Piässiisenkuumalinja

Avattaan tämmönen järkkeily ja tuntteilu palsta, ku kerta joulunakkii omasa o ; D. Minkälaissii munnii ootat tai tiijjät suavas nyt tahi tulevvaissuuvves?

23

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostin munia isoja ja pieniä. Suklaapupun ison. Loput pitää odottaa ja katsoa😆

      • Meinasitkos saada viellä sukliksia lisää?


    • Anonyymi

      En mieti munia suklaisia tai muunlaisiakaan.
      Elämässä on muutakin pääsiäisenä.
      🐥
      Hyvää pääsiäistä.

      • Niin saa ainakin huilata muutaman päivän ja ...
        Hyvvee piässiistä sinnekkii : ).


    • Hijaseks o männynnä, kuumalinja?

    • Anonyymi

      Hyvää Päästäistä Kutalekselle.
      Jopa on ajat koittaneet, kun Kutaleksen palstan vaimoehokkaat on jättäneet sut ypöyksin. Eikö suhe lähteny etenemään, vai miksi vaimoehokkaat kyllästyivät?

      • Anonyymi

        🤭 Tää nykyne on nii kiirreine, ettei jouvva palsttailemmaan. Siskotar pittää siit huolen tahi anoppi🤔 Noh, leikki leikkinä😏 Hyvvee päässist sullekkii🤗 Mittees mielt täst anonyymmiyest?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭 Tää nykyne on nii kiirreine, ettei jouvva palsttailemmaan. Siskotar pittää siit huolen tahi anoppi🤔 Noh, leikki leikkinä😏 Hyvvee päässist sullekkii🤗 Mittees mielt täst anonyymmiyest?

        Anonyymeina tasavertaisina kaikki täällä, vain intopiukeat huomionkipeät tärkeilijät ovat luoneet profiilit. Oman hauskuutensa tämä tuo, kun arvuutellaan että kuka se anonyymeista nyt olikaan tuo joka vastasi. No, minä olin tuo joka kysyi mihin kutaleksen palstavaimot on kadonneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymeina tasavertaisina kaikki täällä, vain intopiukeat huomionkipeät tärkeilijät ovat luoneet profiilit. Oman hauskuutensa tämä tuo, kun arvuutellaan että kuka se anonyymeista nyt olikaan tuo joka vastasi. No, minä olin tuo joka kysyi mihin kutaleksen palstavaimot on kadonneet.

        Ne ei halluu olla myymejä. Aikasa kutakkii, halluuvat noin lopettoo nää palstat. Se o niiku kätteine raha, vaikkeutettaanse suanttii. Ni kukkaa ennee viiti jonotella ja uotella niit päivvii ku sitä suap. Ennemmin seisottaat tilill. T:Yxkutale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei halluu olla myymejä. Aikasa kutakkii, halluuvat noin lopettoo nää palstat. Se o niiku kätteine raha, vaikkeutettaanse suanttii. Ni kukkaa ennee viiti jonotella ja uotella niit päivvii ku sitä suap. Ennemmin seisottaat tilill. T:Yxkutale

        Ihan sama mulle, ei ole tarvetta identifioida (vai miten se sanotaankaan) itseäni täällä. Anonyymi muiden anonyymien joukossa sopii meikäläiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mulle, ei ole tarvetta identifioida (vai miten se sanotaankaan) itseäni täällä. Anonyymi muiden anonyymien joukossa sopii meikäläiselle.

        Höh, vaikian sanan keksit🤔 Mieluummin jutustelisin tuttujen kans, ku nyymijen😢 T: yxkutale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, vaikian sanan keksit🤔 Mieluummin jutustelisin tuttujen kans, ku nyymijen😢 T: yxkutale

        Levollista yötä. Alan nukkuun... Paha olo monista jutuista... Täällä oli oikeesti ikäviä viestejä joillekin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levollista yötä. Alan nukkuun... Paha olo monista jutuista... Täällä oli oikeesti ikäviä viestejä joillekin..

        Huomenta. Ainahan tiällä niit o? T:yxkutale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Ainahan tiällä niit o? T:yxkutale

        Joku kirjoittaa vastenmielisiä tekstejä melkein toisen omalla nimellä kuten eilenkin. Miten pahansuopaista ja ilkeää toimintaa. Saako ylläpito selville henkilöllisyyden ilmiantojen kautta? Tiiätkö sinä? Helvetti että voin pahoin kaikesta tuollaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoittaa vastenmielisiä tekstejä melkein toisen omalla nimellä kuten eilenkin. Miten pahansuopaista ja ilkeää toimintaa. Saako ylläpito selville henkilöllisyyden ilmiantojen kautta? Tiiätkö sinä? Helvetti että voin pahoin kaikesta tuollaisesta.

        En tiijjä, mut kai ne pannin voipi järjesttee kirjotteluun🧐 T: yxkutale


    • Anonyymi

      Hmmm🧐 Järkkeily ja tunteilu taittaa nykysin olla aut? ⚠️ Vai onko nuo muumit pilanna nyymit tiälläkkii? 🌼🐝

    • Anonyymi

      Isoja tietysti. Ensi pääsiäisenä kenties?

      • Anonyymi

        Niih, nyt vappu ja pallit tärkeimmät ovat🧐


    • Anonyymi

      Tänä pääsiäisenä ei tullut Mignon munia yhtään. Olen syvästi pettynyt. Pupu ei tuonut kuin kaneja.

      • Anonyymi

        Perskatti, mulla on jiäkuapis kotelollinen Minoja : D. Heh heh hyvän makussii ne kanittii o : ). T: yxkutale


    • Anonyymi

      Toivottavasti voit hyvin !
      Pääsiäinen meni ja vappukin. Hyvää ja kaunista kevättä atshiuuu....😷

      • Anonyymi

        Köh köh vaan sinnekki ;D))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe