Kirjoita 176-167 jotakin. Tässä olen vähän huonossa hapessa (ja kaikki toivovat mun kuolemaa). On viheliäinen olo.
Kissan päiviä
3
<50
Vastaukset
- 167-176
Mistähän aiheesta sitä pitäisi kirjoittaa.
Minä en toivo sinun enkä edes oikeasti noiden virkanilkkien kuolemaa.
Kovin hyvin ei mullakakaan mene kun vasen alatakahammas on pirun kipeä. Eilen soitin hammaspäivystykseen mutta eilisen osalta oli jo kaikki päivystysajat menneet. Tänään yritän uudelleen heti kahdeksalta. Aika kovia tuo hammas on kokenut, sitä on paikatttu monta kertaa. Joskus 90-luvulla hammaslääkäri hajotti itse viikkoa aikaisemmin tekemänsä paikan kun poisti viisaudenhammasta siitä vierestä joka piti leikata ja pilkkoa palasiksi ennen kun irtosi. Hyvää tuossa viisarin poistossa oli että samalla poistui myös hammasläkärin pelko ja nykysin ajattelen että eihän tämä niin paha juttu voi olla kun se, eikä se sitten olekkaan ainakaan tähän mennessä ole ollut. Ei siis pelota hammaslääkäri vaikka ei se mitään kivaa ole odotella siellä oven takana, olin tuossa yhteen aikaan "koe-eläimenäkin" yliopiston hammaslääketieteen klinikalla, siellä saattoi mennä aikaa jopa kolmekin tuntia kun tulevat hammaslääkärit ihmetteli meikäläisen purukalustoa ja niitä lukuisia paikkoja joita sieltä löytyi. Sen viisarin poiston jälkeen teki aika kipeää jonkin aikaa, kossua piti juoda pillillä kun suu ei juuri auennut ja ei voinut katsoa elokuvaakaan kun ei kärsinyt nauraa ollenkaan, muuten ei juurikaan onneksi naurattanut.- Anonyymi
Älä vingu aikuinen mies, ota huikka.
t: 123-321
- Anonyymi
" Joskus 90-luvulla hammaslääkäri hajotti itse viikkoa aikaisemmin tekemänsä paikan kun poisti viisaudenhammasta "
Joskus 1990-luvun puolivälissä Vantaalla hankittiin kamera jolla kuvattiin kaupunkilaisten hampaita ja samalla kartoitettiin hampaiden kunto ja hammaskartta talletettiin tietokonejärjestelmään. Mutta sattupa olemaan buginen ohjelma kun 2 kertaa tiedot hävisivät järjestelmästä ja 3. hammaskartoituksen jälkeen hammaslääkäri veti vahingossa paikan irti puhdistaessaan hampaasta hammaskiveä. Totesi vaan, että "eihän tuossa hampaassa pitänyt paikkaa olla". Tuon jälkeen siirryin yksityiselle hammaslääkärille (kun vielä oli varaa käydä yksityisellä) ja tämä kertoi, että nämä hampaathan on kaluttu pilalle ja hoidettu väärin. No minäkin olin aikoinani hammaslääkäriopiskelijoiden potilaana yliopistolla. Että tuollaista se teettää kun oikein vastustaa laitteet ja osaaminen.
Vanda-Vantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi743328Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj943102SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1783045- 1422482
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä452400Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2062227Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi552177Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "132041Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li391760Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4021719