Hyvää huomenta

Huomenta nousin äsken keitin kahvin.
En kauheasti tykkää kahvista on tullut tapa juoda sitä. Mitähän kyseinen mies ajattelisi jos tietäisi tuon mun hassun nimimerkin varmaan sanoisi ettet ole prinsessa laitoinkin sen vaan siksi koska haluasin olla hänen oma kultansa vaikken prinsessa olekkaan.

43

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten suomi24 osaa pilata kaiken "uudistuksilla"😅

    • Anonyymi

      Oletteko täysi-ikäisiä?

      • Anonyymi

        Miksi puhut monikossa?


    • Anonyymi

      Eikö sumpit enää pihise nimimerkilläsi, kun vaihdoit sen pikkuprinsessaksi? Montako nimimerkkiä sulla oikein on täällä?

      • Mulla ei ole ollut tuollaista nimimerkkiä.
        Tämä ainut nimimerkkini.


      • Anonyymi

        Sanoi supertrollimies kun uutta nikkiä väsäsi😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Pääasia, että olet SE ja myös Hän.

      Kuukauden kuluttua ja pyöräilemään.

      Nyt täältä huonot yhteydet mutta
      eivät ne lopu vaikka välillä takkuilevat;))

      • Keitin aamulla myös puuroa unohdin kertoa. Kylläpä aurinko lämmittää.
        Ei oikein sisällä viitsi näin hyvällä ilmalla muhiutua.


      • Anonyymi

        Mene ulkoIlmailemaan maailmaan, rullailemaan ja osta päärynä-jäätelö jossa on suklaakuorrutus päällä matkalla. Matkalla Päällä, Matkan Päällä, Pää Matkalla.


      • Ei mulla ole rullaluistimia jos sitä meinasit.
        En nyt kerkeä enkä jaksa. Ulkoilen tässä joku päivä voi olla että rupean ulkoilemaan enemmän ja säännöllisesti.


      • Anonyymi

        Kannattaa mennä ulkoilemaan, vaikka tuntuu siltä että ei millään viitsisi lähteä, mutta sitten kun tulee takaisin niin aina huomaa itse että olipa hauskaa kun tuli lähdettyä. Ainakin minulla.

        En ole vieläkään syönyt kesän ensimmäistä jäätelöä, tällä kertaa sen pitää olla päärynäjäätelö.

        Ensimmäinen ja viimeinen jäätelö ovat ne kesän tärkeimmät.
        Monessa muussakin asiassa ensimmäinen ja viimeinen ovat ne tärkeimmät.

        Tuosta juttelimme kerran erään taksikuskin kanssa, että juurikin ensimmäinen ja viimeinen ne ovat tärkeimmät, välillä olevilla ei ole niin merkitystä... taksikuskien kanssa on hauska höpötellä kaikenlaista :)


      • Niin olen ulkona nytkin mutten usko että tänään tulee mihinkään kauas lähettyä.


      • Anonyymi

        Ai kuinka vakuuttavaa, netin mielikuvitusharhassa elävä superroomeo. Eiköhän nämä sinun yksinpuheluketjut ja naurettava itseboostaus hypi kohta silmille kaikilla. Samat maneerit, samaa hölönpölöä ja autistisia hymiöryppäitä. Tänään opettelemme laskemaan yksi plus yksi😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa mennä ulkoilemaan, vaikka tuntuu siltä että ei millään viitsisi lähteä, mutta sitten kun tulee takaisin niin aina huomaa itse että olipa hauskaa kun tuli lähdettyä. Ainakin minulla.

        En ole vieläkään syönyt kesän ensimmäistä jäätelöä, tällä kertaa sen pitää olla päärynäjäätelö.

        Ensimmäinen ja viimeinen jäätelö ovat ne kesän tärkeimmät.
        Monessa muussakin asiassa ensimmäinen ja viimeinen ovat ne tärkeimmät.

        Tuosta juttelimme kerran erään taksikuskin kanssa, että juurikin ensimmäinen ja viimeinen ne ovat tärkeimmät, välillä olevilla ei ole niin merkitystä... taksikuskien kanssa on hauska höpötellä kaikenlaista :)

        Oliko tämä se hemaiseva taksari jonka päällekarkauksesta haaveilit täällä sontatunkiolla?


      • Anonyymi

        Pulkkamäkeenkin pääsee vielä paikoittain laskemaan laskuja, kuten esimerkiksi määrittämään pii:n täsmällistä lukuarvoa siinä ruutuvihkoon lyijykynällä laskiessa. Mäkilaskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä se hemaiseva taksari jonka päällekarkauksesta haaveilit täällä sontatunkiolla?

        Ei naistaksari tuo ollut... mutta niin taksikuskien omat jutut kun kertovat asiakkaiden toilailuista ne vasta hauskoja juttuja ovatkin.


      • Tähän taisi tulla nyt joku väliin kirjoitteleen.


      • Anonyymi

        Tuskin kovin huonot yhteydet nimittäin ihan siinä tukiaseman juurella :D


    • Oletko päässyt siitä tupakasta eroon vai vieläkö poltatko muistelen että sanoit jotain siitä?

      • Anonyymi

        Minä ainakin yritän koko ajan erilaisilla apuvälineillä, nikotiinilaastaria en ole vielä kokeillut, jota eräs tyttömyyjä kaupasta suositti, kaikenlaisia muita, joitain pillereitäkin on, nikotiinipillereitä mitä saa apteekista lääkärin määräyksellä.

        Inhalaattori on nyt testauksessa, nikotiinin määrä on vaan niin pieni sitten että ei tahdo riittää vieroituksessa auttamiseen ainakaan aluksi.


      • Juu ei olisikaan kiva pussailla tupakki suuta:D
        hyvä että yrität mutta älä tee siitä liian raskasta itsellesi.


    • Pitäisköhän minunkin opetella polttamaan tupakkaa:)

      • Anonyymi

        EI missään tapauksessa ET yritä edes opetellakaan tupakanpolttoa.
        Ajattelin juuri vastata tuohon kun sanoit: "Juu ei olisikaan kiva pussailla tupakki suuta:D"

        Että Kiitos kannustuksesta tupakan lopettamiseen.


      • Eikö ollutkin hyvä kannustus.
        Joo en mä ala opettelemaan sitä omassa suussakin maistuisi varmaan pahalle.


    • Tuntuu kurjalta kun olen yrittänyt saada siihen mieheen yhteyden enkä ole saanut ja tavallaan hänkin on tai sitten kuvittelen.

    • Pikkuprinsessasi

      Minun tapani taitaa olla huono hänen tapansa parempi.

      • Anonyymi

        Ei kannata huolestua paljon, eilen yölläkin taisin höpötellä palstalla pitkään, sitten aamulla väsytti aika paljonkin valvomisen johdosta... meri on kaloja valtoimenaan, eli maailma on hyviä miehiä täynnä, kuten naisiakin :D


      • Ei kai sitten mutta en halua muita haluan hänet.


      • Anonyymi

        Siltä se voi tuntua, minäkin olin aivan ihastunut erääseen tyttöön joskus nuorena, mutta sitten tuli toisia tyttöjä ja silloin unohdin sellaisen entisen ihastuksen kokonaan.

        Toivottavasti en kuitenkaan loukannut tuota valtakunta-nimimerkkistä ihmistä, sanoin vähän ehkä kovasti hänelle, mutta kuumaverinen kun olen, voin pystyä sanomaan asioita, en pystyisi ikinä kyllä mitenkään loukkaamaan ketään naista oikeasti.


      • En ole nuori enkä ole mikään valtakunta nimimerkkinen henkilö jos niin luulit.
        Hänet haluan en ketään toista ja jos en saa, saa olla.


    • Anonyymi

      Mistä laitoksesta kirjoittelet?suljetulta luultavasti!

      • Sori täytyy sanoa etten kirjoita mistään laitoksesta ihan kotona kirjoittelen. :D


    • Tulikohan mitään hyvää leffaa.

      • Anonyymi

        Menetetty maa nyt kanava HERO, mutta itse odotan tulee erään sarjan tuotannon päätösjakso amerikkalaisilta kohta puoliin pitäisi tulla uusi jakso heiltä, olen seurannut erästä sarjaa.

        Mutta Sinä olet vaarallinen, en halua tulla edes lähellesi ollenkaan vaikka kuinka houkuttelisit pussailevaan, sain varoituksen.

        Voin keskustella mutta en päästää itseäni lähelle :D


      • Anonyymi

        Kun itse ajattelin että olen itse vaarallinen jos on yhteyksiä joihinkin maailman johtavien white supermacist- järjestöihin, mutta että olet vaarallisempi siltikin, joten kehoitettu pysymään erossa jos pystyt vain, tämä oli kehoitus.


      • En minä sinua ole houkutellut vaan häntä en usko että hän olet ja en minä pussaile ennen kun sitten kun sen aika olisi noin ehkä vuoden päästä.


      • Keneltä sait varoituksen en ymmärtänyt kirjoitustasi? Tuossa aikaisemmassa viestissä jos muistat suunnittelit yhteen muuttamista ja nyt et pysty pussaamaan.
        No en minäkään pussaa niin kuin aiemmin sanoin kuin n6kk-vuoden päästä joo ei tarvitse tulla lähelle pysy kaukana kuin pippuri.


      • Saa sitä sinkkuna sinkkua miestä houkutella en kyllä tiedä onko houkuttelua tavallaan kai se on vähän siitä kiinni miten ajattelee asioista. Varsinkin jos on kovin erillainen.


    • En halua jutella kanssasi enää kun teen aloituksen älä tule jorinoitasi kertoilemaan kun et edes hän ole. En minä ketään ole viekottelemassa se pussailu asia oli haaveilua siitä mitä joskus tulisi olemaan kun hänen kanssaan olisin yhdessä.

      • Anonyymi

        Miksi ja mistä sain tuollaisen viestin sitä voit miettiä, mieti sitä että: onko sukulaisissasi ketään joilla on yhteyksiä rikollisjärjestöihin kuten poliisi esim... jne.... kyllä se tieto kulkee sitten heh, aivan vaikka satelliittipuhelimienkin avustuksellakin jos ei muuten, joo ei internettiä tarvitse käyttää lainkaan :D


      • En ymmärrä taaskaan höpinöistäsi mitään niin en mitään vastaa. Taidat olla sekoittaja. Ei kiinnosta.


    • Tässä kyseiselle miehelle siis elämäni miehelle yksi laulu. Tiedän ettei laulut vie eteenpäin mutta laitan kumminkin.

      https://youtu.be/sLIFXaSIKEs

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe