Tiedän kyllä, että löydät mua komeemman, pidemmän ja varmasti muutenkin mukavemman miehen. Mut et koskaan tuu löytään miestä joka olis yhtä hulluna suhun. Siitähän tässä oli kyse.
Oisin vaan halunnut susta vaimon loppuiäksi
21
<50
Vastaukset
- Niinpä_olisit
Et näköjään ole ollut liitossa aiemmin. Olet arvatenkin peräkamarinpoika elikkästen PERIS.
Et sitten ajatellut että se loppuelämä oliskin melko lyhyt. En usko että kukaan viitsii kaltaistasi kitisevää runkkaria kauan katsella. - Pikkuprinsessasi
Kenelle tämä kirjoituksesi on?
Kaunis ajatus jollekin.
Itse olen enemmän yksinäinen sielu, joten naimisiin minua ei taida saada.- Muttatuskinolethän
Voijospaseoliskinniin.
Takertuminen on vähän sellaista , sitä kun ei voi rakkautta olla kuin vapaudessa :)
- äläjuoksetunteitapakoon
Kertoisitko tuon minulle jotain reittiä suoraan. Olen myös hulluna sinuun! Jos olisit hän. 😊
- mee_pois
"Mut et koskaan tuu löytään miestä joka olis yhtä hulluna suhun. Siitähän tässä oli kyse."
Kaikki vaaranmerkit ilmassa. Roikkuminen, mustasukkaisuus, todennäköisesti sairaalloisen mustasukkainen ja väkivaltainen.
EI JATKOON! - Pikkuprinsessasi
Mun mielestä ehdottomasti jatkoon jos olet kaipaamani mies olen niin ihastunut/rakastunut.
- Pikkuprinsessasi
Sen vielä sanon että jos mulle olisi niin ei kiirettä naimisiin tutustutaan ensin mutta jos tahdot niin tulevaisuudessa sekin olisi mahdollista.
- Niinseaikarientää
Jos olisi mulle,kaunis kiitos sanoistasi.Mutta olenhan ollut hulluna sinuun ties kuinka kauan...tosi kauan, kyllähän sinä sen tiedät että välitän susta.
- miksiet
sitten kosi häntä. Et voi tietää, vaikka suostuisi vaimoksesi. Eihän se tarkoita, että tarvii äkkiä ryysiä maistraattiin vihille, vaan on lupaus avioliitosta.
- VoihanUuh
Ruisleipää ja pyörän satulaa.
- CimoSelittää
Kukasn ei haluu/tarvi hulluja kimppuunsa.
En ainakaan minä! - PelkkiäAjatuksia
Aijaa..eipä tuntunut siltä. Tekoja...
- Juuujuuu
Oi terveiset sinne sinulle......... johonkin
- niinvissiinjuu
Nää on näitä.... ikuisesti omistavia rakastajia ja avioerokaan ei olis oikea ero vaan pikku ryppy ikuiseen OMISTAVAAN rakkauteen... ja jos se ei daamille käy niin vähän dynaamista miittiä auton alle ettei kukaan muukaan saa sitä mun omaa loppuiän vaimoa...
- mahdoton.yhtälö
Olisin halunnut sinun olevan vain läsnä. En vaadi sinulta miään. Tunnen kun olet lähellä tunnen vain länäolosi. Haluaisin toki enemmän, mutta en koskaan taida saada sinua, mutta tahdon sanoisin heti. Vain sinä olet jotain mitä haluan enää mies.
- kaipausta
Enemmänkin tuntunut siltä ettet halua lähelle.
- mahdoton.yhtälö
En haluan todella lähelle..
- jätetyllepösilölle
Minulle ei ole miehen pituus tärkeä, eikä komeus, vaikka niin tunnuit jostain saavan käsityksen. Ethän säkään ole erityisen pitkä, etkä komea.
Minulle miehessä on tärkeämpää luonne, sen pitää olla terve, naista arvostava, kunnioittava. Sä et ole, lisäksi olet sivistymätön ja juoppo.
Lisäksi pitää olla intohimoa, sussa ei ollut karvan vertaa.
Seksin on oltava toimivaa ja tyydyttävää, sun kanssa se ei ollut ja tiedät kyllä miksi. Jaksat jauhaa paskaa täällä, tämä on viimeinen viestini sulle pösilölle. Et ansaitse minkäänlaista huomiota täällä etkä irl.- Pikkuprinsessasi
Ei mullekkaan miehen pituus ole tärkein mutta tiedän että hänessä on monia hyviä puolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078903
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656560Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345451Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664923- 553541
- 503375
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916