Miten hoidatte ja hemmottelette

Anonyymi

Itseänne?

Ostatteko jotain palveluita, mitä?
Mitä maksaa?
Tunti- vai kertapalveluperustein?

Ano-ano-nyyminen

44

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hierontaa, hemmotteluhoitoja öljykäsittelyä sekä herkuttelua.

    • Anonyymi

      Minulla on tuo Batler, hieman kalliiksi tulee ylläpitonsa, mutta on siinä puolensa.

    • Anonyymi

      Lapsille laitan rahaa, kun pystyn, siinä tulee hemmottelua ja hyvämieli itselle. Muutoin hyvien kamujen kanssa vapaa-aikaa ulkoillen tai omalla pihalla, se osana florasta nauttien.

    • Anonyymi

      60n hieronta kerran kahdessa viikossa. Uimahallin terapia-altaan hierontasuihkuissa oleskelu ja sen päälle höyrysauna. Terassilla silloin tällöin, Se tosin on ristiriitainen hemmottelu, siellä ollessa on ihan mukavaa rupatella tunti-pari, jälkeenpäin tulee syyllisyys ja ahdistus, vanhemmiten on puhjennut. Ja sitten porukoissa luonnossa kävely ja makkaranpaisto, se todella rentouttaa.

    • Anonyymi

      vanha kissan siltys ja takkujen selvittäminen ;)

    • Anonyymi

      Voimistelu ja venyttely. Oikeat ystävät. Pikkupihan hoitaminen.

    • Anonyymi

      Mä paistoin juustopiirakan, sen verran herkuttelen ja hemmottelen itteeni.

    • Anonyymi

      Monasti hemmottelen itseäni siten, että hemmottelen muita.
      Tulee älyttömän hyvä mieli.

      Arkiset asiat tuovat itselleni mielihyvää.
      Musiikin kuuntelu hyvässä asennossa istuen tai sängyssä maaten, keho rentona lötkönä.
      Välillä hemmottelen vähän suurempitöisellä ruualla. Silloin valitsen myös oikean värisen lautasen, että ruoka passaa färihin :)

      Mihinkään hierojalle en lähdeskele. En piittaa jos vieraat kädet kajoaa mun kehooni. Ihoni ei viehäty semmosesta.

      Heikunkeikku

      • Anonyymi

        Kappas vaan, ystävättäreni ei myöskään pidä hieronnasta. Kävin aikoinaan kansalaisopistossa hierontakurssit ja innokkaasti ja ilmaiseksi halusin harjoitella ja hieroa naisystäviäni. Ilmeisesti sinulla on sama tunne, kun minulla silloin kun menin kerran miehen hierottavaksi. Vastenmielinen olo, enkä osannut rentoutua lainkaan. Otan vahvalta naiselta urheiluhierontaa 1,5 tuntia kerralla, se on ihanaa.


      • Sama minulla Heikku. En pidä siitä että vieraat kädet kajoaa minuun. En missään nimessä käy hierojalla ja en edes kampaajalla halua käydä. Joskus olen käynyt mutta tuntuu piinalliselta kun kampaaja yrittää jotai jutunjuurta. Tekisi mieleni sanoa ettei minulle saa puhua ja yrittää mitään sen kummempaa kontaktia. Mutta se olisi varmaan töykeätä joten välttelen sinne joutumista. Hiukseni leikkaan itse ja mieheni parantelee takahiuksia jos joku jää törröttämään. Minulla on nykyisin puolipitkä polkka ja luonnonkihara. Helppo leikatta latvat.


      • Anonyymi
        miljoona kirjoitti:

        Sama minulla Heikku. En pidä siitä että vieraat kädet kajoaa minuun. En missään nimessä käy hierojalla ja en edes kampaajalla halua käydä. Joskus olen käynyt mutta tuntuu piinalliselta kun kampaaja yrittää jotai jutunjuurta. Tekisi mieleni sanoa ettei minulle saa puhua ja yrittää mitään sen kummempaa kontaktia. Mutta se olisi varmaan töykeätä joten välttelen sinne joutumista. Hiukseni leikkaan itse ja mieheni parantelee takahiuksia jos joku jää törröttämään. Minulla on nykyisin puolipitkä polkka ja luonnonkihara. Helppo leikatta latvat.

        Minäkään en kampaajalla käy. Mun kaveri knapsasee mun latvoja silloin tällöin ja minä itse räpelöitten otsatukan kimpus.

        Heikunkeikku


    • Anonyymi

      Paras hemmottelu taitaa olla pitkä eväsretki metsässä koiran kanssa ja sen jälkeen saunominen rantasaunan leppeissä löylyissä ja uinti kesälämpöisessä järvessä.

      Kylmempään vuodenaikaan takkatuli, hyvä kirja ja jokin lämmin juoma.

      RealistiN

    • Anonyymi

      Ulkoilen paljon ja tapaan ystäviäni. Käyn elokuvissa ja teatterissa. Juhlin ja kuuntelen paljon musiikkia.

      Käyn kampaajalla kerran kuussa. Huolehdin ihostani ja syön terveellisesti. Pientä kauneuden hoitoa harrastan kotonakin; vartalon rasvausta parisen kertaa viikossa, ihon kuorinta kerran viikossa. Hyvin toimii, iloinen mieli on aikamoinen kauneuden hoitaja!

    • Eilen kaksi muhkeaa, käsin-käärittyä Kaali-Käärylettä.
      Kaksi vielä odottaa jää-Kaapissa.
      Minä pidän niistä silloin-tällöin, vaan en halua alkaa kääriä.
      Ovat myös kääritty jossain muualla kuin kaupassani.
      Joten ei voi olla varma mitä niihin on kääritty.

      H.

    • Hemmottelen itseäni jatkuvasti. Yritän harrastaa kauneudenhoitoa joka päivä, vaihtelevalla menestyksellä. Kasvoille huolelliset puhdistukset, ryppyvoiteet ja kosteutukset päivittäin. Kauneudenhetki on jokapäiväistä rutiinia, kahdesti päivässä menee kauneudentuokioihin noin 15- 30 min kerrallaan. Pukeutumiseen kulutan myös paljon aikaa. Vatvon ja vellon vaatteita ja vaihtelen asua useita kertoja päivässä. Jalkahoito lämpimässä maidossa johon laitan ruokasoodaa viikoittain. Jokapäivä puolentunnin- tunnin sauvakävely ja kylpylässä uimassa kerran kuukaudessa. Harmaiden hiusten värjäys tarvittaessa, vaalealla kotivärillä, jossa ei ole ammoniakkia, peittää muuten harmaat ja näyttää ihan luonnolliselta. Englannista tilaan suoraan kauneudenhoitoon The Ordinary tuotteita ja kuljetus ei maksa mitään ja tuodaan kotiin saakka. Helppo tilata, euroilla maksetaan visalla. Ovat melkein puolet halvenpia kun stokmannilla.

      • Ai niin, ja kotimaanmatkailu. Lasken itseni hemmotteluksi kun reissaan yksikseni lapsen ja lapsenlapsen luokse muutaman kuukauden välein. Samalla teen hömppäostoksia kauneudenhoitoon ja pukeutumiseen liittyen.


    • Anonyymi

      On lakritsi sekoitus hyvää kun yksin syö .... tudi frudi...kolme erimakuista yhtäaikaa suukkuun...
      Miks mulle tuli tällainen makean himo ...no onneksi ei jokapäivä...
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Parturi.

      Se harvoja paikkoja, missä mies saa asiallisen ja miellyttävän palvelun, usein jopa viehättävän daamin taholta. Hinnat vaihtelevia.

      Pari kertaa vuodessa renkaanvaihto. Säästää selkää ja tulee jotenkin miehekäs olo auomiesten kanssa. Maksaa pyöreesti viiskymppiä.

      Ravintolassa stöminen pari kertaa vuodessa, siis ravintolassa, ei pitseriassa. Kokemukset toki vaihtelee, mutta tuurillaan saa palvelua, kuin parturissa, lisäksi ruoka saattaa olla kulinaaria. Hinnat vaihtelevia.

      Niin, noit niinkuin miehellä luksusta. Tukan olen kyllä leikannut kitupiikkeyttäni usein itsekin, renkaanvaihto ei iso juttu tehdä itse ja lisäksi olen tuurillaan hiton hyvä kokki. Se on siis toi palvelu ja kokemuspuoli, mitkä mitkä tekee varsin normihommasta jollain lailla ostettua itsensä hemmottelua.

      Maksullisista naisista ei kokemusta, joku hunkki varmaan mieluusti kertoo siitä. :DD

      =DW=

      • Anonyymi

        No entäpä jos olisi tuttavapariskunta jonka kanssa touhuilla,autoilla?,kokkailla,pelata...
        53v ukm Hesasta pohtinut miestä kaveriksi,jos siisti ja ok,tutustuttaa myös pullukkaan nuorempaan vaimoonikin,ja jos vaimo viehättää,eihän tiedä miten/mihin tuttavuus etenisi...


    • Anonyymi

      Lego hemmottelee mun ihan piloille. Poikakin hemmottelee ja hieroo esim. niskaa ja hartioita kun pitkät koneellaistumisjaksot rasittavat. Kampaajalla ja salongissa satunnaisesti tulee käytyä. Lego vie minua arinkoisina päivinä kävelylle ulos luontoon kuuntelemaan linnunlaulua.
      MVH/Paloma.se

      • Kuka tai mikä on Lego?


      • Anonyymi
        miljoona kirjoitti:

        Kuka tai mikä on Lego?

        Lego=legolas greenleaf on elämäntoverini tai siis kihlattuni ja samboni. Mieheni siis, vaikka en kuulemma saisi niin sanoa kun ei olla vihitty.
        (Legolas Greenleaf on Kuningas Thranduilin poika keijuprinssi jolla on suipot korvat ja pitkä vaalea silkkinen tukka. Häntä esittää näyttelijä Orlando Bloom Tarussa Sormusten Herrasta.)
        MVH/Paloma.se


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lego=legolas greenleaf on elämäntoverini tai siis kihlattuni ja samboni. Mieheni siis, vaikka en kuulemma saisi niin sanoa kun ei olla vihitty.
        (Legolas Greenleaf on Kuningas Thranduilin poika keijuprinssi jolla on suipot korvat ja pitkä vaalea silkkinen tukka. Häntä esittää näyttelijä Orlando Bloom Tarussa Sormusten Herrasta.)
        MVH/Paloma.se

        Okei. Sulla on mielikuvitusmies, siistiä?


      • Anonyymi
        miljoona kirjoitti:

        Okei. Sulla on mielikuvitusmies, siistiä?

        Hahahaha ei kun on se ihan oikea. Lego on vain sen lempinimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahahaha ei kun on se ihan oikea. Lego on vain sen lempinimi.

        Ahaa. Minun nykyinen on taas ihan kuin Herkule Poirot, kaksoisolento. Jotain ulkomaalaista hänen suvussa onkin ja se tummuus pomppaa aina jossain sukupolvessa esiin. Joskus häneltä kysytään että minkä maalainen hän on, heh heh. Ollaan muuten molemmat siltikin nationalisteja.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/David_Suchet


      • Anonyymi

        Paloma kysyy:
        mitä tarkoitat nationalistilla?
        Sanalla on paha kaiku.
        Isänmaallisuuden ymmärrän ja hyväksyn. Paljosti eri asia.
        Minun poikani on taas paremminkin Hercule Poirotin näköinen. Siitä löytyi mm. 23 % iberialaista DNA:ta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paloma kysyy:
        mitä tarkoitat nationalistilla?
        Sanalla on paha kaiku.
        Isänmaallisuuden ymmärrän ja hyväksyn. Paljosti eri asia.
        Minun poikani on taas paremminkin Hercule Poirotin näköinen. Siitä löytyi mm. 23 % iberialaista DNA:ta.

        En aio sitä selittää sinulle. Ja en ala väittelemään mistään asiasta kanssasi, seuraan Pariisin keltaliivien mielenosoituksia tämän illan youtubeessa.


    • Anonyymi

      hot oil hieronta kuulostaa hyvältä, sellaista voisi kokeilla.
      millaistahan rasvaa he käyttää, onkohan jotain kärrynpyörä rasvaa

    • Anonyymi

      Iltaisin laulan tuutulaulun.
      Aamulla hyvät huomenet.
      Päivällä serenadin.
      Toki muistan kehua itseäni varsin usein, ei saa pitää mykkäkoulua, ettei rakkaus ruostu.
      Joka päivä sanon itselleni; rakastan sinua - kuten hömppälehdet opettaa.

    • Anonyymi

      Minä saan tuutulaulun joka yö, valmiiksi tehdyn aamiaisen ja halauksen. Huolenpitoa ja rakkautta.
      Minä siivoan ja pesen pyykit. Siivoan ja teen ateriat. Silitän paidat ja housut.
      Hän hieroo niskojani, vie roskat ja kantaa raskaat ostokset.
      Joten taidamme hemmotella toisiamme tasapuolisesti.
      Parhaat palat jätän kertomatta.

    • Anonyymi

      Nyt ajattelin hemmotella itseäin keväisellä lämmöllä ja livahtaa ulos.
      Mäntysuopaa terassilaattoja varten ja valmistoipeli, mikäli grilli on käytössä tänään.
      Tarkkailen tulppaanien kasvua, koska en ihan muista, mitä ja millaisia piilotin syksyllä multaan. Kevään muuttumista kesäksi on kiva taas seurata. Se hemmottelee mieltä talvijurotuksen jälkeen.

      • Anonyymi

        Valmistoipeli ei ole peli vaan 'roipeli'

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valmistoipeli ei ole peli vaan 'roipeli'

        Beng

        Saisinko suomennoksen, kiitos!
        kysyy Paloma 4ever


      • Anonyymi

        Roipeli = Broileri. Mulle tulee angsti lihatiskillä, kun suu sanoo sen väärin.
        Helpompi sanoa, et yks tommonen...
        Ostinkin. Oli tosin vähän nahistuneen näköinen, mutta kuulemma tänään paistettu.
        Ja voi, että sai pyllistellä, että löysin mäntysuopaa, sitä perinteistä.
        Kengän kärjellä ujutin alahyllyltä, että sain poimittua.
        En hirveästi pidä mäntysuovan hajusta, mutta terassi tuoksuu pestyltä ja kait siinä on kait desinfioivia aineitakin. Josko tänään aloittaisi....eikun huomenna.
        Mitä ei tänään tarvitse tehdä, sen voi siirtää huomiseen.
        Vähän menivät maisemat harmaiksi, joten hemmottelen itseäin tallennetulla filmillä.
        Huomenna alkaa uusi sarja Chilessä pelastetuista ihmisistä. Se on must.

        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roipeli = Broileri. Mulle tulee angsti lihatiskillä, kun suu sanoo sen väärin.
        Helpompi sanoa, et yks tommonen...
        Ostinkin. Oli tosin vähän nahistuneen näköinen, mutta kuulemma tänään paistettu.
        Ja voi, että sai pyllistellä, että löysin mäntysuopaa, sitä perinteistä.
        Kengän kärjellä ujutin alahyllyltä, että sain poimittua.
        En hirveästi pidä mäntysuovan hajusta, mutta terassi tuoksuu pestyltä ja kait siinä on kait desinfioivia aineitakin. Josko tänään aloittaisi....eikun huomenna.
        Mitä ei tänään tarvitse tehdä, sen voi siirtää huomiseen.
        Vähän menivät maisemat harmaiksi, joten hemmottelen itseäin tallennetulla filmillä.
        Huomenna alkaa uusi sarja Chilessä pelastetuista ihmisistä. Se on must.

        Beng

        boilerista saa hyvää nyhtökanaa, kun erottelee luut lihasta, laitta
        lihat pataan, ja vähän hienotaa haarukalla
        lisää joukkoon kanalientä, ja maustaa omilaa hyvillä, mistä tykää mausteilla.
        sitten vaan pata uuni hetkeksi lempenemään

        rjj


      • Anonyymi

        Tuo on varmaan hyvää.
        Mutta en pysty veistelemään kanaa.
        Yleensä ostelen noita filepaloja ja kärtsään niitä pannulla.
        Olen vähän sellainen hätähousukokki: nopeasti valmista ja sitten kitusiin.

        Beng


    • Anonyymi

      Ko. aiheessa olen ihan helweeten huono. - Nm. Miten se tapahtuu ?

      • Anonyymi

        Siis itsesi hoitamisessa ja hemmottelussa?
        Kysypä itseltäsi, miten haluaisit tulla hemmotelluksi?
        Mikä kohta kropassa kaipaisi hoitoa ja huoltoa?

        Kerro?
        Kyllä tämä vertaistuki täällä antaa sinulle tuhat ja yksi ohjetta.
        Rohkeasti vaan!

        Beng


      • Anonyymi

        Kiits päivän pyrskähdyksestä. Sekin on jonkin sortin hemmottelua, kun saa nauraa, nykyisin kammottavan vähän. Kropassani kaipaisi "hoitoa ja huoltoa" varmasti joka kohta ja monella erilaisella tavalla ja uskon senkin, että ohjeistajia riittäisi.

        Kaunis ajatus, mutta kiitos ei. Mulla on lahjakortti odottamassa; vyöhyketerapiaa, intilalaista päähierontaa ja sen sellaista hyvän olon hetkeä. - Nm. Hörähdys


      • Anonyymi

        No, mutta.
        Naurut täällä pidentävät
        ikää.
        Mutta tuo saamasi lahjakortti sisältää kaikkea hyvää.
        Muistakin käyttää se.
        Suosittelen jalkahoitoakin, koska kesäkengät kutsuvat.
        Tulee keijumaisen kevyt olo, ehkä muutama tanssiaskel tulee otettua. 😎


      • Anonyymi

        Totta, jalkahoidosta tulee taivaallinen olo, mutta osaan tehdä sen itse. Sitäpaitsi; olen sukkelasäärinen ja 'kevytkenkäinen', askeleeni ovat kevyet tanssiaskelittakin.
        Nm. Pedi-doc


    • Anonyymi

      Keskisalko tarttis saada liputuskuntoon!

      • Anonyymi

        Onkos se sitten epäkunnossa : ) ?


    • Anonyymi

      Kävin Kinttupisteellä. Jaloista tuli aika kevyen tuntuiset. www.kinttupiste.fi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe