Hoi ihastuneet varatut!

Anonyymi

Anonyymi uudistuksen kunniaksi voitaisiin ottaa ’Onko pokkaa’ -peli.
Eli heitteleppä tunnisteita itseesi, ihastukseesi tai yhteisiin tilanteisiin liittyen, niin ehkä tapahtuu jotain muutakin kuin haikailua palstalla.
Voittajat on tietenkin ne, joilla osuu ja hommat etenee.
Noh, onko pokkaa? :)
Sinkuille voi tehdä erillisen aloituksen sitten.
Itse vain kuulostelen, koska olen varattuun ihastunut mies.
Oma lehmä ojassa jne.... :p

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tää uudistus ei muuta tolta osin mitään. Nimimerkeillä ei ennenkään tunnisteltu vaan kirjoitustyylillä. Mä oon ainakin tunnistanut työkavereita, urheilupiireistä ihmisiä, harrastuskavereita ym. Ei se niin vaikeetaa oo.

      • Anonyymi

        Kirjoitusasusta et voi päätellä mitään. Minunkin tyyliä on täällä matkittu, vaikka en ole käynyt täällä pitkään aikaan.
        Leikkisyys palstalta katoaa tämän anonyymisyyden myötä ja se oli se liima tänne. Addiktini katoaa haihtuu ... ja se on hyvä asia 😄😚


    • Anonyymi

      40 nainen, naimisissa, 100 lasta, tumma. Ihastunut tummaan mieheen jolla söpöt käsikarvat😁 siinähän tunnisteita

    • Anonyymi

      Ei kukkaan halua tunnistautua. Täällä on ihmiset, jotka ei koskaan toimineet, eikä toimis nytkään tai sitten ne, jotka toimi, mutta tulivat suhteissaan tiensä päähän joko itse jätettyinä tai haikailevina jättäjinä. Tosi on myös se, että kirjoitustyylistä olen täällä hänet joskus tunnistanut ja muitakin ollut tunnistavinaan.

      • Anonyymi

        Niin kaikki rekkakuskit eli rekkarit ovat salattuja ihmisiä joilla on salaisuuksia sen takia heitä pitäisi suojella, voi noinkin ajatella :D


    • Anonyymi

      Ei jaksa. Kuvittelu riittää.

    • Anonyymi

      Ovi järvelle taidan tietää. Päättöbileet?

    • Anonyymi

      Keski-ikäinen nainen, hän suunnilleen samaa ikäluokkaa oleva mies. Minua huomattavasti pitempi ja hoikempi ja silmätkin eriväriset. Näemme usein, emme ole koskaan keskustelleet keskenämme. Asuinpaikka pohjoisessa

    • Anonyymi

      Mites onko toimistontäti käynyt täällä? 😊

    • Anonyymi

      Laitoin toiseen ketjuun jotain minkä hän voisi yhdistää minuun kertomani perusteella.

      Hän on tietääkseni sinkku. Itse olen onnettomassa avoliitossa, minulla lapsia. Sukuni kesämökki on 90km hänen pitkänäperjantain vierailukohteestaan (vaikeampi yhdistää). Olen antanut hänelle jotain pientä kiitokseksi, jotain mikä sai hymyn huulille.

      Kauniita unia, iso hali ja pisuja!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      se on vain sellanen ihana tunne minkä hän saa aikaiseksi. Vähän pupillit suurenee, kun mietin häntä. Olen varattu nainen. Olen koittanut unohtaa ja välillä on mennytkin ajatuksista pois, mutta tulee sitte uudestaan ajatuksiin. Varmasti jos pääsisi ihan lähikontaktiin, niin voisi olla jotain vipinää.

      • Anonyymi

        Miten hän voi tunnistaa itsensä tästä?
        Tai sinut? Kuulisin mielelläni lisää :) Kirjoitustyylisi on tutun oloinen.
        -AP


    • Anonyymi

      pitäisiköhän todella plarata pakkaa ja kokeilla, minkälainen kortti tulee

    • Anonyymi

      Noniin taaskin tuli sydän-kortti kun kokeinin hertta 10 tuli.... monta kertaa on tullut aina vain sydän-kortteja eli herttaa.

      • Anonyymi

        Mitäs muuta tulee?


    • Anonyymi

      Pitääkö tästä oikeesti tehdä erillinen ketju-ihastuneena varatut?? Toi on tuolla ulkona elämässä ihan tarpeeks kamalaa paskaa, jos joutuu olemaan siviilin ulkopuolella tekemisissä ihmisen kanssa joka lähettää jatkuvasti kylmä-kuuma- signaaleja VARATTUNA ja joka lähinnä vituttaa- ja josta ei pääse (VIELÄ) eroon koska kyseinen henkilö ns pomon asemassa..... Vielä tovi tota paskaa ja sit voin painua helvettiin... mietin vaan että miltä sen emakon jätkästä mahtas tuntua jos oma vaimo koittaa saada töissä itelleen jotain boy toy-hahmoa.....

      MIKSEI tän ketjun nimi oo että _"HALUAISIN PANNA JOTAIN MUUTA JA PETTÄÄ KUMPPANIANI MUTTEN HALUA NÄYTTÄÄ SIALTA(KOSKA OLEN TEKÖPYHÄ PASKA-KETJU

      • Anonyymi

        No tällå nyt ainakin on ona lehmä ojassa pahemman kerran 😆


      • Anonyymi

        miten on oma lehmä ojassa jos muiden toiminta vituttaa ja vituttaa se että joku varattu nainen yrittää duunipaikalla iskeä eikä osaa lopettaa? jos et ton parempaa teesiä osaa heittää nii painuppa imemään munaasi johonkin, pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten on oma lehmä ojassa jos muiden toiminta vituttaa ja vituttaa se että joku varattu nainen yrittää duunipaikalla iskeä eikä osaa lopettaa? jos et ton parempaa teesiä osaa heittää nii painuppa imemään munaasi johonkin, pelle

        Oijoi eikö varattu pillu kelpaa adonikselle mitä oikein pitää ikäväpalstalla perään ulvoa ihmisvihaajan


      • Anonyymi

        ehkä mulla on tylsä elämä ja etsin täältä vaan todistusaineistoaineistoa/täytettä elämääni siitä että ympärillä eläjät on täyttä paskaa


      • Anonyymi

        ja vitun halpa hupihan tää on. muttei oo kieletty missään ,samoin kuten tää muukaan ruikutus/paska näillä palstoilla. joten miksen vetäisi pellen pukua päälle itekkin.


      • Anonyymi

        ja vastaus kysymykseen on että ei, ei kelpaa varattu pillu tai mikää muukaan, ihmisiltä jotka pettää, kusettaa ja kieroilee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe