kun lenkkeilet????????????????????????????????????????????????????
Miten lenkkeilet........
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heiluttelen jalkoi eteenpäin....
Yksinkertaista...🤗☀
T:Elluhallo - Anonyymi
no ihan kävellen eteenpäin.
- Anonyymi
Sandaali jalassa kinkkaillen on hyvä urheilulaji.
- Anonyymi
Työmatkoihin menee 5 päivänä viikossa aamuin illoin yhteensä noin 5 km kävellen-
Töissä ravintola-alalla tulee koko päivä käveltyä ja seistyä joten jalat on kovilla siinäkin.
Noin 2-4 kertaa viikossa tämän lisäksi käyn joko 8-12 km pyörälenkillä taikka noin 4-6 km:n juoksulenkillä.
yritän olla maltillinen sillä tarvitsen jalkojani työssäni ja ylirasitus ja siitä johtuvat rasitusvammat kuten juoksijan polvi tai taikka penikkatauti estäisivät merkittävästi työssä selviytymistä.
Urheilussa maltti on valttia. olen oppinut kantapään kautta tämän. Hiljalleen kunnon noustessa lisäten rasitusta ja matkojen määriä sekä treeni kertoja, niin ei tyssää heti alkuun koko uhreiluprojekti kun hajoaa vaikkapa se polvi.
Nyt aloittelin pyöräilyä talven jälkeen ja mulla on pakaralihakset hiukan hellänä. Huomaa että pyörälyä ei ole sitten syyskuun harjoittanut ku pyllylihakset inansa on kipeytyy. Siellä on lihakset kokenut rasitusta joka on antanut niille vastusta tarpeeksi mutta ei liikaa koska vielä pääsee kivutta kyykkyyn ja ylös- Anonyymi
Satulan tyyppiä ja vaihteiston tyyppiä ja vaihteiden määrääkin on helppo vaihtaa, on varmasti ikävää jos on joku armeijan pyörä ainoa vaihtoehto, sellainen tummanvihreä millä ajella :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satulan tyyppiä ja vaihteiston tyyppiä ja vaihteiden määrääkin on helppo vaihtaa, on varmasti ikävää jos on joku armeijan pyörä ainoa vaihtoehto, sellainen tummanvihreä millä ajella :D
7 vaihdetta mulla on pyörässä. satulaa en osaa vaihtaa eikä tarviskaan koska sit kipeytyis joku ihan muu kuin pakaralihakset.
Minulle lenkkeily tarkoittaa lähinnä juoksemista. Joskus harvoin tulee kyllä kävelylläkin käytyä, mutta se on jotenkin mukavampaa hyvässä seurassa. Juoksu on kivaa yksinkin. 😊
Entä sinä ap?- Anonyymi
Syön löylylenkkiä.
- Anonyymi
Kilo HK-sinistä naamaan, se riittää lenkkeilyksi sitten, niinkö?
Ei... kyllä aina ja iankaikkisesti olen suosittanut ulkoilua, erimuotoista, olkoonkin sitten maastojuoksua, pyöräily on tietysti hyvä mutta aloitellessa kannattaa ottaa kypärä, jos on kokenut niin ei tarvitse välttämättä sitten enää kun on kokemusta paljon enemmän tieliikenteestä kuin jollain 45-vuotiaalla ylikonstaapelilla poliisillakin :D - Anonyymi
Aivan oikein kunhan pelleilin ,olet aivan oikeassa.Olen samaa mieltä kaikki liikunta on pelkkää saa.
- Anonyymi
Laitan vaan tossua toisen eteen yleensä...
https://hs.mediadelivery.fi/img/1920/2ab9f4d8e0ab470a8ea046f22f82c3e0.jpg - Anonyymi
Yksin pimeässä kun ei ole vaimoa. Vaimon kanssa lenkkeilisimme yhdessä.
- Anonyymi
Yksin lenkkeily on kaikkein parhainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832