Eli meidän toisella kanilla olis tulossa sellanen 100cm pien eläinhäkki, pärjääkö hän siellä yhtenä päivänä 6 tuntia vai täytyykö keksiä toinen häkki hänelle siksi aikaa? Olen kuullut että hän pärjäisi siellä, mutta ois kivaa kuulla muidenkin mielipiteitä asiasta.:) On myös mahdollisuus olla isommassa häkissä, mutta pärjääkö hän siinä?D:
Kanin häkin koko
4
187
Vastaukset
- Anonyymi
Ja mistäs lähteestä sellaista olet kuullut? Pienimmilläkin kaniroduilla häkin minimikoko on 120cm, vähänkin isommilla roduilla vielä isompi. Ja tämä siitäkin huolimatta, että kani saa olla päivittäin vapaana. Kanit eivät missään nimessä ole häkkieläimiä, joten jos ne joutuu tunneiksi häkkiin sulkemaan, niin sen pitäisi olla huomattavasti suosituksia suurempi.
- Anonyymi
Ei kaneja saa pitää häkissä.
- Anonyymi
Toi on kyllä aika pieni jos joutuu olemaan noin pitkään häkissä. Kanin pitäisi päästä makaamaan ihan kunnolla häkissä ja loikkimaan ainakin 3 loikkaa(ainakin minulle sanottiin eläinkaupassa kun ostin kanin ja kysyin eri häkki vaihto ehdoista), mutta suosittelen hankkimaan vähän isomman häkin joku 120cm-140cm. Minun kanilla on 140cm pitkä häkki ja kani joutuu olemaan vain yöt häkissä.
- Anonyymi
Suosittelen ostamaan kompparia ja rakentamaan siitä ison aitauksen kanille jossa olla kun olet pois kotoa :) Siitä saa väsättyä kanille juuri sellaisen tukikohdan kuin itse haluaa ja se on kanille mieluisampi kuin tehdasvalmisteinen häkki joka on usein liian pieni kanille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1976352Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2494276"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423535Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m523360Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää993342Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492846Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752417Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2432377- 252336
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1001927