Rahanpesu apua!

hennipp1

Miten pystyn käyttää/tallettaa ison summan käteistä järkevästi nii ettei vanhemmat saa tietää.
Eräs mies oli hyvin avokätinen että oon hiljaa enkä kerro sukulaisille tai poliisille sen tekosista.
Oon 15v tyttö, asun kotona ja yleensä mulla ei oo rahaa :D Eli tää "äkkirikastuminen" ei sais näkyy, Mut haluisin kuitenki ostella kaikkee ku kerranki voin. Summa on sen verran iso että voisin esim ostaa oman skootterin, tai vaik kaks ja jäis viel hyvin yli. Mut hyvä selittää mistä siihen oon rahat saanu tai muuhunkaa kalliiseen.

4

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ooks tosissas? 15 vuotiaana ei kyl tommost kannata tehdä. Mut siis alaikäsenä käytännössä ainut tapa miten vanhemmat ei saa tietää on jos pidät sen käteisenä.

• kilju_mafia

Heh heh...classic
      Noh, itsekkin tuota käteistä välillä virtaa enemmän ei siitä enempää, mutta itse jemmaan rahani yhteen neljästä kaapistani joissa on krääsää mukaan lukien isäni nuoruuden vaatteita joiden väleihin olen jemmannut nämä käteiset. Tämä raha on itselläni ns. Pahan päivän jemma" eli en täältä "rahastosta" tuhlaile. Muita oivallisia jemmoja:
      - Oletko kova Aku Ankka- lukija? Akkareiden väliin ja akkarit hyllyyn jemmaan.
      - classic, eli patjan väliin
      - Omistatko kookkaat kaijuttimet? Oletko käsistäsi näppärä? Tunge Da Caaaashh kajarin sisään.
      - Jemmaa vaikka ulkorakenuksiin/ulos.
      Tai älä jemmaa. ota kaveri mukaan ja feikatkaa että pidätte kirppistä yms. ja että kauppa kääy pirustiin.

• Anonyymi

Suosittelen tunkemaan käteisen pesukoneeseen. Mieluiten astianpesukoneeseen tai pyykinpesukoneeseen.
      Kun kaikki rahat on siellä sisällä, laita pe(r)suohjelma päälle. Huuda 10 min päästä vanhemmillesi "Hei! Mä pesen rahaa! Musta tulee rutiköyhä kohta! Milloin tätä opetetaan kotitaloustunneilla?"

Myös kysy henkilöltä, jolta rahat on peräisin, että mitä pesuainetta hän käyttää. Mieluiten kerro minullekin. Minä käytän Fairya, koska se on reilua.

• Vuokraa tallelokero ja pidä käteisenä sielä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      36
      3545
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3278
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      144
      3064
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2635
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      74
      2615
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1435
    7. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1388
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      397
      1148
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      51
      1067
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      900
    Aihe