Piässiisenkuumalinja

Avattaan tämmönen järkkeily ja tuntteilu palsta, ku kerta joulunakkii omasa o ; D. Minkälaissii munnii ootat tai tiijjät suavas nyt tahi tulevvaissuuvves?

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ostin munia isoja ja pieniä. Suklaapupun ison. Loput pitää odottaa ja katsoa😆

      • Meinasitkos saada viellä sukliksia lisää?


    • Anonyymi

      En mieti munia suklaisia tai muunlaisiakaan.
      Elämässä on muutakin pääsiäisenä.
      🐥
      Hyvää pääsiäistä.

      • Niin saa ainakin huilata muutaman päivän ja ...
        Hyvvee piässiistä sinnekkii : ).


    • Hijaseks o männynnä, kuumalinja?

    • Anonyymi

      Hyvää Päästäistä Kutalekselle.
      Jopa on ajat koittaneet, kun Kutaleksen palstan vaimoehokkaat on jättäneet sut ypöyksin. Eikö suhe lähteny etenemään, vai miksi vaimoehokkaat kyllästyivät?

      • Anonyymi

        🤭 Tää nykyne on nii kiirreine, ettei jouvva palsttailemmaan. Siskotar pittää siit huolen tahi anoppi🤔 Noh, leikki leikkinä😏 Hyvvee päässist sullekkii🤗 Mittees mielt täst anonyymmiyest?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤭 Tää nykyne on nii kiirreine, ettei jouvva palsttailemmaan. Siskotar pittää siit huolen tahi anoppi🤔 Noh, leikki leikkinä😏 Hyvvee päässist sullekkii🤗 Mittees mielt täst anonyymmiyest?

        Anonyymeina tasavertaisina kaikki täällä, vain intopiukeat huomionkipeät tärkeilijät ovat luoneet profiilit. Oman hauskuutensa tämä tuo, kun arvuutellaan että kuka se anonyymeista nyt olikaan tuo joka vastasi. No, minä olin tuo joka kysyi mihin kutaleksen palstavaimot on kadonneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymeina tasavertaisina kaikki täällä, vain intopiukeat huomionkipeät tärkeilijät ovat luoneet profiilit. Oman hauskuutensa tämä tuo, kun arvuutellaan että kuka se anonyymeista nyt olikaan tuo joka vastasi. No, minä olin tuo joka kysyi mihin kutaleksen palstavaimot on kadonneet.

        Ne ei halluu olla myymejä. Aikasa kutakkii, halluuvat noin lopettoo nää palstat. Se o niiku kätteine raha, vaikkeutettaanse suanttii. Ni kukkaa ennee viiti jonotella ja uotella niit päivvii ku sitä suap. Ennemmin seisottaat tilill. T:Yxkutale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ei halluu olla myymejä. Aikasa kutakkii, halluuvat noin lopettoo nää palstat. Se o niiku kätteine raha, vaikkeutettaanse suanttii. Ni kukkaa ennee viiti jonotella ja uotella niit päivvii ku sitä suap. Ennemmin seisottaat tilill. T:Yxkutale

        Ihan sama mulle, ei ole tarvetta identifioida (vai miten se sanotaankaan) itseäni täällä. Anonyymi muiden anonyymien joukossa sopii meikäläiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mulle, ei ole tarvetta identifioida (vai miten se sanotaankaan) itseäni täällä. Anonyymi muiden anonyymien joukossa sopii meikäläiselle.

        Höh, vaikian sanan keksit🤔 Mieluummin jutustelisin tuttujen kans, ku nyymijen😢 T: yxkutale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, vaikian sanan keksit🤔 Mieluummin jutustelisin tuttujen kans, ku nyymijen😢 T: yxkutale

        Levollista yötä. Alan nukkuun... Paha olo monista jutuista... Täällä oli oikeesti ikäviä viestejä joillekin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Levollista yötä. Alan nukkuun... Paha olo monista jutuista... Täällä oli oikeesti ikäviä viestejä joillekin..

        Huomenta. Ainahan tiällä niit o? T:yxkutale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Ainahan tiällä niit o? T:yxkutale

        Joku kirjoittaa vastenmielisiä tekstejä melkein toisen omalla nimellä kuten eilenkin. Miten pahansuopaista ja ilkeää toimintaa. Saako ylläpito selville henkilöllisyyden ilmiantojen kautta? Tiiätkö sinä? Helvetti että voin pahoin kaikesta tuollaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku kirjoittaa vastenmielisiä tekstejä melkein toisen omalla nimellä kuten eilenkin. Miten pahansuopaista ja ilkeää toimintaa. Saako ylläpito selville henkilöllisyyden ilmiantojen kautta? Tiiätkö sinä? Helvetti että voin pahoin kaikesta tuollaisesta.

        En tiijjä, mut kai ne pannin voipi järjesttee kirjotteluun🧐 T: yxkutale


    • Anonyymi

      Hmmm🧐 Järkkeily ja tunteilu taittaa nykysin olla aut? ⚠️ Vai onko nuo muumit pilanna nyymit tiälläkkii? 🌼🐝

    • Anonyymi

      Isoja tietysti. Ensi pääsiäisenä kenties?

      • Anonyymi

        Niih, nyt vappu ja pallit tärkeimmät ovat🧐


    • Anonyymi

      Tänä pääsiäisenä ei tullut Mignon munia yhtään. Olen syvästi pettynyt. Pupu ei tuonut kuin kaneja.

      • Anonyymi

        Perskatti, mulla on jiäkuapis kotelollinen Minoja : D. Heh heh hyvän makussii ne kanittii o : ). T: yxkutale


    • Anonyymi

      Toivottavasti voit hyvin !
      Pääsiäinen meni ja vappukin. Hyvää ja kaunista kevättä atshiuuu....😷

      • Anonyymi

        Köh köh vaan sinnekki ;D))


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe