Keskustelufoorumi omille sivuille?

kodari

Haluaisimme lisätä yhteisömme sivuille keskustelufoorumin. Mitä ilmaisia ja helppoja vaihtoehtoja netistä löytyy? Freebokilla on joku testikäytössä, mutta onko siitä kokemuksia?

Pikaista vastausta kaipailen - kiitos!

8

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Volatile

      Itse olen havainnut tämän helppokäyttöiseksi:
      http://www.phpbb.com/
      (ja taitaa olla yksi suosituimmista - mutu)
      Niin ja on toki ilmainen.

      Varmistaa vain että ottaa uusimman version käyttöön. Olikos se 2.0.12 tai uudempi...
      ...vanhemmissa oli muutama ikävähkö aukko.

      • Peeter

        Sitä aiemmissa on turva-aukko


      • Kotisivu

        Moikka, satuin törmäämään tähän keskusteluun. Olen tehnyt peruskotisivut koirilleni ja haluaisin sinne keskustelufoorumin. Tätä ko. foorumia olen nähnytkin käytössä, joten se olisi mielestäni hyvä. Mutta, en osaa sen enempää HTML- kuin muutakaan koodikieltä, joten onko tehtävä impossible?? Jos joku vain viitsisi ja kerkeisi, niin ottaisin mielelläni apua vastaan. Kotisivuni on http://www.kolumbus.fi/toitsut/
        Parasta olisi, jos saisin neuvot sähköpostitse [email protected]


      • lörmä

        Mitenkäs tuolla phpbb saa tehtyä niitä keskustelufoorumeita? Minä kun en ymmärrä hirveästi tuota enklantiakaan.


      • Ridge
        lörmä kirjoitti:

        Mitenkäs tuolla phpbb saa tehtyä niitä keskustelufoorumeita? Minä kun en ymmärrä hirveästi tuota enklantiakaan.

        käyttää noita "free forum host" palveluja, sun ei tarvitse tehdä muuta kuin kirjautua sinne palveluun ja foorumi on pystyssä jo muutamassa minuutissa..

        Tuskin tuo phpbb foorumi edes toimisi palvelimellasi, php ja mysql tuki on pakollinen tuossa foorumissa..

        Kokeile vaikka tätä, taitaa saada suomenkieliseksikin, 52 kieltä ainakin mainostavat..=)

        http://phpbbforfree.biz/


      • lörmä
        Ridge kirjoitti:

        käyttää noita "free forum host" palveluja, sun ei tarvitse tehdä muuta kuin kirjautua sinne palveluun ja foorumi on pystyssä jo muutamassa minuutissa..

        Tuskin tuo phpbb foorumi edes toimisi palvelimellasi, php ja mysql tuki on pakollinen tuossa foorumissa..

        Kokeile vaikka tätä, taitaa saada suomenkieliseksikin, 52 kieltä ainakin mainostavat..=)

        http://phpbbforfree.biz/

        Miten sen kielen saa vaihdettua ja miten sen keskustelufoorumin saa omille sivulle? Onko se kenties maksullista?


      • Ridge
        lörmä kirjoitti:

        Miten sen kielen saa vaihdettua ja miten sen keskustelufoorumin saa omille sivulle? Onko se kenties maksullista?

        Kirjaudu sisään ja etsi "Administration Panel", sieltä valitset "Configuration", jossain siellä on kielivalikko josta voi löytyä Suomi..

        Omille sivuillesi et tuota saa, muuta kuin asentamalla sen koko ohjelman ja sen asentaminen ei ole ihan simppeliä..=)

        Ei tuo mitään maksa..=)


    • tapio123

      Minulla on kokemusta PHP-koodauksesta, joten voisin vähän sorkkia tarvittaessa. MySQL:llä on periaatteessa tuttu juttu, mutta aikaa sen käyttämisestä on monia vuosia. Ks. https://wp.me/p9LZMc-1E2, missä foorumia tarvitsisin. Soveltuisiko noi minulle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe