hallitukseen tekemään kuten käsketään, niin kauanko persut katselevat? Viimeksi messiaasta tuli petturi jossain parissa vuodessa ja historia kirjoitettiin uudestaan.

        Mikä kieltäminen? Mikä surutyö? Sinä yrität kieltää surussasi persuilta syyn olla tulokseen tyytyväinen.

        En minä luule mitään. Asioita tapahtuu ja mietitään sitä sitten, jos jotain tapahtuu ja miksi niin tapahtuu. Spekulatiivinen debatointi ei taida olla kovin pitkälle vievää. Persuilla ei ole messiasta. Sellaiset mielikuvitusolennot elää teikäläisten somekeinotodellisuudessa.


    • Isopersemerjajaaggg

      Tällä vaalikaudella siirrytään sähköautoihin hhr onko komuakka syönyt liikaa rauhoittavia persujen suuren vaalimenestyksen johdosta hhh, varmasti tulee toinen ja kolmaskin vaalikausi ennen kuin sähkö-tesloja näkyy maamme teillä, tämä oli yksi syy miksi persuista tuli maamme toiseksi isoin puolue,

    • Aloittaja ei tunne edes politiikan alkeita, mutta sehän ei olekaan antipersuräyhisten kiinnostuksen kohteena. Pääasia on kyhäillä rääkymiselle kaikenlaisia tekosyitä, jota sitten kaltaisensa luiskaotsat komppaa kuola poskella höhötellen.

      • Reizo

        Persut on entisiä demareita, joten ei Halla-aho ole ihan väärässä.


      • Reizo kirjoitti:

        Persut on entisiä demareita, joten ei Halla-aho ole ihan väärässä.

        No jaa. Entisiä Kepulaisia puolueena ja jäsenistäkin suuri osa on Kepusta karanneita.


      • sneik
        Reizo kirjoitti:

        Persut on entisiä demareita, joten ei Halla-aho ole ihan väärässä.

        Siitäkö Halla-aho on oikeassa ettei alhaisempaa matelijaa ole kuin demarit ,ja nähtävästi myös suurinosa persuista


      • Kun mässäilet 13 vuotta vanhalla jutulla, niin onko kyseessä "heti tapahtunut takinkääntö"? Varsinkaan kun tässä ei ole edes kyseessä mikään takinkääntöasia.

        Tulee ainakin se esille, että Rinne esittää periaatteesta antipersumaisen vastauksen. Käy nyt vaikka huviksesi lukemassa, mitä ko. puolueet puhuu ihmisarvosta. Ihan samaa peruslätinää, vaikka onkin erilailla muotoiltuja kommentteja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe