Siellä näyttäis olevan ihmismäisemmät ilmat, ei helvetin esikartanoa Pattayan tapaan. Yöt jopa viileät; 10-15 ja päivät sopivat 25-30. Ja yhtä tärkeää; ei korkeaa kosteutta vaan 3-35% kuukaudesta riipuen. Onko kokemusta asua siellä? Olisin syyskuusta huhtikuun alkuun. Maisemat siellä on (netistä katsoen) Thaimaan kauneimmat = bonus. Tyttöjä ja pornoa ei juuri (kuulemma) ole mikä Ok kun on tottunut matkustelemaan "omin eväin".
Chiang Rai - sopiiko suomalaiselle?
7
249
Vastaukset
Kaupunki on vähän vanha ja ränsistynyt, mutta ilmasto on ok ja hotellit halpoja. Kaupungista on lyhyt matka Myanmariin, jossa kannattaa vierailla jos pohjoiseen menee. Olen käynyt ko. paikassa ja olen matkaani tyytyväinen. Tämä kultainen kolmio on myös katsomisen arvoinen paikka. Ei pidä myöskään unohtaa Valkoista temppeliä, joka Chiang Rai lähellä. Oopimimuseossa voi voi tutustua unikon kasvatukseen ja jalostukseen heroiiniksi. Ei pidä myöskään unohtaa vierailla vuoristoheimojen kylissä. Nämä Long Neck Karen kylien naiset hieman ihmetyttivät rengaskauloineen.
Matkustin muuten Huan Xaista jokilaivalla pitkin Mekong jokea Laon entiseen pääkaupunkiin Luang Prapangiin ja sieltä bussilla Vientianeen ja sillan yli Thaimaahan. Tulipahan nähtyä myös Laon maalaiselämää samalla. Pak Beng ja Vang vieng olivat myös vierailujen kohteena.Kiitos infosta!
Luin joltakin palstalta (Tripadvisor?) etta ilman laatu ei ole hyva koska kaupunki on laaksossa. Huomasitko sellaista? Menen kuitenkin ensi talvena koe asumaan ja katsomaan, ja ainahan voi asua vahan ylempana laakson pohjalta. Katselin talojen vuokria; ovat todella edullisia! Kaunis modernin nakoinen talo 6000-8000THB/kk.- Anonyymi
Lämpötila nyt päivisin 35-40 astetta. Öisin n25.
Ihan yhtä kuuma kuin pattiksella.
Pattiksella tosin voi merituulen joskus vilvoittaa joskus - Anonyymi
aamuisin kun lähti skootterilla liikenteeseen, fleece pusakka ei ollut yhtään liikaa.
- Anonyymi
Samoin villakalsarit ilmastoidussa huoneesta näin vanhalle äijälle
- Anonyymi
Nyt yr.no mukaan; Yo 24 paiva 34. Mutta minun meno aikaan, lokakuu - maaliskuu paljon viileampaa.
- Anonyymi
aamuisin kylmää, tuohon aikaan vuodesta. kuten aiemmin kirjoitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439