Thaimaalaista tatuointimielenkiintoa.

Ystävällisesti kysyisin näin itse varsin tietoinen tatuointeihin liittyvistä asioista itsellänikin ollen muuta valokuvatasoinen, että onko olemassa jokin tekniikka jolla poistuu tatuoinnit paljonkin illuusioasuen Pattayalla.

nyAUJB

zeyu2p

iTYqJp

Perustelen pohdintani kolmeen yllä olevaan, jossa kamelilla ratsastavalla on vasemmassa hauiksessaan jokin siksakkiräpellys, mutta se on poistunut jälkimmäisistä?

Tosin tiedän että tatskaneiti taas vaikenee tapansa mukaan viikoksi hänen sijalleen asettuen hänen toiset hahmonsa bablaamaan muuta, kun taas illuusiokupla poksahti, mutta tässäpä tervepäisille hieman asiaa.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun pippelissäni on nimi Nysä, kun se on lepotilassa. Juhlakunnossa siinä lukee, Niilo Yrjänä Sillanpää Äänekoski.

      • Näin alkas babla perinteiseen Pattayanrakkaan tapaan........pakolaiskomissaari😎


    • Anonyymi

      meillä phuketissa vietetään pääsiäistä suomi24 palstalla.

      • Anonyymi

        Senssu laittoi kiusallisen fakta-aloituksen johon rakkaat ei kykene muutoin vastaamaan kuin asian sivusta, siis ei asiasta tapansa mukaan.

        Rakkaita on vain yksi ja se on kymppi yksin monine hahmoineen.

        Todella katkera ja kateellinen tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu laittoi kiusallisen fakta-aloituksen johon rakkaat ei kykene muutoin vastaamaan kuin asian sivusta, siis ei asiasta tapansa mukaan.

        Rakkaita on vain yksi ja se on kymppi yksin monine hahmoineen.

        Todella katkera ja kateellinen tyyppi.

        niin, kuluuhan se elämä noinkin. luulisi kuitenkin"thaimaassa " olevan muutakin tekemistä kun tutkia toisten valokuvia päivästä ja viikosta toiseen.. jatkuvasti päivystää ja vahtia toisten kirjoituksia... tuollainen ihminen on sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, kuluuhan se elämä noinkin. luulisi kuitenkin"thaimaassa " olevan muutakin tekemistä kun tutkia toisten valokuvia päivästä ja viikosta toiseen.. jatkuvasti päivystää ja vahtia toisten kirjoituksia... tuollainen ihminen on sairas.

        Ihminen joka rakentaa illuusioasumistaan ystäviensä kuvilla ja ystäviensä vaimojen kuvilla, sekä lähettelee erinäisiä valokuvia päiväten niitä miten sattuu huomaamatta itse puhuvansa itsensä pussiin, sekä ihminen jolla on itsensä toimesta rakennettu selustapuolustusnimimerkkiarmeija, ei ole terve.

        Tuohon toisten elämän tutkimisesta voi tarkemmin itsellensä kuvaa muodostaa lukemalla Pattayan matkailupalstaa.

        Kun nyt päädyit vastaamaan, niin teitkö sen päivystämättä ja tutkimatta? Laita luettelo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu laittoi kiusallisen fakta-aloituksen johon rakkaat ei kykene muutoin vastaamaan kuin asian sivusta, siis ei asiasta tapansa mukaan.

        Rakkaita on vain yksi ja se on kymppi yksin monine hahmoineen.

        Todella katkera ja kateellinen tyyppi.

        Tällaisia ajatuksia sinulla pitkäperjantain kunniaksi. Sitten kun sinä "sensei" isona pääset Thaimaahan ja menet katselemaan muay thaita, niin huomaat että jotkut ottelijat käyttävät armbandeja ottelua ennen ja sen jälkeen tuottamaan onnea ja rohkeutta.
        https://www.blitzsport.com/muay-thai/muay-thai-accessories/blitz-muay-thai-prajioud-armband

        Pyydä sitä sinun kaimaasi väkivallan ammattilaista tulemaan käymään, niin voin esitellä hänelle vaikka heti kokoelmani ja samalla kivikokoelmani, kun olet siitäkin kiinnostunut.

        Ai hän ei suostu tulemaan...? Miksi ei? Jaa ettäkö lentävä insinööri on vesisotaa vaimon kanssa ja ostelemassa kenkiä bipolaari- potilaille? Ok, olisihan se pitänyt arvata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssu laittoi kiusallisen fakta-aloituksen johon rakkaat ei kykene muutoin vastaamaan kuin asian sivusta, siis ei asiasta tapansa mukaan.

        Rakkaita on vain yksi ja se on kymppi yksin monine hahmoineen.

        Todella katkera ja kateellinen tyyppi.

        Senssu yksinäisenä ressukkana venyttelee taas piliään täällä "Phuketissaan".
        Välissä vastailee itselleen anonyyminä, välissä Senssuna.
        Ei tämä tällainen kiusallista oikeastaan ole, lähinnä myötähäpeää aiheuttaa.
        Säälittävä ressukka kyseessä on, oli sitten terve tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin, kuluuhan se elämä noinkin. luulisi kuitenkin"thaimaassa " olevan muutakin tekemistä kun tutkia toisten valokuvia päivästä ja viikosta toiseen.. jatkuvasti päivystää ja vahtia toisten kirjoituksia... tuollainen ihminen on sairas.

        Ajattele minua....

        KHIAI !!!

        KHIAI !!!

        KHIAI !!!


    • Anonyymi

      On erittäin kehittävää riidellä itsensä kanssa samalla nimimerkillä. Olen anunyyminä vallannut palstan kokonaan.

      • Anonyymi

        Hei anunyymi.

        Mitä mieltä katoavista tatuoinneista?


      • Anonyymi

        Kuka nyt on anonyymi?


      • Mielenkiintoista vaikka pidetäänkin vastenmielisenä, että katson ja havaitsen kuvista erinäisiä asioita.

        Kun hieman suuremmalle näytölle laitetaan tämä koko ukko päänsä osalta ja nimimerkin PattayaNro-1 kuva, niin herroilla sama vasen korva, joka lienee joskus saaneen vähän käsittelyä.

        Voit lopettaa Dille tuon illuusios, ainakaan täällä ei mene läpi.

        Tosin jos tuosta paskanjauhannastas nautit, niin jatka toki.


      • SenssuChlangMai

        Huomasin muutakin! Niillä on kummallakin kaksi silmää ja nenä! Ne on sama tyyppi.

        Tulostin kuvan kalvolle ja heijastin sen piirtoheittimellä seinään siluetiksi niin huomasin että kuvassa munkkikin on kalju! 2010 nimimerkki on siis kalju munkki jolla on vasen korva! Ihan selvä illuusiokorva ja nenä!

        Katsoin mikroskoopilla ja olen havaitsevinani dillen myös parvekkeella oikeassa yläkulmassa seisomassa tyhmän näköisenä.

        Auton pölykapseli heijastuu munkin aurinkolasien kautta ikkunaan ja siitä näkyy oikea korva, joka on ihan samanlainen kuin meidän mutsilla. Maija on siis meidän äiti! Tarkistin asian röntgenkuvista. Molemmilla on solisluut kaulan alapuolella.


      • SenssuChlangMai kirjoitti:

        Huomasin muutakin! Niillä on kummallakin kaksi silmää ja nenä! Ne on sama tyyppi.

        Tulostin kuvan kalvolle ja heijastin sen piirtoheittimellä seinään siluetiksi niin huomasin että kuvassa munkkikin on kalju! 2010 nimimerkki on siis kalju munkki jolla on vasen korva! Ihan selvä illuusiokorva ja nenä!

        Katsoin mikroskoopilla ja olen havaitsevinani dillen myös parvekkeella oikeassa yläkulmassa seisomassa tyhmän näköisenä.

        Auton pölykapseli heijastuu munkin aurinkolasien kautta ikkunaan ja siitä näkyy oikea korva, joka on ihan samanlainen kuin meidän mutsilla. Maija on siis meidän äiti! Tarkistin asian röntgenkuvista. Molemmilla on solisluut kaulan alapuolella.

        Ok päätit sitten rekisteröidä itsellesi Chlangin.

        No mitäpä rakas ei tekisi oireilunsa tueksi.

        Alan olemaan täysin varma, että nyt ollaan tekemisissä todella hullun kanssa jolla ei ole omaa elämää.


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Ok päätit sitten rekisteröidä itsellesi Chlangin.

        No mitäpä rakas ei tekisi oireilunsa tueksi.

        Alan olemaan täysin varma, että nyt ollaan tekemisissä todella hullun kanssa jolla ei ole omaa elämää.

        tuosta hullusta sen verran että lueppa omia aloituksiasi ja kommenttejasi parin viime vuoden ajalta ja mieti sitten kuka on hullu ja kuka ei..... minulla on mielipide valmiina kenen päärasia vaatisi ehdottomasti hoitoa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt on anonyymi?

        Ihan sama.

        Yli 80% kaikista viesteistä on yhä Senssun lähettämiä.
        Entiseen verrattuna palstan viihdearvo toki on laskenut.
        Aiemmin oli viihdyttävää seurailla millä kaikilla mitä mielenkiintoisimmilla nimimerkeillä Senssu lähinnä itse itselleen vastaili.

        Vinkki Senssulle: kopioi tämä viesti ja tee tästä ihan oma aloituksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama.

        Yli 80% kaikista viesteistä on yhä Senssun lähettämiä.
        Entiseen verrattuna palstan viihdearvo toki on laskenut.
        Aiemmin oli viihdyttävää seurailla millä kaikilla mitä mielenkiintoisimmilla nimimerkeillä Senssu lähinnä itse itselleen vastaili.

        Vinkki Senssulle: kopioi tämä viesti ja tee tästä ihan oma aloituksesi.

        En ehdi.... eteerisen kauniin kanssa saunotaan täällä Pkuketissa.... meillä mukavaa.... kohta jyrähtää potatot käyntiin ja sitten...

        Sanonko... en sano... MYNA !... uffaffaa hih hah haa .......äää


      • Anonyymi

        Minun tatuoinnista katoaa ainoastaan turhat kirjaimet. Näkyvillä on ainoastaan NYSÄ. Revi siitä huumoria.


    • Lerppa jälleen onkopoikana kylelee lerppamaisia kyselyitään...

    • Anonyymi

      Jaahas... Ja taitaapi olla taas itse Senssu-Amalia moderoimassa keskustelua?
      Näppärästi poistuvat kaikki asiallisetkin kirjoitukset, joissa aivan aiheesta toimintaansa kritisoidaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe