Jani Lehtinen,Jyväskylä.
-Kävikö poliisi kaupalla varmistamassa,oliko Jani varmasti käynyt kaupassa?
-Selvittikö poliisi,onko Jani todellakin matkustanut?
-Turvakameran kuvat kaupalta,matkahuollosta,liikennevälineistä
-Kysyttiinkö linja-auto yhtiöiltä,takseilta onko Jani matkustanut?
-Rahaliikenne,onko Jani nostanut rahaa,käyttänyt maksukortteja?
POLIISIN MOKAAMIA KATOAMISTAPAUKSIA OSA 2
3
159
Vastaukset
- jani.mennyt
No ei poliisilla ole tällaiseen aikaan, mutta jos kyseessä olisi Janita-Cheeketten kadonnut kissanrutku niin asia olisi eri. Siitä saisi sellaisen positiviisen facebookpäivityksen kun itketti.
- TURHAUTTAVAATAASKERRAN
Eikö nuo edellä mainitut asiat ole kuitenkin perusjuttuja mitä olisi (kaiken järjen)mukaan pitänyt tehdä. Poliisin resurssit on mitä on,eihän sille mitään mahda että kadonneet kuuluvat väkivaltarikos yksikön toimialaan. Mutta ei se ole mikään teko syy odotella vaan että kadonnut pomppaa itse jostakin esiin. Ja edelleen se kysymys,miksi ei Jani Lehtisestä ei ole julkaistu valvontakamera kuvaa mistään?Jos tämä Jani on itse jossain liesussa eikä halua ilmotella olinpaikkaansa.
- TURHAUTTAVAATAASKERRAN
Janin olisi pitänyt olla Janita.Ikä oikein,sukupuoli väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713