On varmaan parempi että unohdan sinut koska tällä tavalla elämä on pelkkää kitumista tuskaa kun en näe saa puhua kanssasi en saa olla lähelläsi Pekka. Joten unohdan sinut. En lähesty sinua en usko että tulemme kohtaamaan jos et itse jollainlailla sitä tee. Sattumiin en mahda mitään.
Ajatuksetsinussa
Pikkuprinsessasi
6
170
Vastaukset
- Pekkaa
En tee asialle mitään. Heittäkäämme kohtalon pallo ilmoille.
- Pikkuprinsessasi
Väsyttääkö kultia...
- Pikkuprinsessasi
Tavallani lähestyin häntä se ei välttämättä hänen toivomansa tapa. Tunteista on vaan niin vaikea ruveta kertomaan. Näin viime yönä hänestä pitkästä aikaa unta olimme jossain pienessä purjeessa ja siellä myrskysi katselimme toisiamme tunteet myrskyää.
Olisi huippu asia jos hänkin jotenkin reagoisi minuun. Taidan olla hänelle aivan yhdentekevä.
- Anonyymi
Kukaan ei usko tuota. Tai jos se on totta, niin ihastukaa uudelleen ja riidelkää vähemmän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233061Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122159Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.702013Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001853Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761583Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401366Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111095
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076