Oletko yrittänyt peitellä

mitäsisällä

Nainen sitä sisälläsi kutkuttavaa tunnetta mitä rakkaudeksi sanotaan. Miten olet onnistunut? Onko suustasi lipsahtanut paljastavia sanoja kaivatullesi? Ehkä et haluaisi tunnustaa rakastuneesi, ja olet yrittänyt näyttää siltä kuin ei kiinnostaisi. Taitaa olla toisin. Vaikealta vaikuttaa sun oleminen kahden vaiheilla.

Sanopa nyt miten asia on?

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitesSinäItse

      Olen nykyisin yrittänyt peittellä vaikka paistaa tuo yhtä lailla kun lähipäivien aurinko

    • Pikkuprinsessasi

      Ehkä se on noin kun kerroit mutta aika vähän olemme puhuneet.
      En tiedä hänen tunteistaan siksi epäröin.

    • Pikkuprinsessasi

      Kerro aloittaja itse mitä pidät sisälläsi?

    • no-jaaa

      Toki olen yrittänyt ja onnistunutkin mielestäni varsin hyvin. Toki hän tietää että tykkään hänestä, mutta ei sitä kuinka paljon. Olen kyllä heitellyt matkan varrella ihan pieniä tärppejä josta voi kyllä fiksu päätellä ainakin jotain. Samoin on hän tehnyt minulle, tiettyjä sanoja, katse, vihje, hymiö etc...

      • kysymysmerkkiä

        No en kyllä tiedä tykkäätkö. Et ole ilmaissut.


      • Anonyymi

        Kerro mitä tärppejä olet asettanut?


      • Anonyymi

        Hän on kyllä kuullut mitä hän minulle merkitsee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitä tärppejä olet asettanut?

        En nyt ala niitä täällä kertomaan, kun tärpit on annettu ihan irl. Hän joko on tajunnut tai sitten ei. Toiselle anonyymille: en ole hänen sellaista kuullut koskaan sanovan.

        Olin tuo "no-jaaa"-kirjoittaja.


    • KatseetKohtaa

      Siellä missä nähtiin yritin käyttäytyä normaalisti, vaikka kai hän mun katseet huomas..kerran hän katsoi mua niin pitkään silmiin että häkellyin..oon aika ujo, hän taas vastakohta puhelias

    • Pikkuprinsessasi

      Vähättelin tätä tunne tilaa tämä on kärsimystä ikävä toisen luo on kova ja ei saa itsestään irti aloitetta.

    • Pikkuprinsessasi

      Menen nukkumaan että jaksaa nousta.

    • tunteitapaljonkin

      Tykkäänhän minä. Kovastikin. Vaikeeta on. Tiedäthän sen itsekin.

      • ontunteita

        En tiedä. Ei ole ollut mitään vinkkiä siihen suuntaan.


    • HäntäRakastanJosSaan

      Ajatukset ei ole kahden vaiheilla. vain käytös voi näyttää siltä. Olen pahoillani.

      • Pikkuprinsessasi

        Olen myöntänyt itselleni että pidän hänestä hän ei vain tiedä.


      • Anonyymi

        Haluan vain sinut. Tämä aika on ollut raastavaa, en uskalla tehdä mitään, ja samalla kuvittelen näkevinäni sinut joka kulmalla. Haluaisin nähdä sinut, törmätä jossain ja päätyä kahden. Kertoisin kuinka paljon oikeasti tunnen, viimeksi peräännyin järkisyistä ja se että se kaduttaa kertoo tunteideni syvyydestä.


      • Mulleko tämä tunnustus oli?
        Minäkin haluaisin jutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vain sinut. Tämä aika on ollut raastavaa, en uskalla tehdä mitään, ja samalla kuvittelen näkevinäni sinut joka kulmalla. Haluaisin nähdä sinut, törmätä jossain ja päätyä kahden. Kertoisin kuinka paljon oikeasti tunnen, viimeksi peräännyin järkisyistä ja se että se kaduttaa kertoo tunteideni syvyydestä.

        Raastavaa on, ja järkisyyt ja moraalinen pohdinta, ja pohdinta onko oikeus omaan onneen. Silti tunne on niin paljon enemmän kuin järki ja kaikki muu yhteensä. Ja jos rehellisiä ollaan, ei nykytilanne ole kuin yhden etu (pienimmän). Minusta se kertoo paljon, että kumpikin on miettinyt ja pohtinut pitkään ja edelleen olemme tässä unelmoimassa ja kaipaamassa.

        Tämä menee hänelle, rakkaalle ja fiksulle miehelle, tietääkseni noin 31v:lle (jos näin kerran oikein).

        Häntä Rakastaisin, Jos Saan. En epäile sitä osuutta.


      • Mulla vähän samanlaiset ajatukset yhteen mieheen.


    • Anonyymi

      Pakko yrittää hillitä itseään koska se mies jota ikävöin on varattu, tai ainakin viimeksi kun asiasta oli puhetta niin hän puhui jotain vaimostaan ja perheestään. Enhän voi varatulle alkaa tunnustaa ihastustani, ei se olisi sopivaa. Luulen kyllä että hän vaistoaa mitä hänestä ajattelen. Tunnen aivan luonnottoman voimakasta vetoa häneen, sen voin tässä sanoa. Tuntomerkkinä: meillä on sattumoisin sama sukunimi. Terv. mopinheiluttaja

    • Anonyymi

      Peittelystä puheenollen: on ikävä jos uni ei tule heti kun peittelee itseensä sänkyyn jonka jälkeen ajatukset kutittelevat ja kuvitellut ötökätkin peiton alla.

      • Okei.


      • Anonyymi

        Älä naurattele pikkuprinsessani, kuin joku Romulusten taisteluristeilijä joka pelkää avaruusohjelmissa jos yhtäkkiä "ilmestyykin cloakista 2 Klingon sotalintua takaa" :D

        ... joo hauskoja avaruusjuttuja on paljon kun ostin niitä paljon omaksi viihteeksi jotta voin katsella jaksoja ...

        Mutta kumpikohan parempi ohjelma tämä: napanuora, eli napakymppi, vai onnenpyöriäinen?
        Lähettävät samaan aikaan tv:stä eri kanavilla noita.


      • Hetken jo ajattelin että olet Pekka muttet ole koska sanoit silloin ettet ole.


    • Anonyymi

      Ihan hillittömän ihastunut yhteen mieheen, mutta en rakastunut.

    • En kestä.

      • Anonyymi

        Kyllä kestät, huumoriahan kaikki on vain ja ajanvietettä koko elämäkin on :)


      • Kaikki ei ole huumoria ainakaan minulle.
        Esim tunteeni häntä kohtaan eivät ole mitään ohutta vaan vahvaa. :)


      • Anonyymi

        Yhtä vahvaa kuin Kinder-suklaamunan sisältö vai yhtä vahvaa kuin.... ylpeydestäsi luopuminen ja julkinen häväistys itsellesi alasti ollessasi?


      • Miksi kysyt tuollaista?


      • Anonyymi

        Aika yksinkertainen kysymys että pystytkö ajattelemaan että koko elämä on vain peliä jossa pelaat toisilla ihmisillä, kuten shakkia, määräilemällä toisten tekemisiä?


      • Anonyymi

        JA en pelaa lainkaan palstan ihmisten kanssa vaan oikeassa elämässä neuvotellessa työnjohtajien jne... kanssa pelaan, palstalla en pelaa "shakki-ihmispeliä", en lainkaan.


      • En minä pidä elämää minään shakki pelinä enkä määräile ketään. En ole koskaan sellaista tehnyt en pakota ketään yhtään mihinkään.
        Minä kirjoitan tänne ei näitä pakko ole lukea.
        Mitä se sulle kuuluu saan minä ikävöidä jos tahdon. Tämä on anonyymi palsta.


      • Luuletko etten ole ajatellut tätä tilannetta ymmärrän kyllä että varmaan suunnilleen kuuhun pitäisi muuttaa.
        Siitä tulisi vaikeaa siis hänen ja minun elämästä muiden ihmisten takia.


      • Anonyymi

        Höpö höpö nyt pikkuprinessasi, maailma on paljon yksinkertaisempaa kuin aavistatkaan, jos osaavat vain hallita sitä... finanssimaailmakin...


      • No kyllä toiseen paikkakuntaan vähintään pitäisi muuttaa.


      • Anonyymi

        Haluatko muuttaa johonkin jota voisi kuvailla vaikka Twin Peaks tv-sarjan "Black Lodge", mustaan mökkiin, mutta ei ole musta, on sähköt ja muut mutta, sellaiseen matkustamme juhannuksena, luultavastikin moottoripyörällä... muuta tuonne, ei tarvitsisi maksaa vuokraa ja sähkötkin ilmaiset :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko muuttaa johonkin jota voisi kuvailla vaikka Twin Peaks tv-sarjan "Black Lodge", mustaan mökkiin, mutta ei ole musta, on sähköt ja muut mutta, sellaiseen matkustamme juhannuksena, luultavastikin moottoripyörällä... muuta tuonne, ei tarvitsisi maksaa vuokraa ja sähkötkin ilmaiset :D

        Ai johonkin maalle korpeen asumaan, ei ole minulle sopiva vaihtoehto.


      • En tiedä en minäkään varmaan korvessa haluaisi asua.


      • Anonyymi

        Asun kyllä kaupungissa aina, tuollainen musta-mökki on vain lomapaikkamme missä on tilaa rentoutua ja harrastella sellaisia mitä kerrostalojen keskellä ei pysty harrastelemaan.

        Kymmeniä vuosia olen asunut kaupungissa jo.


      • Jaa.


      • Tuleehohan mun ja Pekan elämästä koskaan yhteinen.


    • Anonyymi

      Kyllä on pakkopeitellä. Koko keho on kuin tulessa😮

    • Anonyymi

      Ei voi peitellä mitään kun ei ole kaipaamisen tunteita ketään kohtaan. Joka päivä vahvistuu se tunne, että yksin oleminen ja eläminen on minulle yhä paras vaihtoehto monen seuraavan vuoden ajan. Kun sitten joskus lopetan työnteon katselen kiinnostaako etsiä harrastuskaveria.

    • Anonyymi

      Kyllä peittelen.
      En vain saata uskoa enää siihen et joku saattaisi tykätä.
      Tunnen ehkäpä sisimmässäni että tykkään kyseistä miehestä mutta hän on komea.
      Minä taas läski. 😥
      Siitä se johtuu luonteessani ei ole vikaa.
      Anonyymina kaikkea on hyvä sanoa.

      • Anonyymi

        Oikeasti palsta ei ole kyllä muuttunut miksikään, aivan samaa on, mutta trollit jotka tarttuvat toisten kirjoitukseen, sen on poistanut tämä muutos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeasti palsta ei ole kyllä muuttunut miksikään, aivan samaa on, mutta trollit jotka tarttuvat toisten kirjoitukseen, sen on poistanut tämä muutos.

        Niinpä.


    • Anonyymi

      Jossain J.R.R Tolkienin mielikuvituksissa ja saduissa oli näkymättömyys-peitto, tai lakana, sellaisella peittelee, jotta unien hirviötkään eivät silloin näe?

    • Anonyymi

      Iltaisin voisi esittää aina toiveunia että minkälaisia, elokuvamaisia haluaisi nähdä.
      Aamulla sitten ilmoittaa että minkälaisia unia tuli vai tuli ollenkaan unia.

      Mikähän oma toiveuneni olisi... varmaankin että joku voimakas tanssijatyttö ottaisi huostaansa ja huolehtisi voimillaan minusta?

      • Anonyymi

        Ei mikään rupisammakko kuten joku Lotta Näkyvä tai Tuuli Matinsalo, kuitenkaan :D

        Silloin voisi tytteli ihmetellä että, siis lähetät minut tuon porukan luokse jotain... sanoisin että: älä huoli pelkästään jauhelihaa ostamme, ja minulla on tappia siellä, joten turha huolia kerrot vain nimen, niin hommat hoituvat nopeasti.


      • Häh häh ja häh. :)


      • Anonyymi

        Ei tarkoita sinua ehkä, pikkuprinsessani :)

        Vaikka en voisi kieltää vaikka peittelisit taikaviitoilla ja näkymättömillä peitoilla nukuttaisit ja melkein hukuttaisit uneen kun olisit huolissasi että en varmasti palele ainakaan jos tulee pakkasta yöllä.

        Piilottaa peittojen alle jotta varmasti ei ainakaan palellu ja vahingossa liikaa peittoja päällä jotta tukahduttaa jo sitten nukkuessaankin.


      • En luullutkaan että mua tarkoitit muuten vain hähätin.


      • Anonyymi

        Katsoin Frii-kanavankin ohjelmia... en usko että kukaan ihminen katoaa tai murhataan noin vain "Muutaman Dollarin Tähden", jotain muuta on taustalla aina tuolloin.

        Mutta on kyllä jännittäviä ja intergalaktisia poliitikkoja ja erilaisia avaruusolentoja ja planeettoja tuossa avaruusjutussa mistä ostin koko setin 49DVD-levyä tätä Star Trek - The Next Generation, koko sarja kerralla sitten, aika huvittavia ja on myös ihmissuhdedraamaakin joissain jaksoissa, en ole kyllä ehtinyt katsoa edes puoliväliinkään koko tuotantosarjoja vielä.

        no kauniita unia prinsessainen.


      • Kauniita unia sulle myös.


    • Anonyymi

      En ole.
      Muistan sanoa hänelle joka ilta rakastan sinua kun käydään nukkumaan. Siihen on ihana pättää päivä levollisin mielin. Rakkaus on ihanaa seesteisenä tasapainoisen kumppanin kanssa. Me myös suukotellaan aina kun nähdään ja kun toisistamme hetkeksi erotaan.
      Hän on ensimmäinen mies elämässäni kuka on rohkean itsenäinen, hyvällä itsetunnolla varustettu ja ymmärtää läheisten tärkeyden. Hänet olisin jo halunnut tavata nuorena ja tehdä lapsia hänen kanssaan.
      Elän elämäni parasta aikaa nyt. Ja mieheni sanoo ettei päästä mua ikinä. Olen hänelle enemmän kuin kaikkea mitä osannut toivoa. Enkä ole lähdössäkään, uskollista sorttia olen.
      Rakkaus rauhoittaa mielen. Iso perhe luo turvaa.

    • Anonyymi

      Pokeria...
      Olen minä....
      T:Elluhallo😀😇😈

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1602
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1554
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1418
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      23
      1309
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1035
    Aihe