Kuinka monta vuotta tämän lyhentyneen kierron on tarkoitus kestää ennen menopaussia??
Minusta kohta kolme vuotta alkaisi jo riittää!
Kierto oli joskus 30 pv, nyt enää 23. Nyt voisi minun puolestani jo alkaa tulla niitä muutaman kuukauden taukoja, kiitos.
lyhentynyt kierto - monta vuotta?
taukoatoivon
5
208
Vastaukset
- Anonyymi
Miten teillä, joilla kuukautiset ovat jo ohi, tämä on mennyt? Onko kierto ollut lyhyt vuosikausia?
Asiasta kirjoitetaan vain tyyliin "ensin kierto lyhenee, ja sitten tulee pitempiä taukoja..."
nimim. Anemiavuodet - Anonyymi
Jopas vaihtariosastolla on hiljaista nykyään, kaikki saaneet jo avun vaivoihinsa? :D
- Anonyymi
Mitä merkitystä sillä on onko väli 23 tai 30pv? Loppuvat silloin kun loppuvat.
- Anonyymi
Sahaamista, lyhyt kierto vuoden - normaali kierto vuoden - lyhyt kierto...
- Anonyymi
Monella kuukautiset loppuu 51 v. Kyllä mulla oli varmaan kymmenen vuotta lyhyempi väli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606084- 1003151
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252436- 212098
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271626
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691531Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384