Mitä tarkoitat nainen?

Anonyymi

kun hymyilet pitkään, katsot syvälle silmiini niin hellittämättä? Mitä tarkoitat?

Et sano, mutta eleesi sanovat. Ymmärränkö väärin?

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ymmärrä väärin. Nainen ei koskaan katso syvälle sisimpääsi ja hymyile ilman että rakastaisi.

      • Anonyymi

        Just näin, kyllä tuossa nainen niinku kuivarakastelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin, kyllä tuossa nainen niinku kuivarakastelee.

        Miksi ei ilmaise myös muulla tavoin? Mielestäni varoo viimeiseen asti tekemästä sitä. Se on tosi outoa.


      • Anonyymi

        Olipa hyvä termi. Juuri niin minä teen kun katson häntä (miestä) syvälle silmiin ja hymyilen. 😍


      • Anonyymi

        Ehkä hän on vain ystävällinen. Kuulostaa siltä että pyrkii välttämätään konfliktia. Tiedän omasta kokemuksesta, että entiset kokemukset voivat vaikuttaa käytökseen näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän on vain ystävällinen. Kuulostaa siltä että pyrkii välttämätään konfliktia. Tiedän omasta kokemuksesta, että entiset kokemukset voivat vaikuttaa käytökseen näin.

        Olen itse kokenut kiusaamista, ja huomaan nykyään miten usein pyrin alitajuisesti välttämään kitkaa, etenkin ihmisten kanssa jotka muistuttavat minua hylkinyttä henkilöä. Huomaan mukautuvani muiden sanomisiin, eleisiin ja pyrin kaikin keinoin osoittamaan etten halua mitään pahaa. HYMYILEN ja katson silmiin. Yritän olla mahdollisimman mukava. Kun olen oikeasti kiinnostunut, käyttäydyn kuin häntä ei olisi olemassa! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse kokenut kiusaamista, ja huomaan nykyään miten usein pyrin alitajuisesti välttämään kitkaa, etenkin ihmisten kanssa jotka muistuttavat minua hylkinyttä henkilöä. Huomaan mukautuvani muiden sanomisiin, eleisiin ja pyrin kaikin keinoin osoittamaan etten halua mitään pahaa. HYMYILEN ja katson silmiin. Yritän olla mahdollisimman mukava. Kun olen oikeasti kiinnostunut, käyttäydyn kuin häntä ei olisi olemassa! :D

        Et voi ignoorata silloin kun olette kasvotusten juttelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän on vain ystävällinen. Kuulostaa siltä että pyrkii välttämätään konfliktia. Tiedän omasta kokemuksesta, että entiset kokemukset voivat vaikuttaa käytökseen näin.

        En nyt ymmärrä. Mitään konfliktiin viittaavaa tilannetta ei ollut. Sitä paitsi jos näyttää positiivisia merkkejä, niin konflikti jota tahtoo välttää saa lisää polttoainetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt ymmärrä. Mitään konfliktiin viittaavaa tilannetta ei ollut. Sitä paitsi jos näyttää positiivisia merkkejä, niin konflikti jota tahtoo välttää saa lisää polttoainetta.

        Ei ehkä sinusta, koska sinulla ei ole samanlaista kokemustaustaa. Et tiedä miten hän kokee toiset ihmiset.


    • Anonyymi

      Ei pysty kun ei näe kuin sekunnin kerrallaan.

    • Anonyymi

      Ei pysty jos A) näkee harvoin B) ihmisiä ympärillä uteliaina kyyläämässä C) ei tiedä miten vastapuoli reagoi

      • Anonyymi

        Just noin...Sama tilanne.


      • Anonyymi

        Niin, voitaisko joskus tavata jossain missä ei ole niitä kyyliä ympärillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voitaisko joskus tavata jossain missä ei ole niitä kyyliä ympärillä?

        Kyllähän me voisimme...


    • Anonyymi

      Et ymmärrä väärin. Eleet ja katse kertovat enemmän kuin (sanomattomat) sanat.

    • Anonyymi

      Asiaan vaikuttaa myös se missä paikassa nainen sinua katsoi. Avaatko vähän lisää?

    • Anonyymi

      Hymy ja silmiin katsominen on ystävällinen ele. Hän siis pitää susta.
      Miten vastaat noihin eleisiin?

      • Anonyymi

        Tietenkin hymyllä vastasin. Ehkä hänelle minun kohtaaminen oli huvittavaa. No ei oikeasti, kyllä hän aidosti oli iloinen kuin aurinko.


    • Anonyymi

      Muistin varmaan, että kotona odottaa eiliset pizzajämät. En minä jaksa muuten hymyillä.

      • Anonyymi

        Et ole hän.


    • Anonyymi

      Olin susta kiinnostunut mutta kun en saanut vastakaikua niin yritän unohtaa.

      • Anonyymi

        tuu juttusille


      • Anonyymi

        On liikaa porukkaa ympärillä ja sua näkee nykyään harvoin. Ota itse yhteyttä jos välität.


      • Anonyymi

        Samaa sanoisin yhdelle nuorukaiselle 😉


    • Anonyymi

      Kuivarakastelu on just oikea termi sille, mitä ainakin itse harrastin yhden vanhemman miehen kanssa tänä keväänä. Ujohkona ihmisenä en katso yleensä ihmisiä silmiin pitkään yhtä mittaa. Mutta tämän miehen silmiin hukuin koko ajan. Katsoimme toisiamme herkeämättä silmiin ja tuntui, että jalat lähtee alta ja kipinöitä sinkoilee. Enempää signaaleja en uskaltanut hänelle antaa, koska suhteemme ei olisi todennäköisesti mahdollinen. Ja nyt emme varmaan enää näe ikinä. Mutta edelleen mietin, mitä kaikkea olisimme voineet tehdä, jos kuivarakastelusta olisi edetty oikeaan.

    • Anonyymi

      Jos ei ole tunteita, ainakin itse käännä katseen aina aika nopeasti pois. Häntä katson silmiin hyvin häpeämättömästi. Se tuntuu kuin henkiseltä rakastelulta, sana kuivarakastelu myös kertoo saman ;-) Rakkautta , sitä se on ♥️

      En ole sanonut pitkästä kuluneesta ajasta huolimatta mitään, koska en ole uskaltanut. Olen epävarma tunteistasi. Koska olen miettinyt niitä samoja asioita mitä luultavasti sinäkin olet ehkä miettinyt. Ja aluksi haluaisin nähdä meneekö tämä vaan ohi. Ei vaan mene, tunteet vaan pysyy.

      Haluaisin olla kanssasi kahden. Jutella rauhassa ja kuivarakastella ;-) ja eiköhän sitä olisi hetken päästä, ainakin omasta puolestani, kuivuuskin kaukana ;-) Jos haluaisit olisin valmis jakamaan useampiakin asioita kanssasi, lähtökohtaisesti .

      Olen taas miettinyt samas kuin joululomalla. Täytyisi vaan uskaltaa ottaa asia puheeksi jotenkin. Silti en tiedä mietinkö taas samaa kesälomalla. Auta minua uskalluksessa, vihjaamalla täällä tai töissä.

      Tänään olin taas rannalla. Auringon lasku vaalean punaisen eri sävyissä oli hurmaavat, ja lintujen sirkutus huumaava. Jää kimmelsi ilta-auringossa ja tuulenvire liikutti sulaa rantaa. Olisin istunut kovin mielelläni kanssasi rantakivellä ja seurannut sorsien kevätpuuhia.

      t. HäntäRakastanJosSaan

    • Anonyymi

      Minulla hieman samankaltaisia kokemuksia. Olisin onnellinen jos voisin vain uppoutua hänen silmiin ikuisiksi ajoiksi. Töissä odotan, että näkisin sinut. Niin hullulta kuin se kuulostaa, nautin katsella sinua, sinun liikkeitä, eleitä, koko sinun olemusta. Tämä on erittäin hämmentävää. Yritän piilotella kiinnostustani, koska en halua luoda sinulle kiusallista oloa. En tiedä onnistunko asiassa vai olenko onnistunut liian hyvin ja vaikutan jääpuikolta. Olen myös ajatellut että tämä ihastus menee ohi, mutta ei se tahdo hiipua millään.

      • Anonyymi

        Älä yritä enää piilotella kiinnostustasi, nimenomaan se saa minut kiusaantumaan ja hämmentymään. Sillä jollain tapaa tiedän, että pidämme toisistamme erityisellä tavalla, vaikka erinomaisesti sen omalta osaltasi piilotat.

        Miten voisin lähestyä sinua siten, että ymmärrät kiinnostukseni ja en saa sinua kiusaantumaan?


      • Anonyymi

        Ehkä se epävarmuus tekee asioista niin vaikeaa. Kun näen sinut niin haluan koskea sinua, mutta olen ajatellut että se on sopimatonta. Pyydä vaikka lounaalle, ehkä se hieman murtaa jäätä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se epävarmuus tekee asioista niin vaikeaa. Kun näen sinut niin haluan koskea sinua, mutta olen ajatellut että se on sopimatonta. Pyydä vaikka lounaalle, ehkä se hieman murtaa jäätä :)

        No se, ja moni muu asia.

        Olemme kyllä lounastaneet yhdessä, tosin ei minun pyynnöstäni...


      • Anonyymi

        Kenen pyynnöstä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen pyynnöstä sitten?

        Ei kummankaan pyynnöstä, vaan ihan sattumalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kummankaan pyynnöstä, vaan ihan sattumalta.

        Näin on meilläkin ollut.

        Osallistun keskusteluun sivusta.

        Olen katsonut häntä silmiin ja hymyillyt. Havahduin vain siihen, että olen tosi läpinäkyvä. Olen ajatellut, että minun pitää yrittää olla etäisempi ja katsella muualle nyt, kun nolottaa oma kiinnostus.


      • Anonyymi

        Jäin miettimään asioita, miksi lähestyminen tuntuu niin haastavalta. Olen aikuinen nainen ja olet ensimmäinen ihminen elämässäni, joka pysäyttää maailman ympärilläni. Tunne on niin valtaisa ja osittain niin uusi, että se pelottaa ja hämmentää. Silti haluaisin elää sitä hetkeä ikuisesti.
        Pohdin olenko se vain minä vai tunnetko sinä samoin? sinä katsot takaisin samalla tavalla, mutta en tiedä onko se minun kuvitelmaa vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on meilläkin ollut.

        Osallistun keskusteluun sivusta.

        Olen katsonut häntä silmiin ja hymyillyt. Havahduin vain siihen, että olen tosi läpinäkyvä. Olen ajatellut, että minun pitää yrittää olla etäisempi ja katsella muualle nyt, kun nolottaa oma kiinnostus.

        Miksi sitä kiinnostusta pitää peittää?
        Miksi olisi noloa, jos johonkin ihmiseen tykästyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin miettimään asioita, miksi lähestyminen tuntuu niin haastavalta. Olen aikuinen nainen ja olet ensimmäinen ihminen elämässäni, joka pysäyttää maailman ympärilläni. Tunne on niin valtaisa ja osittain niin uusi, että se pelottaa ja hämmentää. Silti haluaisin elää sitä hetkeä ikuisesti.
        Pohdin olenko se vain minä vai tunnetko sinä samoin? sinä katsot takaisin samalla tavalla, mutta en tiedä onko se minun kuvitelmaa vain.

        Kai se lähestyminen on sen vaikeampaa mitä enemmän on tunteita sekä epävarmuutta toisesta.

        Minkä ikäinen olet, suurinpiirtein?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se lähestyminen on sen vaikeampaa mitä enemmän on tunteita sekä epävarmuutta toisesta.

        Minkä ikäinen olet, suurinpiirtein?

        Olen 40 vuotias. voi olla, että näytän nuoremmalta. Työkaverit sanonut, että hyvä minun on kun olen kolmekymppinen ja elämä edessä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitä kiinnostusta pitää peittää?
        Miksi olisi noloa, jos johonkin ihmiseen tykästyy.

        Ei se sinällään olekaan noloa. Jos maailma olisi vain helppo ja yksinkertainen; ihmisten kiinnostukset osuisivat yksiin ja kenellekään ei koituisi harmia jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se sinällään olekaan noloa. Jos maailma olisi vain helppo ja yksinkertainen; ihmisten kiinnostukset osuisivat yksiin ja kenellekään ei koituisi harmia jne.

        Ei kai sen silti pitäisi olla noloa vaikkei toinen tuntisikaan samoin. Ja joskus toisen kiinnostus saattaa herätä sen jälkeen kun huomaa toisen kiinnostuksen. Ikään kuin silmät aukeaa eri tavoin sen henkilön kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai sen silti pitäisi olla noloa vaikkei toinen tuntisikaan samoin. Ja joskus toisen kiinnostus saattaa herätä sen jälkeen kun huomaa toisen kiinnostuksen. Ikään kuin silmät aukeaa eri tavoin sen henkilön kohdalla.

        Helposti tulee väärä kuva, väärä viesti. Yksilöllistä nämä tilanteet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helposti tulee väärä kuva, väärä viesti. Yksilöllistä nämä tilanteet.

        Tai kun ei se ole ihan sallittua tai sopivaa varattuna ketään silmiin tuijottaa, vaikka kuinka kiinnostaa ja sille on hankala tehdä mitään jos kiinnostaa.


    • Anonyymi

      Näin unta, että hän (pidempi versio erään nimestä, tämä uusi tuttavuus) tuli viereeni ja laittoi kasvonsa niin, että poskemme olivat vierekkäin, se tuntui tosi hyvältä ja tunnelma oli intiimi. Jännä, miten tuo poskiteema tässäkin ;-) Se oli lohduttava uni, siinä ei ollut sellaista eron tuntua eikä haikeutta, vain halu olla mun lähellä kunnioittavasti ja itsekin siitä. Se oli erilaista kuin tuohon alkuperäiseen liittyvät unet. Niissä en koskaan oikein tavoita häntä ja olen epätietoinen.

      • Anonyymi

        Itsekin siitä nauttien, sana jäi uupumaan tuosta lauseesta.


    • Anonyymi

      Olen melko ennalta-arvattava ja ihan selvää on kiinnostukseni. En osaa peitellä tunteitani juurikaan, enkä toisaalta haluaisikaan. Olen tässä suhteessa tosi lapsi 😌🤭

    • Anonyymi

      Haluan sinua.

    • Anonyymi

      En enää kohta hymyile enkä katso mutta ei se sulle varmaan mikään harmi ole. Ainakin vaikutat ettei pahemmin kiinnosta.

    • Anonyymi

      Mä katselen töissä yhtä miestä usein silmiin ja tuntuu että siinä katseessa on jotakin erityistä. Oon häneen ehkä vähän ihastunut. Tilanne täysin mahdoton sekä työpaikan puolesta että muista ihmissuhteista johtuen.. parempi ois vaa unohtaa mut tuntuu sekin vaikeelta. Välillä mietin et ehkä sekin riittäis et saisin tietää että onko hänelläkin tunteita vai kuvittelenko vain kaiken. Sitten kun se ois juteltu läpi voitais ehkä jatkaa elämää erillään.

      • Anonyymi

        Silmät ovat sielun peili sanotaan. Itse saan katsella melkein joka päivä erittäin kaunista silmäparia. Niistä silmistä huokuu jotain käsittämätöntä, ja ovat vieneet jalat alta jo aikapäiviä sitten. Tilanne on tosin samanlainen eli aika mahdoton tällä hetkellä. Tunnepuolella jatkuvaa myrskyä eikä millään tahdo saada ajatuksia irti tuosta ihanasta naisesta. Haaveita haaveita...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1291
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1255
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1195
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1083
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1063
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe