Virpomisseuraa 😉 etsitkö myös naikkonen
Etsitään tositarkoituksella
9
58
Vastaukset
Taidat olla hieman myöhässä🤔
- ihmetteleen
Tai hyvissä ajoin ensi vuoden Palmusunnuntaita ajatellen.
- pepulle
Sulle vitsa.
- IlmanSitäNimimerkkiä
Kyllä tositarkoitukseen kuuluu myös tietysti pääsiäisherkkujen nauttiminen ja virpoakin saa toki ;-) Kyllä minä hänelle voisin virpoa itsekin, jos nyt kutsun saisin kylään :-) Palkintomunaa en kyllä välttämättä laittaisin koriin odottamaan, jos saa heti vähän maistaa (luvalla ja vain luvalla tietenkin).
Kuitenkin täytyy muistaa, että herkkujen nautiskelu on vain yksi osa-alue pääsiäisestä ja tositarkoituksella elämisessä yleensäkin. No tiedän, että hänen kanssaan se muukin osuu luultavasti erittäin hyvin.- LisäkommenttiaHänelle
Ässällä on muuten ollut aika trooppiset oltavat ja mielikuvistus pyörii aivan valtoimenaan. Keskittyminen on ollut jostain syystä haastavaa.
- johAnny
Toki. 😉
- KarjalaisPerinne
Pajunvitsoja ojanpielet pullollaan. Siinä sulle ainoota sopivaa seuraa. ;)
- Jaahass
Jos vielä naikkoseksi sanot niin saat vitsasta heh 😁 tai vitsoista, niitä riittää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372