Piässiisenkuumalinja

Avattaan tämmönen järkkeily ja tuntteilu palsta, ku kerta joulunakkii omasa o ; D. Minkälaissii munnii ootat tai tiijjät suavas nyt tahi tulevvaissuuvves?

23

81

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ostin munia isoja ja pieniä. Suklaapupun ison. Loput pitää odottaa ja katsoa😆

• Meinasitkos saada viellä sukliksia lisää?

• Anonyymi

En mieti munia suklaisia tai muunlaisiakaan.
      Elämässä on muutakin pääsiäisenä.
      🐥
      Hyvää pääsiäistä.

• Niin saa ainakin huilata muutaman päivän ja ...
        Hyvvee piässiistä sinnekkii : ).

• Hijaseks o männynnä, kuumalinja?

• Anonyymi

Hyvää Päästäistä Kutalekselle.
      Jopa on ajat koittaneet, kun Kutaleksen palstan vaimoehokkaat on jättäneet sut ypöyksin. Eikö suhe lähteny etenemään, vai miksi vaimoehokkaat kyllästyivät?

• Anonyymi

🤭 Tää nykyne on nii kiirreine, ettei jouvva palsttailemmaan. Siskotar pittää siit huolen tahi anoppi🤔 Noh, leikki leikkinä😏 Hyvvee päässist sullekkii🤗 Mittees mielt täst anonyymmiyest?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭 Tää nykyne on nii kiirreine, ettei jouvva palsttailemmaan. Siskotar pittää siit huolen tahi anoppi🤔 Noh, leikki leikkinä😏 Hyvvee päässist sullekkii🤗 Mittees mielt täst anonyymmiyest?

Anonyymeina tasavertaisina kaikki täällä, vain intopiukeat huomionkipeät tärkeilijät ovat luoneet profiilit. Oman hauskuutensa tämä tuo, kun arvuutellaan että kuka se anonyymeista nyt olikaan tuo joka vastasi. No, minä olin tuo joka kysyi mihin kutaleksen palstavaimot on kadonneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymeina tasavertaisina kaikki täällä, vain intopiukeat huomionkipeät tärkeilijät ovat luoneet profiilit. Oman hauskuutensa tämä tuo, kun arvuutellaan että kuka se anonyymeista nyt olikaan tuo joka vastasi. No, minä olin tuo joka kysyi mihin kutaleksen palstavaimot on kadonneet.

Ne ei halluu olla myymejä. Aikasa kutakkii, halluuvat noin lopettoo nää palstat. Se o niiku kätteine raha, vaikkeutettaanse suanttii. Ni kukkaa ennee viiti jonotella ja uotella niit päivvii ku sitä suap. Ennemmin seisottaat tilill. T:Yxkutale

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ei halluu olla myymejä. Aikasa kutakkii, halluuvat noin lopettoo nää palstat. Se o niiku kätteine raha, vaikkeutettaanse suanttii. Ni kukkaa ennee viiti jonotella ja uotella niit päivvii ku sitä suap. Ennemmin seisottaat tilill. T:Yxkutale

Ihan sama mulle, ei ole tarvetta identifioida (vai miten se sanotaankaan) itseäni täällä. Anonyymi muiden anonyymien joukossa sopii meikäläiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama mulle, ei ole tarvetta identifioida (vai miten se sanotaankaan) itseäni täällä. Anonyymi muiden anonyymien joukossa sopii meikäläiselle.

Höh, vaikian sanan keksit🤔 Mieluummin jutustelisin tuttujen kans, ku nyymijen😢 T: yxkutale

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höh, vaikian sanan keksit🤔 Mieluummin jutustelisin tuttujen kans, ku nyymijen😢 T: yxkutale

Levollista yötä. Alan nukkuun... Paha olo monista jutuista... Täällä oli oikeesti ikäviä viestejä joillekin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Levollista yötä. Alan nukkuun... Paha olo monista jutuista... Täällä oli oikeesti ikäviä viestejä joillekin..

Huomenta. Ainahan tiällä niit o? T:yxkutale

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta. Ainahan tiällä niit o? T:yxkutale

Joku kirjoittaa vastenmielisiä tekstejä melkein toisen omalla nimellä kuten eilenkin. Miten pahansuopaista ja ilkeää toimintaa. Saako ylläpito selville henkilöllisyyden ilmiantojen kautta? Tiiätkö sinä? Helvetti että voin pahoin kaikesta tuollaisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kirjoittaa vastenmielisiä tekstejä melkein toisen omalla nimellä kuten eilenkin. Miten pahansuopaista ja ilkeää toimintaa. Saako ylläpito selville henkilöllisyyden ilmiantojen kautta? Tiiätkö sinä? Helvetti että voin pahoin kaikesta tuollaisesta.

En tiijjä, mut kai ne pannin voipi järjesttee kirjotteluun🧐 T: yxkutale

• Anonyymi

Hmmm🧐 Järkkeily ja tunteilu taittaa nykysin olla aut? ⚠️ Vai onko nuo muumit pilanna nyymit tiälläkkii? 🌼🐝

• Anonyymi

Isoja tietysti. Ensi pääsiäisenä kenties?

• Anonyymi

Niih, nyt vappu ja pallit tärkeimmät ovat🧐

• Anonyymi

Tänä pääsiäisenä ei tullut Mignon munia yhtään. Olen syvästi pettynyt. Pupu ei tuonut kuin kaneja.

• Anonyymi

Perskatti, mulla on jiäkuapis kotelollinen Minoja : D. Heh heh hyvän makussii ne kanittii o : ). T: yxkutale

• Anonyymi

Toivottavasti voit hyvin !
      Pääsiäinen meni ja vappukin. Hyvää ja kaunista kevättä atshiuuu....😷

• Anonyymi

Köh köh vaan sinnekki ;D))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73