Virpomisseuraa 😉 etsitkö myös naikkonen
Etsitään tositarkoituksella
9
<50
Vastaukset
Taidat olla hieman myöhässä🤔
- ihmetteleen
Tai hyvissä ajoin ensi vuoden Palmusunnuntaita ajatellen.
- pepulle
Sulle vitsa.
- IlmanSitäNimimerkkiä
Kyllä tositarkoitukseen kuuluu myös tietysti pääsiäisherkkujen nauttiminen ja virpoakin saa toki ;-) Kyllä minä hänelle voisin virpoa itsekin, jos nyt kutsun saisin kylään :-) Palkintomunaa en kyllä välttämättä laittaisin koriin odottamaan, jos saa heti vähän maistaa (luvalla ja vain luvalla tietenkin).
Kuitenkin täytyy muistaa, että herkkujen nautiskelu on vain yksi osa-alue pääsiäisestä ja tositarkoituksella elämisessä yleensäkin. No tiedän, että hänen kanssaan se muukin osuu luultavasti erittäin hyvin.- LisäkommenttiaHänelle
Ässällä on muuten ollut aika trooppiset oltavat ja mielikuvistus pyörii aivan valtoimenaan. Keskittyminen on ollut jostain syystä haastavaa.
- johAnny
Toki. 😉
- KarjalaisPerinne
Pajunvitsoja ojanpielet pullollaan. Siinä sulle ainoota sopivaa seuraa. ;)
- Jaahass
Jos vielä naikkoseksi sanot niin saat vitsasta heh 😁 tai vitsoista, niitä riittää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683