PS-ihmiset ei halua puhua politiikasta

Anonyymi

Aina, kun esittää PS-politiikkaa koskevan neutraalin kysymyksen niin kukaan ei vastaa. Kaikki haluaa puhua vain jostain puoluejohtajien titteleistä ja sotilasarvoista yms.

Eli siis mitä PS ajaa? Siis muuta kuin maahanmuuton vähentämistä?

Kai te tiedätte, kun äänestitte? Tämä ei ole kettuilua, vaan aito kysymys, koska itse en tiedä.

20

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna Matille se mikrofoni!

      • Anonyymi

        Vaalit meni jo, myöhästyit kysymyksesi kanssa . Ilmaston muutoksen vouhottaminenko pitäisi olla päällimmäisenä. Polttomoottoriautot afrikkaan sielä ne lakkaa saastuttamasta .
        Saunaa ei saa lämmittää kuin 1 viikossa. Takan lämmittäminen pitää kokonaan lopettaa - sahkön siirtomaksut on nyt niin halpoja kun Haavisto myi ne siottajille. Lämmitetään sähköllä


    • Anonyymi

      Ilmastonmuutoksesta keskustelua ilman hysteriaa. Sitä PS ajaa.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mikä on PS:n kanta ilmastonmuutokseen? Onko sitä? Jos on, niin miten yritetään hidastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Mikä on PS:n kanta ilmastonmuutokseen? Onko sitä? Jos on, niin miten yritetään hidastaa?

        Pidetään teollisuus Suomessa. Ei nostella liikaa teollisuuden kannalta veroja korkealle tasolle ja lätkäistä ns. haittamaksuja, sillä ne saattavat pelottaa teollisuuden esim. Kiinaan jossa saastutetaan enemmän kuin Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidetään teollisuus Suomessa. Ei nostella liikaa teollisuuden kannalta veroja korkealle tasolle ja lätkäistä ns. haittamaksuja, sillä ne saattavat pelottaa teollisuuden esim. Kiinaan jossa saastutetaan enemmän kuin Suomessa.

        "..ne saattavat pelottaa teollisuuden esim. Kiinaan jossa saastutetaan enemmän kuin Suomessa. "

        Tällä hetkellä suunta on kuitenkin kääntynyt Kiinasta takaisin.


      • Anonyymi

        Niin, vouhotetaan että Suomessa enegian tuotanto saastutaa paljon. No kyllä juu - talvella ON ihan mukavaa olla sisällä lämmin - joissain maissa ei juurikaan lämmitystä tarvitse, onhan siinä melkoinen ero lähtökohdissa "saastuttamiseen ja päästöihin".
        Tasottaahan sitä hiukan esim. Suomesta kiinaan vietävä muovijäte poltettavaksi sielä - sehän ei saastuta, kun on pois Suomesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, vouhotetaan että Suomessa enegian tuotanto saastutaa paljon. No kyllä juu - talvella ON ihan mukavaa olla sisällä lämmin - joissain maissa ei juurikaan lämmitystä tarvitse, onhan siinä melkoinen ero lähtökohdissa "saastuttamiseen ja päästöihin".
        Tasottaahan sitä hiukan esim. Suomesta kiinaan vietävä muovijäte poltettavaksi sielä - sehän ei saastuta, kun on pois Suomesta

        Kiina ei polta sinne vietyä muovijätettä, vaan tekee siitä uutta muovia.


    • Anonyymi

      No mitä se Matti Putkonen sitten on mieltä?

      Millaista politiikkaa? Ja tosiaan maahanmuutto on jo käsitelty. Ne muut asiat?

      • Anonyymi

        Tällä palstalla tuskin vastausta saat,heiltä jotka linjan määrittää. Mutta hyviä arvauksia mielellään annetaan,nyt vaalien jälkeenkin. Ilmaston muutos EI ole vouhotuksen aiheita - niinkuin kaikilla muilla puolueilla. Olen sitämieltä (toisin kuin E Kari) että polttomoottoriautoilla voimme ajaa jatkossakin,uudemmalla tekniikalla ja bio polttoaineilla. Saunominen pitää sallia jatkossakin (myös "puukius" sallittu). Asuntoa pitää voida lammittää talvisin jatkossakin jne. jne


    • Anonyymi

      Sitten toinen kiinnostava asia. Miten työttömyyttä vähennetään?

      Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista :)

    • Anonyymi

      Ihmiset etsivät uskontojen sijaan hengellisyyttä. Jo nykyään.

      • Anonyymi

        Eiks tää Mestaria seuraava lahko oo uskonto? Aina pitää olla SUURI JOHTAJA, joka on kertoo mitä pitää tehdä. Ennen oli Vennamon sakki, sit oli possu-Soini, ja nyt sitte jussi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks tää Mestaria seuraava lahko oo uskonto? Aina pitää olla SUURI JOHTAJA, joka on kertoo mitä pitää tehdä. Ennen oli Vennamon sakki, sit oli possu-Soini, ja nyt sitte jussi.

        Paraskin puhuja, kun teikäläiset pitää Stalinia, Leniniä ja Che Guevaraa jumalina.

        Me arvostamme ja kunnioitamme Halla-ahoa. Se on eri asia, kuin palvoa vaikkapa Stalinia. Kyllähän sinä nyt sen tiedät, mitä se palvominen on.


    • Anonyymi

      Ketä äänestitte? Hyvä kysymys. Äänestin Teuvoa mutta tämä on ilmoittaunut EU vaaleihin. Jos menee lävitse, niin tilalle eduskuntaan tulee Toimi. Jos näin tapahtuu, tunnen itseni hölmöksi. Kristillisenä ihmisenä arvomasilmani on kovin erilainen. Muistan hyvin tekstarikohun ja en missäään nimessä halua hänen tulevan äänestämäni henkilön tilalle. En äänestä kyllä yjtäkään perussuomslaista enää.

      • Anonyymi

        Nukut Toimin toimesta paremmin. ;)


    • Anonyymi

      Hei, kiitos teille kaikille kommenteista :) Vielä yksi kysymys työllistymiseen liittyen.

      Millä tavalla PS aikoo vähentää työttömyyttä?

    • Aloittaja edustaa sitä matalaotsaista räyhiseliölajia, joka ei osaa itse ottaa mistään asioista selvää. Sen sijaan jakavat toistensa aivopieruja ja muita älynväläyksiä ja luulevat, että maailma koostuu sellaisesta.

      No, tehdään nyt taas saamattomien nahjusten puolesta se työ, mihin ajatuselin ei yletä.

      https://www.perussuomalaiset.fi/tietoa-meista/puolueohjelma/

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista! Pelkäsin, että tällainenkin vastaus tulee. Pointtini oli kuulla näistä asioista ihmisten kertomana. Jokainen voi linkata puolueohjelman :) Kun ihminen kertoo kannattamaansa ideologiaa omin sanoin, on se silloin paljon uskottavampaa :)


      • Anonyymi

        Minulle on ok olla sinun silmissä räyhiseliölaji. Minua ei se haittaa.

        Hyvää pääsiäistä sinulle myös :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe