Jäät lähtevät ennusteeni mukaan Suntista ja Perhojoesta huhtikuun aikana kuten jo useana vuonna olen ennustanut tarkalleen. Myös tekemäni aloite Pikiruukkiin rakennettavista kerrostaloista etenee ja ensi syksynä ensimmäistä ryhdytään rakentamaan.
Jäät lähtevät ja tornitalot tulevat
10
120
Vastaukset
- Manhattaniko
Joo katoin että 120 neliön kämppä maksaa 500000 eur... tosi liinnostava
- AitoTOSIrealistiKokkola
Hah, se ostaa jolla on varaa. Taidan ostaa kokonaisen tornitalon sorkkineen ja päineen, hah hah haaa!!!...
JK Avaajalle tiedoksi. Tarkoitat varmaan Perhonjokea - ei Perhojokea... - TomofPerho
Vetelinjokena se myös tunnetaan ja se on sen alkuperäinen nimi.
- uteliasmuuttaja
Onko tuo Pikiruukki se paikka missä on se karppilampi ja niitä isoja kaloja?
- Anonyymi
uteliasmuuttaja kirjoitti:
Onko tuo Pikiruukki se paikka missä on se karppilampi ja niitä isoja kaloja?
On se. Karppilalampi on siinä entisen kaatopaikan vieressä missä sittemmin oli ravirata ja nyttemmin ok taloja.
- Anonyymi
Se tunnetaan Karppilampena ja piste! Hahahahaha!!
Karppilampi kaivettiin joskus 1990 luvun puolivälissä. Kaupunginmiehet siellä ainakin oli töissä ja kalat istutettiin myöhemmin joskus 2000 luvulla.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Ruoppautin Ankkalammen kevättalvella 1994, ennen Asekoulun siirtoa Lahteen. Ankkalampi kunnostettiin nykyiselleen vasta ennen asuntomessuja 2011. Ankkalampi ei muuta nimeään, vaikka siihen istutettaisiin delfiinejä. Onko nyt asia ymmärretty. Hah hah haaa!!!... Terveisin Kokkolan TOSIrealisti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ruoppautin Ankkalammen kevättalvella 1994, ennen Asekoulun siirtoa Lahteen. Ankkalampi kunnostettiin nykyiselleen vasta ennen asuntomessuja 2011. Ankkalampi ei muuta nimeään, vaikka siihen istutettaisiin delfiinejä. Onko nyt asia ymmärretty. Hah hah haaa!!!... Terveisin Kokkolan TOSIrealisti...
Kyllä se vaan karppilampena yleisesti tunnetaan! Hahahahaha!!
Kaupungin töinä se tehtiin ja joka muuta väittää valehtelee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497