Taistelu veljien kanssa

Veljet-kurittajana

Olen saanut kahdelta veljeltäni isän kädestä paljaalle takamukselle. Koen kummankin suorittaman kurituksen todella häpeällisenä, enemmän hävetti kuin sattui.

Mutta olen minä leikillä nujunnutkin heidän kanssaan ja kummaltakin olen sivutuotteena saanut pakaroilleni veljen kädestä. Kumpikin veljistäni oli hyvin lihaksikkaita ja näyttivät aikuisilta jo nuoruuiässä, minä olin itse langanlaiha. Kouluajoilta muistan, että vaikka toinen veljistäni oli minua nuorempi, niin hän aina painoi 10 kiloa enemmän.

Kysymykseni kuuluu, onko miten yleistä saada veljeltään piiskaa? Joko leikin muodossa tai ihan oikeasti kuritusmielessä.

12

3999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makasin vatsallani veljen sylissä. Se paukutti kämmentänsä mun pakaroihin. Äkisti se tajus et mun kikkeli jäykisty sen reisiä vasten.

      • Anonyymi

        Mitäs sen jälkeen tapahtui ja mitä veli tuumasi asiasta?


      • Anonyymi

        Virtasen posteihin ei kannata luottaa ja häneltä ei kannata kysyä mitään. Äijä kirjoittaa ihan mitä sattuu, välillä esiintyen naisena ja välillä miehenä, välillä nuorena ja välillä vanhana.

        Klikkaa hänen nimeään, niin näet kuinka hän sekoilee ja satuilee.


      • Anonyymi

        Itse sain pari vuotta vanhemmalta veljeltä monestikin piiskaa. Ei mitään mahdotonta ruoskimista, vaan pakaroiden läpsimistä kämmenellä tai jollain muulla välineellä. Kyllä sitä häpeillen sen päivän kuljin. Yllätys se oli joka kerralla, että veli sellaiseen pystyi koska ei hän miltään karhulta vaikuttanut. Mutta ilmeisesti pari vuotta vanhempi on aina sen verran edellä voimissa, että pikkuveljen kurissa pitää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Virtasen posteihin ei kannata luottaa ja häneltä ei kannata kysyä mitään. Äijä kirjoittaa ihan mitä sattuu, välillä esiintyen naisena ja välillä miehenä, välillä nuorena ja välillä vanhana.

        Klikkaa hänen nimeään, niin näet kuinka hän sekoilee ja satuilee.

        Tuohon esiintymiseen. Kirjoittelen kyllä ihan mitä sattuu. Välillä sellaista mistä minut voisi tunnistaa ja sen jälkeen paniikissa ihan jotain muuta.


    • Anonyymi

      Murkkuiässä sain veljeltä silloin tällöin piiskaa, tappelin aina hirveästi vastaan, eikä toimitus meinannut onnistua mitenkään. Jos veli otti minut polviensa päälle mahalleen niin minä lopetin rimpuilun, tilanne oli niin kiihottava, että kaikki muu unohtui ja laukesin. Sen jälkeen tappeluhalut palasivat, mutta kurituskin loppui jo.

    • Anonyymi

      olen kokeillut piiskajuttuja siskon kanssa.kerran sain siskon suostumaan siihen että saan laittaa hänelle käsiraudat. vastalauseista huolimatta laitoin suukapulan ja siiten vetin siskolta housut jalasta ja käänsin hänet mahalleen ja aloin piiskaamaan. siinä vaiheessa lopetin kun peppu oli kauttaaltaan punainen. tuossa vaiheesa huomasin että toinen oli alkanut nyyhkyttämään ja kyyleliä oli valunut poskille. pelkäsin että sisko kertoisi vanhemmille asiasta, muttei tullut mitään seuraamuksia. muutamaa viikkoa myöhemmin sisko tuli luokseni ja kertoi että on ollut tuhma ja että tarvitsee rankaisua. tuon jälkeen olen suunnilleen kerran kuussa piiskannut häntä.

    • Anonyymi

      Multa meni hermot veljen kanssa ja kävin raivona sen päälle. Veli yritti rauhoitella mua, mutta minä painoin päälle, vaikka veli meni jopa ulos, että olisin tullut sillä aikaa ymmärrykseeni.

      Lopulta velikin kimpaantui ja sain siltä koivupiiskaa kunnolla. Sellaista ei ollut koskaan ennen tapahtunut. Tilanne oli hetken aikaa OK, mutta sitten minnua rupesi suututtamaan, että se oli sillä lailla mua rökittänyt ja mä kävin taas raivona sen päälle. Se nujuutus päättyi siihen, että veli piiskasi minut uudestaan ja nyt paljon lujenpaa, eikä päästänyt minua otteestaan, ennen kuin lupasin käyttäytyä kunnolla. Vielä se muistutti, että hänellä on ihan koulutus kaikenlaisten hölmöjen kuriin pistämiseksi.

      Veljen kanssa tullaan nykyisin hyvin toimeen, joskus vähän nolottaa, että olen saanut samana päivänä elämäni ensimmäisen ja viimeisen selkäsaunan.

    • Anonyymi

      Veli hoiti piiskauksen hienovaraisesti, raahasi minut väkisin saunalle, sitten housut nilkkoihin ja piiskaa paljaalle. Tämä tapahtui aina saman kaavan mukaisesti.

    • Anonyymi

      on sitä nuorempana tullut veljien kanssa tapeltua. toisinaan veljeni kesken tappelun kourivat alapäätäni. tuo oli tietenkin omaa syytäni kun härnäsin heitä, joten enkertonut asiasta vanhemmille.

    • Anonyymi

      Onneksi olin humalassa, muuten hävettäisi hirveästi. Törttöilin humalassa kaikenlaista, enkä uskonut veljen määräyksiä yhtään. Veli sai lopulta tarpeekseen ja haki ulkoa notkean vitsan. Kun ei ollut muita näkemässä, niin otti housuni alas ja nykäisi polviensa päälle mahalleen ja antoi risun laulaa.

      Suostuinhan minä pysähtymään ja lupasin mennä heti nukkumaan ja meninkin. Veli ilmoitti vielä, että katsotaan aamulla riittikö tämä vai annanko lisää.

    • Anonyymi

      Menin kerran veljen mielestä liian pitkälle ja hän päätti antaa minulle kunnolla selkään. Silloin minä vasta tajusin mistä oli kysymys, kun se ilmestyi pihlajavitsa kourassa huoneeseeni. Olin yli kymmenen vuotta nuorempi, muta pistin ankarasti hanttiin. Veli sen matsin lopulta voitti ja minä sain elämäni tulisimman selkäsaunan. Laskin suustani noloja lausahduksia ja lupauksia. Vasta kunnon marina irrottua suostui veli lopettamaan piiskaamisen.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe