On varmaan parempi että unohdan sinut koska tällä tavalla elämä on pelkkää kitumista tuskaa kun en näe saa puhua kanssasi en saa olla lähelläsi Pekka. Joten unohdan sinut. En lähesty sinua en usko että tulemme kohtaamaan jos et itse jollainlailla sitä tee. Sattumiin en mahda mitään.
Vastaukset 6
- Pekkaa
En tee asialle mitään. Heittäkäämme kohtalon pallo ilmoille.
- Pikkuprinsessasi
Väsyttääkö kultia...
- Pikkuprinsessasi
Tavallani lähestyin häntä se ei välttämättä hänen toivomansa tapa. Tunteista on vaan niin vaikea ruveta kertomaan. Näin viime yönä hänestä pitkästä aikaa unta olimme jossain pienessä purjeessa ja siellä myrskysi katselimme toisiamme tunteet myrskyää.
Olisi huippu asia jos hänkin jotenkin reagoisi minuun. Taidan olla hänelle aivan yhdentekevä.
- Anonyymi
Kukaan ei usko tuota. Tai jos se on totta, niin ihastukaa uudelleen ja riidelkää vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791339
- 851246
- 96977
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33475