Kahvinkaverille

pörinämies

Hyvää päivää
Johdatus vie eikä erehdy

75

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pörinämies

      Huomenna reissussa.
      Kirjoittelut haremmin;)

      • Pikkuprinsessasi

        Menetkös kauaskin?
        Liittyykö pörinä moottoripyöriin vai rupsutteluun? ☺️


      • HelloPekka

        Ikävä kun täytyy salassa puhua ja kertoilla.


      • Pikkuprinsessasi

        Ei ole salaisuuksia. Julki voi tuoda asiat mitä on.


      • Anonyymi
        Pikkuprinsessasi kirjoitti:

        Menetkös kauaskin?
        Liittyykö pörinä moottoripyöriin vai rupsutteluun? ☺️

        Eikö sukus vois kustantaa sulle jotain esinaurajia, ei olisi niin noloa kertoa vitsejä itselleen


    • Saas nähdä milloin pikkupörisät heräilee.

    • Pöriseiteksesvaan

      Ja tuu jutulle reilusti kun asiat sillä mallilla että uskallat.

    • AkateeminenFantti

      Noni. Nyt on/oli/tuli oikeeta asiaaki. :)

    • liiankylmää

      Pyöräillä;)

      • NäppyläsOnNähty

        Tor-Pedolla sua jo kuu mottaa. ;)


      • Sivustasta.n

        Joidenkin on pakko olla ulkona. Satoi tai paistoi.


    • iltakahvit

      Sitten nukkumaan

      • Anonyymi

        taaskin nukkumaan


    • Nykyisin en juo enää illalla kahvia.

      • Anonyymi

        Hih, hih. Etkö saa iltaisin unta kun minä kukun yöllä?


      • No ei kahvi uniani vie. Jotenkin vain ei ole maistunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hih, hih. Etkö saa iltaisin unta kun minä kukun yöllä?

        Siitäkö se johtuu;)Luulin että kahvi valvottaa:D


      • Anonyymi

        Kyllä kahvi vaikuttaa unettavuuteen, kuten energiajuomatkin, MEGAFORCE:n kun juot juuri ennen nukkumaan menoa niin tuskin nukahdat alta aika yksikön, saapas vieköön, sandaalit vinkukoon.


    • Anonyymi

      hyvää päivää

      pörinämiheltä
      anoa vain kone pukkaa

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa mitään johdatusta mihinkään. Kun on joutunut sietämään vuosia sellaista mitä ei koskaan olisi saanut aloittaa. Rikkaat rikastuneet ja köyhä köyhtynyt ja menettänyt osan elämänhalustaan ja työn tekemisen ilostaan, kuka sellaista olisi halunnut. Elämänilo ja ei palaa kunnolla takaisin ennen kuin se kaikki on loppunut. Ahdistus kulkee mukana jatkuvasti.

      • Anonyymi

        ilo on minun puolellani, siis ne fu-fu-fudut


      • Anonyymi

        Mulle myös fudut.


      • Anonyymi

        Noita fudu-tyyppisiä kesä "lipposia", paavoja siis on paljonkin.

        Reino-kenkä on talvikenkä sinänsä hyväkin talvitöppönen jalkaan, melkein yhtä hyvä kuin moonboot.

        Kuukenkähän on oikein mahtavan seksikäs kesällä minihameen kanssa, niin no tytöille ehkä tankotansseissa, mutta talvellakin on mahtava kenkä, mutta ovat kalliita nuo MoonBootsit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle myös fudut.

        Niin, siinä vaiheessa kun tilanteet menee miten menee, niin seuraukset tulee omien toimintojen mukaan, miten kaikkea voisi hallita ja kuka siihen pystyy


    • Voisin olla kahvin ystävä:D
      Kahvi suodattamatta on kuin suudelma ilman rakkautta.

      • Anonyymi

        Kun yksi itselleen runkkaavan miehen nikki on rankattu suohon, niin ei muuta kun sama vanha tilalle🤟 jos joku vaikka hieman ärsyyntyisi vai mitäpä sanoo pikkuprinsessa


      • En kyllä pidä itseäni pikkuprinsessana 😂


      • Anonyymi
        Pimperopom2 kirjoitti:

        En kyllä pidä itseäni pikkuprinsessana 😂

        Et niin, kun sulla nyt kuitenkin roikkuu joku ilmeisesti näivettynyt nakki siellä länkisääries välissä, en oo kyllä kurkannu mutta kun sen verran monta aloitusta oot siitäkin teheny


      • Ei siellä nakki roiku, pimppikoru vaan 😛😂


    • Anonyymi

      Prinsessa kuin prinsessa.
      Ainakin Hän.
      Kuin isekukin halua;))))

      terv ap

    • Ap:lle varmaan sopii sellainen hienohelma pikkuprinsessa.

      • Anonyymi

        pikkuprinsessa, niimpä tai pikkuprinssi, siinäpä olisi pari prinsessa ja prinssi, kumpikin "pikkuja".


    • Anonyymi

      Tuhkimoluokkaa;))))

      Hieno satu
      ap

    • Anonyymi

      Kaikki Heluna Heinä-Lapiot ainaki mylvii riemusta.
      Vieläkö ne Lehmät lentää? ;)

      • Anonyymi

        When pigs fly?


      • Anonyymi

        Mitenhän niillekki rievuille vielä käy


    • Anonyymi

      hyvää päivää tänäänkin
      ap

    • Terveiset vaan halkotyömaalta;) Piti hommata isompi kirves.

      • Anonyymi

        Lisäleuathan sult löytyyki. Myös omasta takaa.
        Pöllit vaan Mielessäs. Ja vähän Hoo-Verilla. Ja minä se vaan kuolaan. ;)


      • Anonyymi

        Jos on parempi halkomakirves esim. joku lyijypainoitettu, ei tarvitse iskeä lainkaan, nostaa vaan kirveen ja antaa pudota sitten halkoon, näin semeneepikinehkäpä.


      • Anonyymi

        Nyt on pyhäpäivä
        ei kirves päivä
        ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on pyhäpäivä
        ei kirves päivä
        ap

        Nyt on vapaapäivä ja oiken hyvä tehdä silloin töitä:D


      • Huomiselle ei enää paljon jäänytkään.


      • Anonyymi
        Notmystyle kirjoitti:

        Huomiselle ei enää paljon jäänytkään.

        Toivottavasti pääsiäisen sanoma tavoittaa


      • Huomenna kokko palaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tälle päivällekin
      hyvää huomenta

    • Huomenta. Pitää laittaa sumppi pihisemään:D Hukassa olleet munat löytyneet. ;)

    • Anonyymi

      Suklaa sellaisia ei kannata laittaa takan päälle piiloon;))
      ap

      • Siitäkin kokemusta. Oli aika löysät munat:D


      • Anonyymi
        Sumpitpihisee kirjoitti:

        Siitäkin kokemusta. Oli aika löysät munat:D

        Hyvät huomenet metsämökille.
        ap


    • Päivää

      • Anonyymi

        Näkyykö muuttolintuja valtakunnan maisemassa.


    • Huomenta! Näin västäräkin.

    • Anonyymi

      Västäräkistä vähän...
      Joko sillan luona
      joutsenia
      ap

    • Joutsenia näkyy pelloilla.
      Huomenna leikkuupöydälle.

      • Anonyymi

        huh huh
        Laitan käteni ristiin


    • Anonyymi

      Huomenella
      Tämäkin päivä alkaa.

    • Anonyymi

      Toipumisia
      Huomenna
      pieni reissu

    • Eiköhän tämä tästä, kunnon dropit tuli.

    • Anonyymi

      kiva kuulla
      koeta levätä
      Onko Hän hoidossa.

    • Olen jo kotona.

    • Anonyymi

      Nyt nukut kunnolla,)
      Hyvää yötä

      • Käskystä herra tohtori :D
        Olen jo peiton alla.
        Hyvää yötä:)


    • Anonyymi

      Hyvää huomenta;)
      Toivottavasti hyvä
      ilma ajoon,

    • Anonyymi

      päivä oli lämmin

    • Anonyymi

      hyvän huomenen toivotus,)

    • Anonyymi

      Joko voit paremmin.

      • Voin hyvin, luulenpa että se vihdoin häviää.


    • Anonyymi

      Kiva lukea.

    • Anonyymi

      Hyvää huomenta
      Parempaa perjantaita;)

    • Huomenta! Aika kiva päivä tulossa :)

    • Anonyymi

      Kohta on äitienpäivä:

      Runo äideille

      Äiti sydäntä lämpöistä kantaa,
      kaikkensa sinulle antaa.
      Läpi elämän ilojen ja surujen
      kansas kulkee,
      tarvittaessa syliinsä sulkee.
      Ei ole rakkautta suurempaa,
      minkä äiti lapselleen antaa.
      Tänään on äitien juhla,
      muistetaan miten tärkeitä,
      rakkaita äidit on joka päivä.

    • Anonyymi

      nyt nukkumaan

    • En tiedä parantuiko sittenkään.
      Hyvää yötä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      605
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe