On varmaan parempi että unohdan sinut koska tällä tavalla elämä on pelkkää kitumista tuskaa kun en näe saa puhua kanssasi en saa olla lähelläsi Pekka. Joten unohdan sinut. En lähesty sinua en usko että tulemme kohtaamaan jos et itse jollainlailla sitä tee. Sattumiin en mahda mitään.
Ajatuksetsinussa
Pikkuprinsessasi
6
179
Vastaukset
- Pekkaa
En tee asialle mitään. Heittäkäämme kohtalon pallo ilmoille.
- Pikkuprinsessasi
Väsyttääkö kultia...
- Pikkuprinsessasi
Tavallani lähestyin häntä se ei välttämättä hänen toivomansa tapa. Tunteista on vaan niin vaikea ruveta kertomaan. Näin viime yönä hänestä pitkästä aikaa unta olimme jossain pienessä purjeessa ja siellä myrskysi katselimme toisiamme tunteet myrskyää.
Olisi huippu asia jos hänkin jotenkin reagoisi minuun. Taidan olla hänelle aivan yhdentekevä.
- Anonyymi
Kukaan ei usko tuota. Tai jos se on totta, niin ihastukaa uudelleen ja riidelkää vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad781303- 43931
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584