Kuinka monta vuotta tämän lyhentyneen kierron on tarkoitus kestää ennen menopaussia??
Minusta kohta kolme vuotta alkaisi jo riittää!
Kierto oli joskus 30 pv, nyt enää 23. Nyt voisi minun puolestani jo alkaa tulla niitä muutaman kuukauden taukoja, kiitos.
lyhentynyt kierto - monta vuotta?
taukoatoivon
5
210
Vastaukset
- Anonyymi
Miten teillä, joilla kuukautiset ovat jo ohi, tämä on mennyt? Onko kierto ollut lyhyt vuosikausia?
Asiasta kirjoitetaan vain tyyliin "ensin kierto lyhenee, ja sitten tulee pitempiä taukoja..."
nimim. Anemiavuodet - Anonyymi
Jopas vaihtariosastolla on hiljaista nykyään, kaikki saaneet jo avun vaivoihinsa? :D
- Anonyymi
Mitä merkitystä sillä on onko väli 23 tai 30pv? Loppuvat silloin kun loppuvat.
- Anonyymi
Sahaamista, lyhyt kierto vuoden - normaali kierto vuoden - lyhyt kierto...
- Anonyymi
Monella kuukautiset loppuu 51 v. Kyllä mulla oli varmaan kymmenen vuotta lyhyempi väli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599