Kunnon persu

sebustin

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvuuttaja

      Onkos raumalainen sosialisti muuten koskaan miettiny miksi Sebastian muuten on persu, eikä esimerkiksi vihreä, demari tai vassari, joidenka viiteryhmään homomiehen yleisesti ajatellaan kuuluvan?

    • sebustin

      Ei muuten ole miettinyt. Voisitko kertoa, kiinnostaa.

      • Arvuuttaja

        Siksi että persujen viiteryhmässä konservatiiviset lihaa syövät ja naisia rakastavat miehet pahimmillaankin vain naureskelee Sebastianille.
        Vasemmiston viiteryhmän pahimpien yksilöiden käsitysten mukaan homomiehet pitää kivittää hengiltä.


    • 12986

      Satakunnassa 12986 äänen Laura-jytky.
      Satakunna historian suurin äänipotti.

      • Anonyymi

        Se kertoo että satakunnasta on järki katoamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kertoo että satakunnasta on järki katoamassa.

        Tuo kommentti kertoo siitä ettet ole viitsinyt perehtyä siihen mitä maailmalla oikeasti tapahtuu.


    • Anonyymi

      Kerro minullekin mitä maailmalla tapahtuu. Minä kerron mitä minulle on tapahtunut viimeiset 60 vuotta. Synnyin, kävin koulut, valmistuin, menin töihin, perustin perheen olen edelleen töissä. Odottelen eläkepäiviä. Mahtuu tuonne väliin lomia, lapsen lapsia, sairasteluja, ilon hetkiä, vaikka mitä.
      Mukavaa on ollut elellä ja nauttia kaikista asioista täysin siemauksin.
      Eli kerro mitä maailmalla tapahtuu, onko vakavaakin kaltaisteni elellä elämäänsä??????

      • Anonyymi

        Ei sitä muutamalla sanalla kerrota jos koko maailma tosiaan pyörii oman navan ympärillä. Sen verran sanottakoon että tulevat sukupolvet tuskin nauttii elämästään täysin siemauksin koska edellisiä sukupolvia ei yhtään kiinnostanut yleinen kehitys.


      • Anonyymi

        Tavallinen hörhö joka luulee tietävänsä kaikki elää todellakin egonsa ympärillä heikon itsetuntonsa ahdistamana ikää katsomatta.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tuossakin ollaan ruotsalaisia jäljessä.

    • Anonyymi

      Kylläpä poistetaan mielipiteitä. Onko suomessa muka sananvapautta?

      • Anonyymi

        Kaikki mikä ei täsmää sosiaalidemokraattisen totuuden kanssa poistetaan. Suomi24 tilalle tulisi kehittää joku mistä mielipiteitä ei poisteta sillä perusteella että ne eivät sovi jonkun porukan agendaan. Toinen vaihtoehto olisi sivusto joka kävisi kopioimassa Suomi24 kirjoitukset mutta ei poistaisikkaan moderoituja keskusteluja. Selainlaajennuksella voitaisiin toteuttaa poistettujen kirjoitusten haku jotka voisivat näkyä Suomi24:llä punaisella tekstillä.


      • Anonyymi

        Joskus demareiden totuus oli että ne marssitettiin jonossa kuopan reunalle.


    • Anonyymi

      Buuuhaaa haahaa buaaahaa hahahahaaa buahaaa, ihan paskanaurua. Vai demarit kuopan reunalle. Toki hyvä kommentti jos kuulut siihen ylempään luokkaan, joilla reilusti omaisuutta, hyvät palkat. Eli RKP, persut, kokoomus kristilliset edustavat oikeistoa. Jos taas olet köyhä luuseri ja äänestit persuja luullen heidän ajavan sinun pienituloisen asiaa olen pahoillani puolestasi. Minä muuten äänestin persuja, mutta he ajavatkin juuri minun asiaani, ei todellakaan duunareitten ja köyhien. Jos et usko, lue persujen tavoiteet, on agendalla vähän muutakin kuin matut ja ilmasto.

      • Anonyymi

        Osaatko muita sivistyssanoja tuo naurettava buahahaa?
        Taidat olla lukenut henkilö. Apukoulu kahteen kertaan käyty?
        Ja kyllä. Demareihin jos vertaan niin kuulun ylempään yhteiskuntaluokkaan, jos ei verrata mihinkään niin olen pelkkä perseaukinen niinkuin suomalaiset yleensä on.


    • Anonyymi

      Ai ai nyt taisi osua ja upota. buahahaa ei ole sivistyssana. Sitten kerro, mikä on apukoulu? Nyt ymmärrän apukoulun, Googlasin asian, olet jo vähän varttuneempi perussuomalainen , lupauksilla petetty äänestäjä. Älä huoli asiat pysyvät ennallaan tälläkin vaalikaudella, varakkaat vaurastuu, köyhät köyhtyy.

    • Anonyymi

      No siellä parlamentissa Sebastian voi sitten Hussein Al-Taen kanssa ratkoa molempia yhdistäviä ongelmia , ikävä että Simon Elo puuttuu" possesta".

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe