Pörriäisen....😁
Tänään näin kevään ensimmäisen
14
68
Vastaukset
Bumblebee:n ? Oikee paksu pörriäinen? :D
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Paksu oli 🐝
Ai. Peilistäs bongasit. Yhtä levee ku pitkäki. Paljoko Mauri täl kertaa makso? ;)
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Ei se ollut Mauri kun Maija 😂
Jep. Mäki nään sieluni silmillä ku sä yrität Mai jas kans väkisin runttaa Kultamuroa hiilihangoks.
Etkä siltikä pääse toisten suistakaan pidemmälle.
Mut hyvä, että sä oot sentään palstalle rekisteröityny. Mistään muist rekkareistahan Te-Ikäläisiä ei löydykään. ;)
- Anonyymi
Ei ollut siis pääkallokiitäjä sentään.
Minulla on parempi keino torjua kaikkia pieniä ötököitä, kuin jonkun eluuOYn tulitikkuresepti: pöytäsuolaa, eli JOZO-suolaa vaan niille päälle missä niitä on, tehokkaampaa kuin tulitikkutemput. - Anonyymi
Minä näin jo viime viikolla, olitko se sinä?🤔
- Anonyymi
Notmystyle kirjoitti:
Tuskimpa vaan..
Tuskin, en ole shortseissa häntä nähnyt...
- Anonyymi
Hirvittävä vastaisku, olisi ensimmäiselle pörriäiselle: kaataa kilon JOZO-suolaa sen päälle ja katsoo selviytyykö, eli onko voimakas vai ei?
JOZO-suola on parasta pihveissä ja muutenkin parempaa kuin merisuola maustamisessa yleensä. Tämä palsta on mennyt ihan anonyymiksi😬
Pitää häippästä täältä🚀- Anonyymi
:D Kiva irvistys sinulla
- Anonyymi
Pörröi on ollu ja sittiksii:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768232Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583243- 372556
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj172170Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362129- 252107
- 131907
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151703- 611647
- 181609