Rahanpesu apua!

hennipp1

Miten pystyn käyttää/tallettaa ison summan käteistä järkevästi nii ettei vanhemmat saa tietää.
Eräs mies oli hyvin avokätinen että oon hiljaa enkä kerro sukulaisille tai poliisille sen tekosista.
Oon 15v tyttö, asun kotona ja yleensä mulla ei oo rahaa :D Eli tää "äkkirikastuminen" ei sais näkyy, Mut haluisin kuitenki ostella kaikkee ku kerranki voin. Summa on sen verran iso että voisin esim ostaa oman skootterin, tai vaik kaks ja jäis viel hyvin yli. Mut hyvä selittää mistä siihen oon rahat saanu tai muuhunkaa kalliiseen.

4

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooks tosissas? 15 vuotiaana ei kyl tommost kannata tehdä. Mut siis alaikäsenä käytännössä ainut tapa miten vanhemmat ei saa tietää on jos pidät sen käteisenä.

• kilju_mafia

Heh heh...classic
      Noh, itsekkin tuota käteistä välillä virtaa enemmän ei siitä enempää, mutta itse jemmaan rahani yhteen neljästä kaapistani joissa on krääsää mukaan lukien isäni nuoruuden vaatteita joiden väleihin olen jemmannut nämä käteiset. Tämä raha on itselläni ns. Pahan päivän jemma" eli en täältä "rahastosta" tuhlaile. Muita oivallisia jemmoja:
      - Oletko kova Aku Ankka- lukija? Akkareiden väliin ja akkarit hyllyyn jemmaan.
      - classic, eli patjan väliin
      - Omistatko kookkaat kaijuttimet? Oletko käsistäsi näppärä? Tunge Da Caaaashh kajarin sisään.
      - Jemmaa vaikka ulkorakenuksiin/ulos.
      Tai älä jemmaa. ota kaveri mukaan ja feikatkaa että pidätte kirppistä yms. ja että kauppa kääy pirustiin.

• Anonyymi

Suosittelen tunkemaan käteisen pesukoneeseen. Mieluiten astianpesukoneeseen tai pyykinpesukoneeseen.
      Kun kaikki rahat on siellä sisällä, laita pe(r)suohjelma päälle. Huuda 10 min päästä vanhemmillesi "Hei! Mä pesen rahaa! Musta tulee rutiköyhä kohta! Milloin tätä opetetaan kotitaloustunneilla?"

Myös kysy henkilöltä, jolta rahat on peräisin, että mitä pesuainetta hän käyttää. Mieluiten kerro minullekin. Minä käytän Fairya, koska se on reilua.

• Vuokraa tallelokero ja pidä käteisenä sielä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      295
      8445
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      194
      4617
    3. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      30
      2897
    4. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      195
      2604
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      115
      2188
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      51
      1736
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      58
      1668
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      50
      1657
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      348
      1337
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      170
      1334
    Aihe