Oisin vaan halunnut susta vaimon loppuiäksi

kaksjapuolvuotta

Tiedän kyllä, että löydät mua komeemman, pidemmän ja varmasti muutenkin mukavemman miehen. Mut et koskaan tuu löytään miestä joka olis yhtä hulluna suhun. Siitähän tässä oli kyse.

21

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä_olisit

      Et näköjään ole ollut liitossa aiemmin. Olet arvatenkin peräkamarinpoika elikkästen PERIS.

      Et sitten ajatellut että se loppuelämä oliskin melko lyhyt. En usko että kukaan viitsii kaltaistasi kitisevää runkkaria kauan katsella.

    • Pikkuprinsessasi

      Kenelle tämä kirjoituksesi on?

    • Kaunis ajatus jollekin.
      Itse olen enemmän yksinäinen sielu, joten naimisiin minua ei taida saada.

    • Muttatuskinolethän

      Voijospaseoliskinniin.

    • Takertuminen on vähän sellaista , sitä kun ei voi rakkautta olla kuin vapaudessa :)

    • äläjuoksetunteitapakoon

      Kertoisitko tuon minulle jotain reittiä suoraan. Olen myös hulluna sinuun! Jos olisit hän. 😊

    • mee_pois

      "Mut et koskaan tuu löytään miestä joka olis yhtä hulluna suhun. Siitähän tässä oli kyse."

      Kaikki vaaranmerkit ilmassa. Roikkuminen, mustasukkaisuus, todennäköisesti sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen.

      EI JATKOON!

    • Pikkuprinsessasi

      Mun mielestä ehdottomasti jatkoon jos olet kaipaamani mies olen niin ihastunut/rakastunut.

      • Pikkuprinsessasi

        Sen vielä sanon että jos mulle olisi niin ei kiirettä naimisiin tutustutaan ensin mutta jos tahdot niin tulevaisuudessa sekin olisi mahdollista.


    • Niinseaikarientää

      Jos olisi mulle,kaunis kiitos sanoistasi.Mutta olenhan ollut hulluna sinuun ties kuinka kauan...tosi kauan, kyllähän sinä sen tiedät että välitän susta.

    • miksiet

      sitten kosi häntä. Et voi tietää, vaikka suostuisi vaimoksesi. Eihän se tarkoita, että tarvii äkkiä ryysiä maistraattiin vihille, vaan on lupaus avioliitosta.

    • VoihanUuh

      Ruisleipää ja pyörän satulaa.

    • CimoSelittää

      Kukasn ei haluu/tarvi hulluja kimppuunsa.
      En ainakaan minä!

    • PelkkiäAjatuksia

      Aijaa..eipä tuntunut siltä. Tekoja...

    • Juuujuuu

      Oi terveiset sinne sinulle......... johonkin

    • niinvissiinjuu

      Nää on näitä.... ikuisesti omistavia rakastajia ja avioerokaan ei olis oikea ero vaan pikku ryppy ikuiseen OMISTAVAAN rakkauteen... ja jos se ei daamille käy niin vähän dynaamista miittiä auton alle ettei kukaan muukaan saa sitä mun omaa loppuiän vaimoa...

    • mahdoton.yhtälö

      Olisin halunnut sinun olevan vain läsnä. En vaadi sinulta miään. Tunnen kun olet lähellä tunnen vain länäolosi. Haluaisin toki enemmän, mutta en koskaan taida saada sinua, mutta tahdon sanoisin heti. Vain sinä olet jotain mitä haluan enää mies.

      • kaipausta

        Enemmänkin tuntunut siltä ettet halua lähelle.


      • mahdoton.yhtälö

        En haluan todella lähelle..


    • jätetyllepösilölle

      Minulle ei ole miehen pituus tärkeä, eikä komeus, vaikka niin tunnuit jostain saavan käsityksen. Ethän säkään ole erityisen pitkä, etkä komea.
      Minulle miehessä on tärkeämpää luonne, sen pitää olla terve, naista arvostava, kunnioittava. Sä et ole, lisäksi olet sivistymätön ja juoppo.
      Lisäksi pitää olla intohimoa, sussa ei ollut karvan vertaa.
      Seksin on oltava toimivaa ja tyydyttävää, sun kanssa se ei ollut ja tiedät kyllä miksi. Jaksat jauhaa paskaa täällä, tämä on viimeinen viestini sulle pösilölle. Et ansaitse minkäänlaista huomiota täällä etkä irl.

      • Pikkuprinsessasi

        Ei mullekkaan miehen pituus ole tärkein mutta tiedän että hänessä on monia hyviä puolia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe