Minne kannattaa...

Lomamatka

Matkakuumeen kourissa; Kroatia?? Mutta minne; Vodice?? Kuka kertois kokemuksiaan/ko. paikasta? Vai mikä muu paikka ois ns kiva? Duprovikissa olen käynyt. Tykkäisin aika rauhallisesta, kauniista paikasta, mistä pääsisi kätevästi esim retkille. Ei mitään biletystä, ei suurkaupungin vilinää, mutta toki shoppailua/kiertelyä/katselua/aurinkoa ja-tai-vai ...jotain yksinäiselle viiskymppiselle naiselle . Matkaan lähtisin todnäk elo-syyskuun vaihteessa.

4

337

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kroatia-fani

Ensimmäinen Kroatian matkani suuntautui Cavtatiin ja toinen Makarskaan. Molempiin voisin mennä uudestaan. Cavtatista käytiin päiväretkellä Montenegrossa ja Bosnia&Hertzegovinassa matkanjärjestäjän kautta. Omatoimisesti käytiin Dubrovnikissa ja Lokrumin saarella. Cavtat oli mukava pieni kylä, josta pääsi veneellä Dubrovnikiin.
      Makarskasta käytiin omatoimisesti Splitissä ja tehtiin pieni meriretki naapurikylään. Toukokuussa matka suuntautuu samoille seuduille, Podgoraan.

• Anonyymi

Kaksi kertaa on käyty Kroatiassa. Ensimmäisellä kerra Baska Vodassa, toisella kerralla Makarskassa. Makarskasta pääsee helposti lähisaarille, Hvariin, Braciin ja Korculaan. Makarskasta on hyvät bussiyhteydet mm. Splitiin ja Omisiin.

Tulevana kesänä suuntaamme Cavtatiin.

• Jaahas, poistattavat taas jostain syystä asiallisia viestejä, no huvinsa kullakin. Anyway, lennä halvalla Splittiin , älä jää turistirysään vaan ota lautta ja mene Bracin tai Hvarin saarille nautiskelemaan.

• Anonyymi

Kiitos teille kommenteista. Varasin toissapäivänä matkan sinne Kroatiaan; Vodiceen. Pahin ryysis turistien suhteen ehkä jo matkani ajankohtana ohi. Josko siellä olis aurinkoa, rauhaa, hyvää ruokaa....olen ainakin pois kotiarjen rutiineista!
      Terv . ninmimerkki Lomamatka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2291
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      58
      755
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      41
      731
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      80
      569
    5. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      519
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      514
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      512
    8. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      510
    9. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      510
    10. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      176
      503
    Aihe