Aihealueet

Listaukset

Peräaukon vuoto

pelkään-ettei-mee-ohi

Jos levittää käsillä rajusti pakaroita ja peräaukko ammottaa isona mustana reikänä eli venyy myös niin voiko näin aiheuttaa itselleen pysyvän pidätysvaivan?

Voiko tälleen tulla repeämiä ja haavaumia?

Miks jotkut sanoo että ainut hoito repeämään on leikkaus, ettei repeämä parane itsestään ajan kanssa, eikä pidätyskykyä saa palautettua treenaamalla sulkijalihasta/peräaukkoa?

Mulla on nyt käynyt niin että tuon rajusti käsillä pakaroiden levittämisen ja riuhtomisen seurauksena 8.4.2019 peräaukko on vuotanut kellertävää kitkerän hajuista nestettä ja pakaroiden väli tuntuu koko ajan kosteelta ja liukkaalta :(

5

<50

Vastaukset

• Ei tuollainen ole normaalin ihmisen lajityypillistä käyttäytymistä. Otan osaa.

• Ei olekkaan normaalin ihmisen käytöstä, olin tosi ahdistunut ja vilkaisin peilin kautta että olenko saanut pyyhittyä hyvin. Kun jotkut väittää että jos pepun pyyhkii paperilla vaan kolme kertaa ulostamisen jälkeen niin ei kunnolla puhdistu ja aloin tuntemaan suurta ahdistusta siitä että oisin paskaperseinen nainen ja halusin selvittää asian ja ahdistuksessa en kohdellut itseäni kovin hellävaraisesti. Mulla on kokemukset rikkinäisestä perheestä, kiusaamisesta ja väkivaltaisista poikaystävistä jotka ovat rikkoneet minut henkisesti ja sen seurauksena saan esim. mitä ihmeellisimpiä pelkotiloja ja ahdistuskohtauksia! Nämä ovat tuskaa itselleni ja olen kyllä ollut avohoidossa jo pidemmän aikaa, mutta niin on myös tämä peräaukon vuoto ongelma todellinen ja en toivo nyt yhtään vähättelyä, että tämä johtuu vaan sairaasta päästäsi ja joutuisin kärsimään hiljaa.....

• Uskotko tosiaan, että palstalta löytyisi vertaistukea peräaukon vaivaasi? Tuskin täällä muita on, jotka on venytellyt pakaroitaan samanlaisin tuloksi kuin mitä sinulla on. Eiköhän ole paremminkin syytä keskustella niistä ahdistuksen aiheuttajista kuin peräsuolesta.

• Uskon että voi löytyä, eivät ole välttämättä saaneet vaivaa samalla tavalla tekemällä kuin minä, mutta kärsivät silti peräaukon vuodosta.

• Voiohan se sulkijalihas vahingoittua pysyvästi, mutta ei käsin levittämisestä. Jos olet laittanut sinne jotain ja olet revennyt, niin pitää mennä lääkäriin nopeasti. Käsin levittämsestä ei tule vammoja.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Millä oikeudella presidenttin Niinistö tenttasi pääministeriä ja eduskunnan puhemiestä eilen tv:ssä?

Ei presidentti ole pääministerin esimies eikä eduskunnan puhemiehen esimies. Kummallinen tilaisuus. Yrittikö nöyryyttää Marinia ja Vanhasta?
        Maailman menoa
        334
        7908
      2. Sofia ja Stefan, niin suloisia yhdessä

Stefan ja Sofia kävivät yhdessä kuntosalilla ja Stefan ylpeänä kuvasi rakastaan. Mahtaa olla Stefanille helpotus, kun voi olla julkisilla paikoilla na
        Kotimaiset julkkisjuorut
        113
        2787
      3. Sofia oli astiaostoksilla

Vähänkö söpöä, kun oli ihastelemassa astioita kaupassa. Minusta hän on niin symppis ja luulisin, että osaa iloita monista asioista aidosti. Onhan Bam
        Kotimaiset julkkisjuorut
        74
        1488
      4. Loiseläjä Sofia

kuvailee itseään Martiinan vanhassa asunnossa jossa Martiinan ostamia mattoja, kylpyammekoriste yms. Eikö tolla moukalla ole MITÄÄÄN suhteellisuudenta
        Kotimaiset julkkisjuorut
        83
        975