Raskaustesti

Molloin?

Onko liian aikaista tehdä raskaustesti kun menkkojen pitäis alkaa viikon päästä? Mikäli testin tekee onko tulokseen luottamista?

9

5566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kärsivällisyys palkitaan!

      Malta nyt mielesi ja odota! Varmemman tuloksen saat jos odotat että menkkasi ovat myöhässä edes päivän!!

    • tee testiä

      Testissä itsessään jo sanotaan että sen voi tehdä kun kuukautiset ovat yksi päivä myöhässä tai jotenkin niin. Olet varmaan hankkinut jo sellaisen? Joten lue ohje tarkasti...jännittävää vastauksen odotusta :) eli älä vielä ihan tee.

    • vielä

      ...no on ne ainakin minun kohdallani pitäneet paikkansa eli raskaan ollaan oltu jo "useamman kerran" vaikka olen vielä "virallisesti" tarkistuttanut virtsan terveyskeskuksessa ja sitten vaan neuvolasta aikaa varaamaan.

    • äippä84

      itse tein testin viikkoa ennen menkkoja ja miinusta näytti. mutta kun menkat oli muutaman päivän myöhässä niin testi näytti plussaa. eli kannattaa odottaa että raskaushormoonia kertyy tarpeeksi. Nyt odotan innolla toista lasta=)

    • Kaisutski

      Nyt on tulossa markkinoille uusi raskaustesti, jolla saa tuloksen jo noin viikkoa ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Nimeä en muista (oisko ollut early detection tai jotain), mutta kysy apteekista.

      Itselläni tavallinen raskaustesti näytti negatiivista, kun tein testin neljä päivää ennen menkkoja, vaikka olinkin jo siinä vaiheessa raskaana.

      • onnetonko....?

        Voiko olla mahdollista,että raskaustesti pettää?
        Tein testin ja negatiivista näytti...
        mutta kun alkoi miettiä asiaa,jos kerta en raskaana ole niin mikä sitten selittäisi painon nousun,rintojen kasvun,melkein jo tuskalliset selkä- ja mahakivut....
        onko parempi,että odotan vielä ja teen uuden testin...?
        en oikein tiedä mitä tekisin :/


    • kotitestit.comin

      Agon-testi jossa herkkyys jotain 10?

      • Annina

        Acon-testejä (ovulaatio- ja raskaus) voi tilata netistä www.kotitestit.com (eikä tarvitse luottokorttia). Hinnat huomattavasti halvempia kun apteekista. Acon 10-testi näyttää positiivisen tuloksen parhaimmillaan 9-11 päivää ovulaatiosta, eli ainakin viikon ennen kun kuukautiset pitäs alkaa.


    • Apuakaipaava

      Olenko tehnyt jotain väärin kun näyttöön tuli heti yksi viiva vaikka pitäisi odottaa sen 3 minuuttia? Pitäisikö minun tehdä testi uudestaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe