Jos levittää käsillä rajusti pakaroita ja peräaukko ammottaa isona mustana reikänä eli venyy myös niin voiko näin aiheuttaa itselleen pysyvän pidätysvaivan?
Voiko tälleen tulla repeämiä ja haavaumia?
Miks jotkut sanoo että ainut hoito repeämään on leikkaus, ettei repeämä parane itsestään ajan kanssa, eikä pidätyskykyä saa palautettua treenaamalla sulkijalihasta/peräaukkoa?
Mulla on nyt käynyt niin että tuon rajusti käsillä pakaroiden levittämisen ja riuhtomisen seurauksena 8.4.2019 peräaukko on vuotanut kellertävää kitkerän hajuista nestettä ja pakaroiden väli tuntuu koko ajan kosteelta ja liukkaalta :(
Peräaukon vuoto
5
151
Vastaukset
- surunvalittelut
Ei tuollainen ole normaalin ihmisen lajityypillistä käyttäytymistä. Otan osaa.
- pelkään-ettei-mee-ohi
Ei olekkaan normaalin ihmisen käytöstä, olin tosi ahdistunut ja vilkaisin peilin kautta että olenko saanut pyyhittyä hyvin. Kun jotkut väittää että jos pepun pyyhkii paperilla vaan kolme kertaa ulostamisen jälkeen niin ei kunnolla puhdistu ja aloin tuntemaan suurta ahdistusta siitä että oisin paskaperseinen nainen ja halusin selvittää asian ja ahdistuksessa en kohdellut itseäni kovin hellävaraisesti. Mulla on kokemukset rikkinäisestä perheestä, kiusaamisesta ja väkivaltaisista poikaystävistä jotka ovat rikkoneet minut henkisesti ja sen seurauksena saan esim. mitä ihmeellisimpiä pelkotiloja ja ahdistuskohtauksia! Nämä ovat tuskaa itselleni ja olen kyllä ollut avohoidossa jo pidemmän aikaa, mutta niin on myös tämä peräaukon vuoto ongelma todellinen ja en toivo nyt yhtään vähättelyä, että tämä johtuu vaan sairaasta päästäsi ja joutuisin kärsimään hiljaa.....
- ahdistuksenalku
Uskotko tosiaan, että palstalta löytyisi vertaistukea peräaukon vaivaasi? Tuskin täällä muita on, jotka on venytellyt pakaroitaan samanlaisin tuloksi kuin mitä sinulla on. Eiköhän ole paremminkin syytä keskustella niistä ahdistuksen aiheuttajista kuin peräsuolesta.
- pelkään-ettei-mee-ohi
Uskon että voi löytyä, eivät ole välttämättä saaneet vaivaa samalla tavalla tekemällä kuin minä, mutta kärsivät silti peräaukon vuodosta.
- mkju
Voiohan se sulkijalihas vahingoittua pysyvästi, mutta ei käsin levittämisestä. Jos olet laittanut sinne jotain ja olet revennyt, niin pitää mennä lääkäriin nopeasti. Käsin levittämsestä ei tule vammoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549