Avattaan tämmönen järkkeily ja tuntteilu palsta, ku kerta joulunakkii omasa o ; D. Minkälaissii munnii ootat tai tiijjät suavas nyt tahi tulevvaissuuvves?
Piässiisenkuumalinja
23
141
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin munia isoja ja pieniä. Suklaapupun ison. Loput pitää odottaa ja katsoa😆
Ai niin, kuulin tästäkkii kuumast kanavast. Toivottavasti eivät munat paistu?https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/04/17/seuraa-kananmunan-matkaa-paasiaistipuksi-suoralahetys-ymparivuorokauden-koko
- Anonyymi
En mieti munia suklaisia tai muunlaisiakaan.
Elämässä on muutakin pääsiäisenä.
🐥
Hyvää pääsiäistä. Hijaseks o männynnä, kuumalinja?
- Anonyymi
Hyvää Päästäistä Kutalekselle.
Jopa on ajat koittaneet, kun Kutaleksen palstan vaimoehokkaat on jättäneet sut ypöyksin. Eikö suhe lähteny etenemään, vai miksi vaimoehokkaat kyllästyivät?- Anonyymi
🤭 Tää nykyne on nii kiirreine, ettei jouvva palsttailemmaan. Siskotar pittää siit huolen tahi anoppi🤔 Noh, leikki leikkinä😏 Hyvvee päässist sullekkii🤗 Mittees mielt täst anonyymmiyest?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭 Tää nykyne on nii kiirreine, ettei jouvva palsttailemmaan. Siskotar pittää siit huolen tahi anoppi🤔 Noh, leikki leikkinä😏 Hyvvee päässist sullekkii🤗 Mittees mielt täst anonyymmiyest?
Anonyymeina tasavertaisina kaikki täällä, vain intopiukeat huomionkipeät tärkeilijät ovat luoneet profiilit. Oman hauskuutensa tämä tuo, kun arvuutellaan että kuka se anonyymeista nyt olikaan tuo joka vastasi. No, minä olin tuo joka kysyi mihin kutaleksen palstavaimot on kadonneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymeina tasavertaisina kaikki täällä, vain intopiukeat huomionkipeät tärkeilijät ovat luoneet profiilit. Oman hauskuutensa tämä tuo, kun arvuutellaan että kuka se anonyymeista nyt olikaan tuo joka vastasi. No, minä olin tuo joka kysyi mihin kutaleksen palstavaimot on kadonneet.
Ne ei halluu olla myymejä. Aikasa kutakkii, halluuvat noin lopettoo nää palstat. Se o niiku kätteine raha, vaikkeutettaanse suanttii. Ni kukkaa ennee viiti jonotella ja uotella niit päivvii ku sitä suap. Ennemmin seisottaat tilill. T:Yxkutale
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne ei halluu olla myymejä. Aikasa kutakkii, halluuvat noin lopettoo nää palstat. Se o niiku kätteine raha, vaikkeutettaanse suanttii. Ni kukkaa ennee viiti jonotella ja uotella niit päivvii ku sitä suap. Ennemmin seisottaat tilill. T:Yxkutale
Ihan sama mulle, ei ole tarvetta identifioida (vai miten se sanotaankaan) itseäni täällä. Anonyymi muiden anonyymien joukossa sopii meikäläiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mulle, ei ole tarvetta identifioida (vai miten se sanotaankaan) itseäni täällä. Anonyymi muiden anonyymien joukossa sopii meikäläiselle.
Höh, vaikian sanan keksit🤔 Mieluummin jutustelisin tuttujen kans, ku nyymijen😢 T: yxkutale
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, vaikian sanan keksit🤔 Mieluummin jutustelisin tuttujen kans, ku nyymijen😢 T: yxkutale
Levollista yötä. Alan nukkuun... Paha olo monista jutuista... Täällä oli oikeesti ikäviä viestejä joillekin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levollista yötä. Alan nukkuun... Paha olo monista jutuista... Täällä oli oikeesti ikäviä viestejä joillekin..
Huomenta. Ainahan tiällä niit o? T:yxkutale
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta. Ainahan tiällä niit o? T:yxkutale
Joku kirjoittaa vastenmielisiä tekstejä melkein toisen omalla nimellä kuten eilenkin. Miten pahansuopaista ja ilkeää toimintaa. Saako ylläpito selville henkilöllisyyden ilmiantojen kautta? Tiiätkö sinä? Helvetti että voin pahoin kaikesta tuollaisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kirjoittaa vastenmielisiä tekstejä melkein toisen omalla nimellä kuten eilenkin. Miten pahansuopaista ja ilkeää toimintaa. Saako ylläpito selville henkilöllisyyden ilmiantojen kautta? Tiiätkö sinä? Helvetti että voin pahoin kaikesta tuollaisesta.
En tiijjä, mut kai ne pannin voipi järjesttee kirjotteluun🧐 T: yxkutale
- Anonyymi
Hmmm🧐 Järkkeily ja tunteilu taittaa nykysin olla aut? ⚠️ Vai onko nuo muumit pilanna nyymit tiälläkkii? 🌼🐝
- Anonyymi
Isoja tietysti. Ensi pääsiäisenä kenties?
- Anonyymi
Niih, nyt vappu ja pallit tärkeimmät ovat🧐
- Anonyymi
Tänä pääsiäisenä ei tullut Mignon munia yhtään. Olen syvästi pettynyt. Pupu ei tuonut kuin kaneja.
- Anonyymi
Perskatti, mulla on jiäkuapis kotelollinen Minoja : D. Heh heh hyvän makussii ne kanittii o : ). T: yxkutale
- Anonyymi
Toivottavasti voit hyvin !
Pääsiäinen meni ja vappukin. Hyvää ja kaunista kevättä atshiuuu....😷- Anonyymi
Köh köh vaan sinnekki ;D))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
