Rahanpesu apua!

hennipp1

Miten pystyn käyttää/tallettaa ison summan käteistä järkevästi nii ettei vanhemmat saa tietää.
Eräs mies oli hyvin avokätinen että oon hiljaa enkä kerro sukulaisille tai poliisille sen tekosista.
Oon 15v tyttö, asun kotona ja yleensä mulla ei oo rahaa :D Eli tää "äkkirikastuminen" ei sais näkyy, Mut haluisin kuitenki ostella kaikkee ku kerranki voin. Summa on sen verran iso että voisin esim ostaa oman skootterin, tai vaik kaks ja jäis viel hyvin yli. Mut hyvä selittää mistä siihen oon rahat saanu tai muuhunkaa kalliiseen.

4

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooks tosissas? 15 vuotiaana ei kyl tommost kannata tehdä. Mut siis alaikäsenä käytännössä ainut tapa miten vanhemmat ei saa tietää on jos pidät sen käteisenä.

• kilju_mafia

Heh heh...classic
      Noh, itsekkin tuota käteistä välillä virtaa enemmän ei siitä enempää, mutta itse jemmaan rahani yhteen neljästä kaapistani joissa on krääsää mukaan lukien isäni nuoruuden vaatteita joiden väleihin olen jemmannut nämä käteiset. Tämä raha on itselläni ns. Pahan päivän jemma" eli en täältä "rahastosta" tuhlaile. Muita oivallisia jemmoja:
      - Oletko kova Aku Ankka- lukija? Akkareiden väliin ja akkarit hyllyyn jemmaan.
      - classic, eli patjan väliin
      - Omistatko kookkaat kaijuttimet? Oletko käsistäsi näppärä? Tunge Da Caaaashh kajarin sisään.
      - Jemmaa vaikka ulkorakenuksiin/ulos.
      Tai älä jemmaa. ota kaveri mukaan ja feikatkaa että pidätte kirppistä yms. ja että kauppa kääy pirustiin.

• Anonyymi

Suosittelen tunkemaan käteisen pesukoneeseen. Mieluiten astianpesukoneeseen tai pyykinpesukoneeseen.
      Kun kaikki rahat on siellä sisällä, laita pe(r)suohjelma päälle. Huuda 10 min päästä vanhemmillesi "Hei! Mä pesen rahaa! Musta tulee rutiköyhä kohta! Milloin tätä opetetaan kotitaloustunneilla?"

Myös kysy henkilöltä, jolta rahat on peräisin, että mitä pesuainetta hän käyttää. Mieluiten kerro minullekin. Minä käytän Fairya, koska se on reilua.

• Vuokraa tallelokero ja pidä käteisenä sielä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe