Pörriäisen....😁
Tänään näin kevään ensimmäisen
14
155
Vastaukset
Bumblebee:n ? Oikee paksu pörriäinen? :D
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Paksu oli 🐝
Ai. Peilistäs bongasit. Yhtä levee ku pitkäki. Paljoko Mauri täl kertaa makso? ;)
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Ei se ollut Mauri kun Maija 😂
Jep. Mäki nään sieluni silmillä ku sä yrität Mai jas kans väkisin runttaa Kultamuroa hiilihangoks.
Etkä siltikä pääse toisten suistakaan pidemmälle.
Mut hyvä, että sä oot sentään palstalle rekisteröityny. Mistään muist rekkareistahan Te-Ikäläisiä ei löydykään. ;)
- Anonyymi
Ei ollut siis pääkallokiitäjä sentään.
Minulla on parempi keino torjua kaikkia pieniä ötököitä, kuin jonkun eluuOYn tulitikkuresepti: pöytäsuolaa, eli JOZO-suolaa vaan niille päälle missä niitä on, tehokkaampaa kuin tulitikkutemput. - Anonyymi
Minä näin jo viime viikolla, olitko se sinä?🤔
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Tuskimpa vaan..
Tuskin, en ole shortseissa häntä nähnyt...
- Anonyymi
Hirvittävä vastaisku, olisi ensimmäiselle pörriäiselle: kaataa kilon JOZO-suolaa sen päälle ja katsoo selviytyykö, eli onko voimakas vai ei?
JOZO-suola on parasta pihveissä ja muutenkin parempaa kuin merisuola maustamisessa yleensä. Tämä palsta on mennyt ihan anonyymiksi😬
Pitää häippästä täältä🚀- Anonyymi
:D Kiva irvistys sinulla
- Anonyymi
Pörröi on ollu ja sittiksii:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 110800
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa226640- 49569
- 40569
- 25525
