Kirjoita 176-167 jotakin. Tässä olen vähän huonossa hapessa (ja kaikki toivovat mun kuolemaa). On viheliäinen olo.
Kissan päiviä
3
<50
Vastaukset
- 167-176
Mistähän aiheesta sitä pitäisi kirjoittaa.
Minä en toivo sinun enkä edes oikeasti noiden virkanilkkien kuolemaa.
Kovin hyvin ei mullakakaan mene kun vasen alatakahammas on pirun kipeä. Eilen soitin hammaspäivystykseen mutta eilisen osalta oli jo kaikki päivystysajat menneet. Tänään yritän uudelleen heti kahdeksalta. Aika kovia tuo hammas on kokenut, sitä on paikatttu monta kertaa. Joskus 90-luvulla hammaslääkäri hajotti itse viikkoa aikaisemmin tekemänsä paikan kun poisti viisaudenhammasta siitä vierestä joka piti leikata ja pilkkoa palasiksi ennen kun irtosi. Hyvää tuossa viisarin poistossa oli että samalla poistui myös hammasläkärin pelko ja nykysin ajattelen että eihän tämä niin paha juttu voi olla kun se, eikä se sitten olekkaan ainakaan tähän mennessä ole ollut. Ei siis pelota hammaslääkäri vaikka ei se mitään kivaa ole odotella siellä oven takana, olin tuossa yhteen aikaan "koe-eläimenäkin" yliopiston hammaslääketieteen klinikalla, siellä saattoi mennä aikaa jopa kolmekin tuntia kun tulevat hammaslääkärit ihmetteli meikäläisen purukalustoa ja niitä lukuisia paikkoja joita sieltä löytyi. Sen viisarin poiston jälkeen teki aika kipeää jonkin aikaa, kossua piti juoda pillillä kun suu ei juuri auennut ja ei voinut katsoa elokuvaakaan kun ei kärsinyt nauraa ollenkaan, muuten ei juurikaan onneksi naurattanut.- Anonyymi
Älä vingu aikuinen mies, ota huikka.
t: 123-321
- Anonyymi
" Joskus 90-luvulla hammaslääkäri hajotti itse viikkoa aikaisemmin tekemänsä paikan kun poisti viisaudenhammasta "
Joskus 1990-luvun puolivälissä Vantaalla hankittiin kamera jolla kuvattiin kaupunkilaisten hampaita ja samalla kartoitettiin hampaiden kunto ja hammaskartta talletettiin tietokonejärjestelmään. Mutta sattupa olemaan buginen ohjelma kun 2 kertaa tiedot hävisivät järjestelmästä ja 3. hammaskartoituksen jälkeen hammaslääkäri veti vahingossa paikan irti puhdistaessaan hampaasta hammaskiveä. Totesi vaan, että "eihän tuossa hampaassa pitänyt paikkaa olla". Tuon jälkeen siirryin yksityiselle hammaslääkärille (kun vielä oli varaa käydä yksityisellä) ja tämä kertoi, että nämä hampaathan on kaluttu pilalle ja hoidettu väärin. No minäkin olin aikoinani hammaslääkäriopiskelijoiden potilaana yliopistolla. Että tuollaista se teettää kun oikein vastustaa laitteet ja osaaminen.
Vanda-Vantaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1994740Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043410Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442860Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132297Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522288Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien732186Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995