Palsta on viimeisen päälle pilattu...

Anonyymi

Joten tähän varmaan päättyi meidän juttu myös. Vai mitä nainen?

29

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan koskaan alkanutkaan.

      • Anonyymi

        No arvaappa... jos tämän varassa on menty tähänkin mennessä.


    • Anonyymi

      Kaikki on pilalla,
      pelkkää paskaa tilalla
      ( dj Ibusal ; pilalla )

    • Anonyymi

      Kyllä se näin on. Nukuppa makeasti. Ja onnea & menestystä palstan ulkopuolelle.

    • Anonyymi

      Jos pääsi on pilattu, niin voit poistaa itse sen oman pääsi sitten loppuu ajatuksetkin kerrassaan, kun itse poistat oman pääsi.

    • Anonyymi

      Luulis vituttavan

      • Anonyymi

        Eipä oikeastaan vituta.


    • Anonyymi

      Kyllä se on näin että palstat on huuhaata. Jos todella kaipaa jotakin palstat on sivuseikka.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Anonyymi

        Sano tuo hänelle. T: joku jostain vaa

        Olen myös muuten aloittaja.


    • Anonyymi

      AP ......NIIN ON...
      KENNEN KEKSINTÖ...
      TÄÄ ON IHAN ....PEPUSTA...☀😀😯
      ELLUHALLO :T

    • Anonyymi

      😁😀😆

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ylläpito lauleskelee.Perseessä peukalo kuudeskerta tänään jo.

    • Anonyymi

      Voi sitä laulella sulla on koko olemus siellä kokoajan. Voi yksi ihminen olla aikaavievä!🤩 Kaikkea kehdataankin. Mua ei haittaa!😁

    • Anonyymi

      Aller on iloinen varmastikin kun yli 80% höpöttelijöistä pitävät parannuksesta :)
      ... pikkaisia mainoksiakin voi jolaittaa sitten näkyviin, mutta ei keskusteluja häiritsevästi.

    • Anonyymi

      Häiritsevästi?😁

    • Anonyymi

      Trollit, alkoholistit, psykopaatit, rikolliset, kunnianloukkaajat, kotirauhan rikkojat, yksityiselämän loukkaajat, vääristelijät, levittelijät... jesss, kaikki huru-ukot invataksilla niuvanniemen kautta puupalttoota niskaan. Hähä!

    • Ei minulla ja hänellä mitään juttua ole. Mikä on juttu?

      • Anonyymi

        Pikkupressasi... ajattelet aivan liikoja, jostain omista ajatuksistasi.... kaikki ihmiset mielessäsi ovat vain mielikuvitushahmoja kuten nuuskamuikkunen tai hattivatti muumioiden laaksosta, kuninkaiden laaksosta Egyptistä.


      • Eivät ihmiset ole mielikuvitus hahmoja miksi niin luulet että minä luulisin. No en kyllä luule ja enkös minä sanonut etten halua sun kanssa enää jutella mikset sitä uskonut.


      • Anonyymi

        En tiedä miksi sinä minun kanssani juttelet? Kerro itse syy siihen?


      • Sinä aina tulet juttelemaan minulle en ole kyllä pyytänyt sitä.


    • Anonyymi

      Unohditko listasta vmäiset.👺

      • Anonyymi

        Kaikki listatut täyttävät helposti tuon määritelmän, sehän on vasta alkua heidän paskasangossaan.


    • Anonyymi

      Suomen Hallituskin on YliPilattu jos yksikään Kokoomuksen edustaja pääsee eduskuntaan :D

    • Anonyymi

      Jos joku muistaa millainen palsta oli vielä vuosina 2010-2013, niin nämä surkistukset ovat jotain käsittämätöntä skeidaa mitä Aller taas tarjoaa. :D

    • Anonyymi

      Jos jotain on syytettävä, niin EU-komissiota ja Suomen Tasavallan Presidenttiä henkilökohtaisesti, sitten ja joutuu valtioneuvoston kuultavaksi jossa Sauli Niinistö vs Sauli Niinistö, ei tule erimielisyyksiä _DD_

    • Anonyymi

      kaikkea ei kannata ottaa tosissaan. voi käyttää maalaisjärkeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3279
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1788
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1325
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1273
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1173
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1168
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1103
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      984
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      916
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      854
    Aihe