Historian siipien havinaa..............

Anonyymi

" Asento, lepo, asento... ja taakse poistu." Tuttuja komentoja intin ajalta. Se miksi tänne tästä aiheesta kirjoitan johtuu siitä että tänään tuli postin mukana kutsu RUK 130 Smile-kurssin 50-vuotisjuhlatapaamiseen Haminaan elokuun 31 pnä. Kutsun on allekirjoittanut
Kauko Juhantalo (pääministeri ???) ja juhlaesitelmän pitää Ilkka Kanerva (urheiliministeri ???). Eli kysymys kuuluu: Onko kukaan täällä ollut samalla kurssilla ja saanut vastaavan kutsun ?

14

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei. Me ollaan viisaita. Me ollaan aseistakieltäytyjiä. Me ollaan sodanvastaisia. Mutta rajat me halutaan kiinni. Passipoliisit puomeille.

    • "Smile-kurssi"?
      Sinutko on oikein kurssitettu hymyilemään?

    • Anonyymi

      Suomi,military -e

      Edellä aikaansa, tuon e:n osalta.

    • Anonyymi

      Kurssilta 116 ja kyseinen kokous jäi väliin. Eli vanhempia ollaan. Sorry, kuulun seuraavalle palstallekin...

    • Anonyymi

      Vai on Kanerva siellä. Mies on res. kapteeni vai oliko peräti majuri? Noille kansanedustajille tulee nappeja kaulukseen reippaanlaisesti.

      • Anonyymi

        Katselin kyseisen kurssin vuosikirjaa ja sieltähän se Ilkan kuva löytyi. On käsittääkseni
        reservin majuri. Minä olen vain ja ainoastaan reservin vänrikki. Mutta käsittääkseni I.K. ei ole urallaan ollut ns. urheiluministeri eli siinä mielessä kutsukirje oli vähän outo. Tai sitten se oli aprillipila ? Summa summarum - en ole kokoukseen menossa.
        Ja loppuun vielä: " katse oikeaan päin - lepo"
        Hyvää pääsiäistä.
        T.Synonyymi Anonyymi
        (aloituksen tekijä)


    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus ja niitä on harvoin suomi 24, kävin armeijan 1967 ja näin kuinka sairas oli systeemi.

      Kiitos aloituksen tekijälle.

    • Anonyymi

      Vastapainoksi täällä sanotuille, että omasta armeija-ajasta vain hyvää sanottavaa. Olin -73.
      No joo, raskaan raastavaa menoa välillä, mutta ei haittaa. Pääsi kokeilemaan rajojaan.

      "Edellä aikaansa, tuon e:n osalta."
      Yritin verkosta selvittää tuota e:tä, mutta ei löytynyt. Liittyikö siihen jokin erikoinen?

      • Anonyymi

        -elektroninen matolaatikko
        -e- urheilu
        - joku pakkolisäkirjain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -elektroninen matolaatikko
        -e- urheilu
        - joku pakkolisäkirjain

        "E-urheilu" tuli mieleen, mutta 1969....

        - sama kuin edellä -


    • Anonyymi

      ollaan vasta kuusikymppisiä, 70 osatolle mars mars
      rjj

    • Anonyymi

      Asento-lepo yms. Tulee lähinnä kotiolot mieleen kersantti Karoliina.

    • Anonyymi

      Kyllä näitä kutsuja tulee. Ile ja Kake on nyt edesmenneet eivätkä Rukissa varsinaisesti olleet vaan 4K:ssa. Tj 131

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe