Moniko on luonnollinen oma itsensä nykyään? Parannellaan ulkonäkö' muottiin' sopivaksi, hiusten värjäys, hiuspidennykset, tuuhennukset, tekokulmat, tekoripset, implantit, botoxit, kulmien kohotukset, naaman kohotukset,huulten botox-pistokset, täyteaineet, tekotissit, tekopeba, rasvaimut, alapään pienennykset, alapään 'huulten' korjailut, rasvaimut, silmien värin muutokset piilareilla tai muulla keinoin, lävistykset, tatuoinnit, ..ja filttereillä parannetut kuvat itsestä sos.mediaan> kenellä on hyvä olla aitona omana itsenään?
Ihmiset ovat feikkejä
29
775
Vastaukset
- Anonyymi
siinäpä muutamia esim lävistykset, tatuoinnit. Anonyymien nyymi TRENDI!!
- Anonyymi
Yks hyvä esimerkki se järkky friikki! Säälin sitä ihmistä, elää somen voimalla....
- Anonyymi
outoa että tuota botoxia uskaltavat , siinä käytetty ainehan on maailman myrkyllisin, mut ei toki isona määränä tuossa
botuliini vai mikä se on - Anonyymi
eihän tossa ole mitään uutta, aineet ja tavat vaan kehittyy. tuskin tekään ihan naamaa kampaamatta liikutte? olette siis ihan samanlaisia feikkejä kuin parjaamanne ihmiset, luulette vaan olevanne parempia.
- Anonyymi
Kyllä siinäkin on aste eroja. Normaali tukanvärjäys ja ripsivärin tai huulipunan käyttö ei minusta ole vielä överiksi pistetty. Mutta nyt näitä överiksi pistettyjä alkaa olla kuin sieniä sateella. Missään nimessä ei naista pitäisi tällaisessa valossa esitellä. Liian feikki on kamalan ikävä sitten kun ei enää tuttavapiirissäkään uskalleta enää olla esiintymättä ilman mitään naamiota ja laittautumista. 😂
- Anonyymi
Menee jo naurettavaksi kun kaikki on feikkiä. On se surullista kun ei voi olla luonnonkaunis/ruma.
- Anonyymi
Kumpaan ryhmään sinä sitten kuulut?
- Anonyymi
Ruman näköistä kun ripset puoleen poskeen, feikki kulmakarvat, huulet törröllään ja ollaan muka kaunista. Voi luoja että naurattaa tommonen!
- Anonyymi
Antakaahan kaikkien kukkien kukkia ei se keltään ole pois miten joku pukeutuu tai laittaa naamaansa. Todella kateellista ja katkeraa parkumista. Jäi sanomatta ruma sisältä sydämmestä.
- Anonyymi
Kaikki kukat saa kukkia mutta on inhottavaa jos feikataan eli siis ei myönnetä plastiikkakirurgian toimenpiteita. On väärin valehdella, tosin yleensä nuo valheet eivät mene läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki kukat saa kukkia mutta on inhottavaa jos feikataan eli siis ei myönnetä plastiikkakirurgian toimenpiteita. On väärin valehdella, tosin yleensä nuo valheet eivät mene läpi.
Aivan näin. 👍
- Anonyymi
On luultavasti vähän luonteestakin kiinni meikkaako vai ei. Toisaalta jos antaa periksi kaverien ehdotuksille että täytyy meikata. Harvoin olen nähnyt tyttöä joka ei meikkaa.
- Anonyymi
Kautta aikain ihminen on parannellut ulkonäköään. SInällään tuossa ei ole mitään pahaa mutta siinä on jos valehtelee, itselleen ja muille tyyliin "ihan luomurinnat mulla on", " En oo laittanut botoxia huuliin" tms. varsinaista itsepetosta koska kehon muokkaus kyllä näkyy kaikille - yksikään botoxpiikki, rasvaimu tai täytehoito ei näytä luonnolliselta.
Eli se feikkiys tulee siitä, ettei tunnusteta paranteluja. JOs minä värjään hiukseni, kuten teenkin, en valehtele niiden väristä vaan sanon, että purkista on paranneltu. Onko tuo sitten feikkiä, mielestäni ei.- Anonyymi
Ei ole. Kautta aikain on ehostettu mutta aika hillitysti. Nythän ihmistä ei enää meikittä tunnista. Jopa säikähtää ihan että minne se äsken niin duunattu ihminen hävisi. 😂
- Anonyymi
Onhan nuita feikkifriikkejä kajaanissakin, hirveetä katottavaa! Miltähän näyttää kun pesee pakkelit pois tai ei oo tekoripsiä ym. Voi luoja että se on naisilla vaikeeta
- Anonyymi
Todennäköisesti et tunnista samaksi peraoonaksi. Voi olla aivan täysin eri ihminen maskin takana. Nähty on!
- Anonyymi
Älä sitten katso. Taidatkin olla suklaapuolen miehiä kun ei naiset kiinnosta?
- Anonyymi
Olisi mahtavaa, jos yksikin ihminen laittaisi ainakin saman huomion päänsä sisuksen parantamiseen kuin sen ulkopuolen. Todennäköisesti maailma olisi melkoisesti parempi.
- Anonyymi
Maailma on nykyään ihan sairas, pitää näyttää samalta mitä photoshopatut turhisjulkkikset meikkeineen, keikarointeineen ja päivityksineen. Aivan vääristeltyjä kuvia, tavallisen näköisiä muijjia ilman meikkiä. Raha puhuu, että kuvaväärennökset. Siten jopa 10-12 vuotiaat haluaa olla aikuisen näköisiä tekoturboja! Hyi
- Anonyymi
Turbohuulet ja seisomaan pyörän viereen😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Antakaa kaikkien kukkien kukkia." Kaikista rumin asia ihmisessä on jos hän arvostelee kanssakulkijoitten ulkonäköä oli sitten tatuointi sililooniperse tripalli tai lävääri. Toruu paltamon vanhapiika.
- Anonyymi
Minulla on hyvä olla omana itsenäni. Äänestän kokoomusta enkä arkena meikkaa ja kampaajalla ainoastaan leikkautan hiukseni. Luonnollisena ihminen on kaunein. Karvat täytyy toki pitää ojennuksessa.
- Anonyymi
Mutta kyllä pitkätukkainen mies on kaikkein ällöttävin.
- Anonyymi
Tuohon vielä lisäys, värjätyt hiukset ja viikset miehellä ällöttävää naismaista, sekä iso rapamaha. Naisia varten teimmaa ihteään.
- Anonyymi
Sometrendiajan tuottamia kumi ja pakkelinaamoja kaikki naiset. Kauheita ilmestyksiä ja siihen vielä ylipainoisia päälle nuoretkin naiset.
- Anonyymi
Ovatko lestadiolaisnaiset kauniita, kun eivät meikkaakaan?
- Anonyymi
Ååmannin ässä ja Linströmin pihvit ja niiden huulet. Kaksi kaunista. Miks naisten pitää olla joka kuvissa huulet törröllään? Vai onko luomut parempii..
- Anonyymi
Sari ja Maruzella vai? And their big lips..aika törkeetä sanon MINÄ
- Anonyymi
Rumia ovat nuoret naiset nykyisin kun jokainen pullukka ja kumihuuli,tatuoitu,lävistetty,kulmakarvaton,ylipitkät tekoripset ja rumasti meikattuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358