Onko narsismipalstalla kiusaamista?

Anonyymi

Kiusaamisesta. Mennään tilanteeseen jossa muut käyvät keskustelua ja ovat juuri saavuttamassa ratkaisua kauvan mietittyään. Sitten paikalle tulee joku joka on kovaääninen ja vaatii kaikkien huomiota. Ihmiset yrittävät hiljentää tulijaa ja kertoa että ovat tällä juuri kovan työn tuloksena löytämäänsä ratkaisua muotoilemassa. Tulija ei ymmärrä vaan kyselee tietä koska on eksynyt. Tulijaa yritetään aluksi neuvoa mutta pian huomataan että hän on eksynyt niin paljon että tien neuvominen ei onnistu.
Joku ahkera piirtää karttaa toivoen että se voisi auttaa. Käy ilmi että tulija ei osaa kartanlukua.
Herää tietenkin kysymyksiä siitä pelleileekö tulija. Sitä yritetään selvittää esittmällä hänelle erilaisia kysymyksiä joihin tulija reagoikin sitten niin että alkaa niistä keskustella ja ehkä jo neuvookin muita.
Mutta yhtä kaikki eksyksissä ole jatkuu. Tulijaa yritetään neuvoa sitten johonkin muualle sitä tietä kysymään. Jossain vaiheessa tulija sitten jopa poistuu ja muut jatkavat rarkaisun muotoilemista.
Joku koiranleuka kutsuu tienetsijän takaisin, vaikka muut eivät häntä odota.
Paikalle alkaa kerääntymään omituista jengiä jotka vain notkuvat haastelemassa niitä näitä ja varsinainen ratkaisu odottaa yhä vielä muotoilemista. On myös niitä jotka tulevat nimetyn aiheen mukaan mutta he kääntyvät pois koska heidän asiaansa ei enää käsitellä vaan käsittelyn alla on se eksynyt jonka kanssa on jääty juttelemaan niitä näitä.
Mikään muu paikka näille höpöttäjille ei näy kelpaavan. He ovat löytäneet paikan jonne tulee sillon tällöin näitä jotka haluavat vain höpötellä niitä näitä eivätkä keskustella ollenkaan varsinaisesta aiheesta. Niitä näitä höpöttävien joukko kasvaa kasvamistaan. Sillon tällöin mainitaan avainsana että muka keskusteltaisiin aiheesta, vaikka aihe ei enää ole keskustelun alla.
Keskustelun alla on miksi kyseinen henkilö on eksynyt, tai ei sekään, vaan kaikenlainen höpötys. Kun joku yrittä mainita että nyt meneillään vain höpötys eikä aihe ollenkaan ole enää keskustelun alla, niin päähöpöttäjä vetää hatusta vaikka mitä esittääkseen omaa loistokkuuttaan jota sitten kerääntyy kuuntelemaan yhä suurempi lauma (ehkä kerjäläisiä) jotka eivät ole moista loistokkuutta ennen nähneet läheltä.
Meno jatkuu eikä kukaan taida voida asialle yhtään mitään.

Mitä tulee kiusaamiseen, niin kaikki poikkipuolinen millä yritetään asiaa saada alkuperäisiin uomiinsa tuomitaan kiusaamiseksi.

pihavalaisin

104

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsismipalstalta järkevän vastauksen odottaminen on kuin odottaisi kirahvin hyppäävän avannosta esiin.

      • Anonyymi

        ...nykyään...


    • Anonyymi

      Mutta mikä se olisi ollut se savuttamaisillanne oleva ratkaisu ? Jään mielenkiinnolla hiljaa odottamaan.


      "poiuytfdbn"

      • Anonyymi

        Sinun olisi pitänyt kysyä tuota jo vuosia sitten...
        Nyt on peli menetty.


      • Anonyymi

        Saatat vielä jollain toisella tapaa hyötyä pelin menettämisestä.
        Tutkimattomat ovat Herran tiet.


      • Anonyymi

        Mulle on välillä käyny niin , että mut on suurella vaivalla ja vielä kepulikonkstein pelattu jonkun pelin kertakaikkiseksi häviäjäksi, mutta siitä on ollut mulle vain etua. Oletan tuon johtuvan siitä että he on pelatessaan virhearvioineet motiivini. Eli siis mun oikean motiivin kannalta on ollut mulle hyvä vaan hävitä, vaikka jos se heidän kuvittelemansa motiivi olisi ollut totta, siinä tapauksessa se olisi ollut aika huono juttu mulle.


      • Anonyymi

        Mutta jos heidän kuvitelmansa motiiveistani olisi totta, niin siinä tapauksessa todella olisinkin idiootti.


      • Anonyymi

        Niin joo silloinhan voisikin saada kommentteja että minulta puuttuu normaali ymmärrys. Joo niin semmonen ymmärrys puuttuneekin. Mut en tarvi sitä varsinaisesti ku ei minulla ole semmosta motiiviakaan.


      • Anonyymi

        Mutta itse eivät ole koskaan halunneet kuullakaan motiivisteitani tai mistään, kun tietävät paremmin minulta kysymättä mielestään.


      • Anonyymi

        Mut siis eihän he mitenkään voi tietää minun sisintä minua paremmin. Siinä heiltä puuttuu normaali järki.


      • Anonyymi

        Minö sentäs ymmärrän etten voi esim. tietää toisen ihmisen tunteita häntä itseään paremmin. En ala väittää häntä vasyaan että hän tuntee niin ja näin niinkuin minä sanon. Ihmettelenkin miten kellään voi tulla edes mieleen mitään niin pöllöä. Tunteiden prosessointi menee joo tieteellisesti ajatellen niin, ettei toinen voi tietää niitä paremmin kuin se jonka kehossa ne tapahtuu, nimittäin tunteet on aika kehollisia, Siis ensin ne pitää tuntea kehollaan ja sitten vielä tehdä tulkinta aivoillaan ja siitä muodostuu se tunne. Mutta että miten toinen voisi tietää sen tuota toista henkilöä paremmin miten tuo prosessi on ensin tapahtunut hänen kehossaan ja sitten aivoissaan. Täysin mahdotonta, koska prosessoijan on pakko sen ensin itse tehdä ennenkuin edes mitään tunnetta voi olla. Mutta jotkut tosin ajattelee prosessin toisin päin, että ajatukset tuottaisi ne keholliset tuntemukset ja meneehän se niinkin päin toisissa yhteyksissä. Tuollatavoin ihmiselle voidaan manipuloida tunteita. Hänen aivoilleen puhutaan ajatuksia, joita hän alkaa tuntea kehossaan, kuten minulle kävi luurissa. Ja ajatukset mitä minulle puhuttiin ei todellakaan olleet mitään kivoja.


      • Anonyymi

        Tuo edeltävä kirjoitus menee sitten ihan "poiuytrfdfghj":in omien tekijänoikeuksien alle, koska tuo on omassa kehossa ja aivoissani käytännössä ja suurella vaivalla ja tuskalla tutkimaani.


      • Anonyymi

        pystyn siis osoittamaan omasta henkilökohtaisesta elämästäni ne tilanteet, joissa tuo "tutkimusprosessi" on tehty. "poiuytdfgh"


      • Anonyymi

        Ja mitä minun tunteisiini ja emootioihi tulee niin niitä ei KUKAAN maailmassa tiedä niin hyvin kuin minä. Siinä asiassa olen koko maailman paras asiantuntija epäilyksettä.


      • Anonyymi

        Siksi tuossa asiassa joku terapeutti olisi minulle aivan naurettava, koska ei hän voi millään päästä asiassa lähellekään niin pitkälle kuin minä- Joten hänelle maksettaisi palkkaa siitä, että minä opetan häntä ja pitkän päälle tuollanen tuntuu minun hyväksikäytölle.


      • Anonyymi

        Ja jos hän on opettavinaan minua minun tunteissani ylhäältäkäsin, hän yksinkertaisesti manipuloi minua jollain kyseenalaisella motiivilla tai projisoi minuun omia tunteitaan, MInä olen helppo manipuloitava tunnetasolla herkkyyden vuoksi. Mutta en sitten niin helppo kuitenkaan koska osaan ajatella myös tieteellisesti ja kyseenalaistaa epätieteellisiä manipuloijia.


      • Anonyymi

        Ja kyllä joo toi tommonen tunneherkkyys tekee helpoksi ja miltei vastustamattoman houkuttelevaksi manipuloitavaksi jopa muille kuin psykopaateille, se on nähty lukuisissa yhteyksissä. Parannukseksi neuvotaan siitten itsensä kovettamista, rumaa puhetyyliä jne. tuon SYYN poistamiseksi. Mutta toisaalta niin menee elämä ihan piloille, koska ei silloin tunne edes elämää. Joten ei se ole mikään oikea parannus.


      • Anonyymi

        Oikea parannus on se mitä jo edistyneemmät tutkijat ennustelevat tulevaisuuteen: Tunteiden merkitys kasvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kyllä joo toi tommonen tunneherkkyys tekee helpoksi ja miltei vastustamattoman houkuttelevaksi manipuloitavaksi jopa muille kuin psykopaateille, se on nähty lukuisissa yhteyksissä. Parannukseksi neuvotaan siitten itsensä kovettamista, rumaa puhetyyliä jne. tuon SYYN poistamiseksi. Mutta toisaalta niin menee elämä ihan piloille, koska ei silloin tunne edes elämää. Joten ei se ole mikään oikea parannus.

        Onko joku niitä emootioitasi epäillyt, kun ne nyt noin ovat mielessäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko joku niitä emootioitasi epäillyt, kun ne nyt noin ovat mielessäsi?

        Kyllä koko elämäni ajan on epäilty kaikissa yhteyksissä ja sitä on ollut koko elämäni.
        Ja rankasti onkin EPÄILTY suorastaan hyvinkin epäluuloisesti ja joukollakin välillä.


      • Anonyymi

        Ihmiset kokee emootioissani jotain epäilyttävää, vaikka kellään ei ole mitään todisteita niitä vastaan kun kukaan ei ole uskaltautunut edes avautua niitä jakamaan. Tai oikeestaan on yksi ihminen, eikä hänen kokemuksensa ole mitenkään huonoja ymmärtääkseni.


      • Anonyymi

        Miehiäkin juoksee minua melkein karkuun vaikka olen pienikokoinen ja kiltin näköinen., Ihmettelin nuorena lapsen näköisenä tyttönä, että häh kuinka minua paljon vanhempi maailmaa näynyt mies voi pelätä minua niin että kommunikoi vain äärimmäisellä varauksellisuudella. Minulla tuli siitä todella kummallinen olo ja kompleksi itsestäni vuosikymmeniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä koko elämäni ajan on epäilty kaikissa yhteyksissä ja sitä on ollut koko elämäni.
        Ja rankasti onkin EPÄILTY suorastaan hyvinkin epäluuloisesti ja joukollakin välillä.

        Olisiko mahdollista, että olet tulkinnut, tai ylireagoinut toisten mielipiteisiin, jolloin tunteitasi on pidetty ylimenevinä kyseenä olevissa sioissa?


      • Anonyymi

        Ja luurit paukkuu korvaan niin että korvat soi myös muiden taholta.
        Mikähän tämä ilmiö pohjimmiltaan on ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiäkin juoksee minua melkein karkuun vaikka olen pienikokoinen ja kiltin näköinen., Ihmettelin nuorena lapsen näköisenä tyttönä, että häh kuinka minua paljon vanhempi maailmaa näynyt mies voi pelätä minua niin että kommunikoi vain äärimmäisellä varauksellisuudella. Minulla tuli siitä todella kummallinen olo ja kompleksi itsestäni vuosikymmeniksi.

        Jospa se "karkuun juokseminen" johtuikin käytöksestäsi, eikä ainoastaan ulkonäöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko mahdollista, että olet tulkinnut, tai ylireagoinut toisten mielipiteisiin, jolloin tunteitasi on pidetty ylimenevinä kyseenä olevissa sioissa?

        Olen ollut erittäin suvaitseva siitä en usko olevan kyse koska olen huomattavasti keskivertoa suvaitsevampi ja erittäin kiinnostunut kaikenlaisista ajatusmaailmoista kuulemaan.
        Tämän päivän oman tulkintani mukaan tunteellinen avoimuuteni on ihmisille se mikä on "liikaa. ..ja ylimenevää heille. "


      • Anonyymi

        Mahdollisesti se kuulostaa joillein liioitellulle ja siten aitoutta epäillään-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja luurit paukkuu korvaan niin että korvat soi myös muiden taholta.
        Mikähän tämä ilmiö pohjimmiltaan on ?

        Ovatkohan hermostuneet jo soitoistasi, eivätkä halua keskustella kanssasi?


      • Anonyymi

        Yksinkettaisesti minun tunteet on voimakkaita mutta toisaalta tunneskaalani poikkeaa keskiverrosta. En esim ole luonnostaan melkein koskaan vihainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut erittäin suvaitseva siitä en usko olevan kyse koska olen huomattavasti keskivertoa suvaitsevampi ja erittäin kiinnostunut kaikenlaisista ajatusmaailmoista kuulemaan.
        Tämän päivän oman tulkintani mukaan tunteellinen avoimuuteni on ihmisille se mikä on "liikaa. ..ja ylimenevää heille. "

        Silloinhan sinun tulisi vähentää sitä ylimenevää empaattisuuttasi, kun sen jo itsekin sen liiaksi ymmärrät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatkohan hermostuneet jo soitoistasi, eivätkä halua keskustella kanssasi?

        He eivät suostu aloittamaankaan keskustelua kanssani, vaikka oletan että jos kokeilisivat niin huomaisivat että ei käynyt kuinkaan ja edeltänyt tunne katoisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkettaisesti minun tunteet on voimakkaita mutta toisaalta tunneskaalani poikkeaa keskiverrosta. En esim ole luonnostaan melkein koskaan vihainen.

        Vihaisuuskin on aivan normaali tunnetila.


      • Anonyymi

        Joo hermostuvat ikäänkuin pelkästä viattomasta keskusteluehdotuksestani....monet ihmiset...eivät halua kokeillakaan puhua,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He eivät suostu aloittamaankaan keskustelua kanssani, vaikka oletan että jos kokeilisivat niin huomaisivat että ei käynyt kuinkaan ja edeltänyt tunne katoisi.

        Jokaisella on oikeus valita se keskustelukumppani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaisuuskin on aivan normaali tunnetila.

        Joo mutta minulle kokemuksellisesti vieraampi. Olen vain "vihainen" sen verran kun oikeudenmukaisuuden asialla on välttämätöntä. Mutta se tunne ei ole aivan sama kuin mitä vihaisuudella yleensä tarkoitetaan.


      • Anonyymi

        Ja koska en itse tunne vihaisuutta, ihmisjoukon vihaisuus on aika vaikea hermostolleni käsitellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo hermostuvat ikäänkuin pelkästä viattomasta keskusteluehdotuksestani....monet ihmiset...eivät halua kokeillakaan puhua,

        Pyysin yhtä miestä 30 vuotta keskustelemaan kanssani. Hän ei koskaan suostunut. (vaikka kyläänkin minut kutsuttiin) Tosin ihan ok keskustelua ei olisi tarvittukaan koska en ole kiinnostunut hänestä yhtään tänäpäivänä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus valita se keskustelukumppani.

        En minä sitä vastaan ole. 30 vuotta kärsivällisesti suuttumatta tuoltakin mieheltä välillä oikein ystävällisesti kysyin josko edes muutama minuutti juteltaisiin.


      • Anonyymi

        Aattelin vain että surku mennä koko elämän läpi koskaan juttelematta muutamaa minuuttia.
        Noh mut ei haittaa minua enää, siis aidosti ei haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta minulle kokemuksellisesti vieraampi. Olen vain "vihainen" sen verran kun oikeudenmukaisuuden asialla on välttämätöntä. Mutta se tunne ei ole aivan sama kuin mitä vihaisuudella yleensä tarkoitetaan.

        Vihaisuuden aste on varmaan sidoksissa aiheeseen, mistä on vihainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä vastaan ole. 30 vuotta kärsivällisesti suuttumatta tuoltakin mieheltä välillä oikein ystävällisesti kysyin josko edes muutama minuutti juteltaisiin.

        Olisit uskonut jo vähemmälläkin piinamisella, ettei halua keskustella kanssasi. Tuossakin oli jo hyvä syy miehen suuttua sinuun.


      • Anonyymi

        No mutta ymmärrät taas väärin koko tilanteen. Jos järjestettiin kuitenkin tapaamisia minulle tuon miehen kanssa, niin kuuluisi jo normaaliin kohtialaisuuteen yleensä sosiaalisen miehen jotain puhuakin. Mutta en keskustele asiasta enempää ettei tule yksityiskohtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta ymmärrät taas väärin koko tilanteen. Jos järjestettiin kuitenkin tapaamisia minulle tuon miehen kanssa, niin kuuluisi jo normaaliin kohtialaisuuteen yleensä sosiaalisen miehen jotain puhuakin. Mutta en keskustele asiasta enempää ettei tule yksityiskohtia.

        Ulkopuolisten järjestäjien taholta järjestettyjä tapaamisiako? Olivatko nämä järjestäjät edes tietoisia miehen keskusteluhaluista kanssasi? Sehän oli miehen tahdosta kiinni halusiko keskusteluyhteyttä kanssasi.


      • Anonyymi

        Jos olet itse mies niin teetkö niin että meet naisten kanssa treffeille mutta syytät heitä piinaamisesta jos he yrittävät keskustella kanssasi kertaakaan ?


      • Anonyymi

        Ja meet treffeille vielä monta kertaa saman naisen kanssa mutta et puhu mitään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaisuuden aste on varmaan sidoksissa aiheeseen, mistä on vihainen.

        Ei vaan ihmisillä on jokaisella erilainn tunne-elämä ja kaikki ei tunne sitä vihaisuutta varsinaisesti välttämättä ollekaan. ..sitä siis ei heidän hermostossaan ole. ..mut tulee kauhee olo pelkästä vihaisuuden ajatuksesta..en pysty jatkaan aloin jo voida pahoin heippa.


      • Anonyymi

        Sitäkään ei meinata hyväksyä millään että jotku ihmiset ei vain ole vihaisia ihmisiä


      • Anonyymi

        Kuitenkin esim. joogafilosofia arvostaa semmosta ominaisuutta.


      • Anonyymi

        Harjoitin joogaa 17-24 vuoden iän. Ehkä hermostini kasvoi "ei-vihaiseksi"


      • Anonyymi

        Nyt on kasvamassa sellaiseksi ettei hiljaisuuskaan enää haittaa.


      • Anonyymi

        Nuo jotku ei vaan ymmärrä tämä kaikki melkein liittyy narsismiinkin. keskustelevat vaan aiheesta suppeammin ja pintapuolisemmin että mitä joku mies tai nainen teki jossain suhteessa.


      • Anonyymi

        mutta narsismissa on kyse emotionaalisesta väärinkäytöstä.


      • Anonyymi

        Olen huomannut että siinä auttaa uudella tavalla hermostollisesti käsittelemällä emootioitaan.
        Ei tarvi jankuttaa mitä joku mies tai nainen teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet itse mies niin teetkö niin että meet naisten kanssa treffeille mutta syytät heitä piinaamisesta jos he yrittävät keskustella kanssasi kertaakaan ?

        Eihän se mies sinua piinannut, kun ei kerran mitään puhunutkaan. Täällä palstallahan sitä kysyttiin sinulta, että miksi piinasit 30 vuotta. Se mieskö niitä treffejä järjesti kanssasi?

        jäiepäselväksi


      • Anonyymi

        Ja nää ihmiset sitten pitää mua epäuskottavana koska en jaksa kirjotella tai puhua jotain semmosia esimerkkejä kuin että no kun hän avasi aina jääkaapin oven just kun suljin sen. Heodän mielest vaan joku tommonen on uskottavaa.,
        On meilläkin äiti provosoinut jotain 5 ihmistä riitelemään pitsapohjista koko päivän. Mut siis mulla ei vaan sielu siedä viellä tollasia jollein alkaa puhumaan juurtajaksain. Tulee päähän huono olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se mies sinua piinannut, kun ei kerran mitään puhunutkaan. Täällä palstallahan sitä kysyttiin sinulta, että miksi piinasit 30 vuotta. Se mieskö niitä treffejä järjesti kanssasi?

        jäiepäselväksi

        En kerro sulle kun asenteesi paistaa jo. Luulet vaan kaikessa kaikkien seikkojen jotenkin olevan mua vastaan-


      • Anonyymi

        Enkä minä puhu ikinä mitään piinaamiskeskusteluja mitenkään päin, vaikka olen kyllä erinäistä piinaamista elämässä kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nää ihmiset sitten pitää mua epäuskottavana koska en jaksa kirjotella tai puhua jotain semmosia esimerkkejä kuin että no kun hän avasi aina jääkaapin oven just kun suljin sen. Heodän mielest vaan joku tommonen on uskottavaa.,
        On meilläkin äiti provosoinut jotain 5 ihmistä riitelemään pitsapohjista koko päivän. Mut siis mulla ei vaan sielu siedä viellä tollasia jollein alkaa puhumaan juurtajaksain. Tulee päähän huono olo.

        Juu ne näkyvät ovat määrätynlaisia asioita, joita olet valmis selittelemään juurta jaksain. Kun juttujesi ristiriitaisuuksiin puuttuu, niin lopetat niistä keskustelun.


      • Anonyymi

        Sanonko ihan Aspergerin suoraan:
        En ala kilpailemaan kenenkään miesten kanssa siitä onko hän vai minä jotenkin haluttavampi henkilö vai onko kumpikaan. Mielestäni typerä aihe .


      • Anonyymi

        Monet tilanteet on sitä paitsi niin että ne voi saada näyttämään kummin päin vain ihan helposti.


      • Anonyymi

        Kukaan ei siitä totuutta saa välttämättä selville kumpi jostain henkilöistä loppuenlopuksi olisi viehättävämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonko ihan Aspergerin suoraan:
        En ala kilpailemaan kenenkään miesten kanssa siitä onko hän vai minä jotenkin haluttavampi henkilö vai onko kumpikaan. Mielestäni typerä aihe .

        Eihän sellaisesta ole edes kyse näissä keskusteluissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei siitä totuutta saa välttämättä selville kumpi jostain henkilöistä loppuenlopuksi olisi viehättävämpi.

        Sehän selviää jo sillä, ettet kiinnostanut tätä miestä, kun ei halunnut edes keskustella kanssasi.


      • Anonyymi

        Tuommonen kumpi piinasi....on vain yrittää selittää kumpi oli kauniimpi tai jotain.
        Mä sanoisin tänä päivänä että tuo mies ja minä oltiin yhtä kauniita tuolloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommonen kumpi piinasi....on vain yrittää selittää kumpi oli kauniimpi tai jotain.
        Mä sanoisin tänä päivänä että tuo mies ja minä oltiin yhtä kauniita tuolloin.

        Olis varmaan aika realistinen näkökulma vertailemalla vanhoja valokuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olis varmaan aika realistinen näkökulma vertailemalla vanhoja valokuvia.

        Ihan tarkoituksellako ymmärrät väärin koko asian, vai etkö tosiaan käsitä mistä on kysymys?

        jäiepäselväksi


      • Anonyymi

        Koen kysymyksenasettelusi valheelliseen näkökulmaan johdatteluksi.


      • Anonyymi

        Totuus lienee kumpikin hieman piinasi, mutta eri tavalla.


      • Anonyymi

        Sanoisin tuolloin nuoret ja viehättävät ihmiset piinasi toisiaan erilaisen tilanteentulkinnan vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen kysymyksenasettelusi valheelliseen näkökulmaan johdatteluksi.

        Sepä se, kun sinun näkökulmastasi kaikki suora kysely väitteittesi perusteihin on manipulointia. Sinun, tai tämän kyseisen miehen viehättävyyksistä ei ole ollut mitään puhetta, vaan siitä miehen puhumattomuudesta, vaikka 30 vuotta yritit saada häntä keskustelemaan kanssasi.


      • Anonyymi

        Joo mutta kun te ette ikinä ymmärrä sitä että vain minä tiedän tilannekokonaisuudet kokonaisuudessaan koko laajuudessaan.


      • Anonyymi

        niin tiivistään vain viimeisimpiin johtopäätöksiin pitkällisten pohdintojen tuloksena.


      • Anonyymi

        Ja varmasti vuosikyymmeniä miettimällä teen parempia johtopäätöksiä kuin joku satunnainen kuulija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun te ette ikinä ymmärrä sitä että vain minä tiedän tilannekokonaisuudet kokonaisuudessaan koko laajuudessaan.

        Ei sitä tässä kokonaisuudessaan tarvitsekaan ymmärtää. Ainoastaan kyseessä olevasta puhumattomuudesta tässä keskustellaan.


      • Anonyymi

        pyrin myös aina molemminpuolin mahdollisimman kunnioittavaan näkökulmaan.
        Kun taas koen teidän enemmänkin etsivän päinvastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja varmasti vuosikyymmeniä miettimällä teen parempia johtopäätöksiä kuin joku satunnainen kuulija

        Onko sitä edes epäilty tässä keskustelussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pyrin myös aina molemminpuolin mahdollisimman kunnioittavaan näkökulmaan.
        Kun taas koen teidän enemmänkin etsivän päinvastaista.

        Omaa viehättävyyttäsi tässä olet pyrkinyt korostamaan ja oikein valokuvin todistamaan.


      • Anonyymi

        Tuntuu vähän siltä ettei tässä maailmassanne mikään saa edes muistuttaa mistään kauniista, Kaikki sanatkin kuten kaunis on kiellettyjä ja pahoja. Laitoin suoraansanottuna tarkoituksella tuollaisia sanoja koska ne tuntuu kielletyiltä.


      • Anonyymi

        Vähän samaan tapaan kun tuli tarve toistella sanaa psykopaatti koska se tuntui turhaa kielletyltä.
        Nyt tekisi mieli toistella sanoja kaunis ja viehättävä-


      • Anonyymi

        hurmaava, suloinen, sielukas, hienostunut, jalo, ylevä...


      • Anonyymi

        Onks pahoja sanoja ?


      • Anonyymi

        Mutta niin, minulle on hieman palannut hengellisyyteen tarvittavia neuroneja, joiden menetys on kauheinta maailmassa.
        Joten kaipaan takaisin meditatiiviseen ja rukoukseen suuntautuneeseen elämään, johon katsoisin nyt kuuluvan myös vähäpuheisuuden , Kun Raamatinkin mukaan se meidät likaa mikä meiltä suusta ulos tulee, Niin se kannaisi varmaan minimoida kun mahdollista.


      • Anonyymi

        anteeksin Raamatunkin mukaan (koen että uskonnollisissa asioissa ei oikeestaan saisi olla kirjoitusvirheitä, toivottavasti neurologia kohenee.)


      • Anonyymi

        Koen luurin tuolta hengelliseltä kannalta riskiksi. Kun siinä sitten tulee huonosti harkitusti niin soittajalta kuin vastaajalta suusta ulos vaikka mitä kun hölötetään harkitsemattomasti. Niin minua vähän arvelluttaa mitä Jumala siitä meinaa.


      • Anonyymi

        siinä mielessä vähän pelottavaa sellanen luurisoittaminen. Kun välillä sitten heijastelee kuin kuvat helvetistä. ..ehkä varoituksena hölötyksestä.


      • Anonyymi

        Siinä mielessä on mielestäni vähän kyseenalaista sekin onko kaiken paskan ulospurkaminen missään terapiassakaan järkevää. Sehän voi olla hengellisessä mielessä asiakkaan likaamista,


      • Anonyymi

        Että kaikki mitäisi kertoa yksityiskohtaisesti mitä rumaa narsisti teki ?
        Mut mitä jos siinä paskaantuukin samalla kertojan suu ? Onks tuota otettu huomioon kun vaaditaan niitä kertakaikkisia kuvauksia ?


      • Anonyymi

        Vai sikisikö niitä vaaditaankin että se puhujan suu pilaantuisi ?


      • Anonyymi

        Voin sanoo, että en puhu "vihollisistanikaan" pahaa mikäli mahdollista välttyä siltä.


      • Anonyymi

        mieluummin en puhu. Mut jos on pakko niin että muuten tapahtuu jotain muuta tosi hirveetä, niin sitte vasta puhun


      • Anonyymi

        Tää periaate mulla on ollut nuoresta tytöstä asti. Puhun negatiivista kestään vaan sen verran kun on pakko vielä pahemman tapahtumisen ehkäisemiseksi. Mieluummin ei yhtään enempää. Siksi minulta tulee niukasti tiettyjä kuvauksia.


      • Anonyymi

        Jos ei mitään vakavaa pahaa tapahdu että jätän kertomatta niin mieluiten jätän kertomatta.


      • Anonyymi

        Tän narsismiaiheen otin aiheeksi vain koska päädyin melkein hengenvaaraan yms.
        Muuten ei mua niin kauheesti haittaa vaikka joku olis narsisti, jos ei kukaan kuole tms.


      • Anonyymi

        Tämä oli siis "poiuytdfghj" edelleen


      • Anonyymi

        Tämä vielä tuli mieleen. Ihmiset on kauheen kiinnostuneita oikean ja väärään tuomaroinnista, mutta samaan aikaan ei kuulemma etiikka kuulu asiaan ?
        Kysyisin miten tuo on mahdollista ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa viehättävyyttäsi tässä olet pyrkinyt korostamaan ja oikein valokuvin todistamaan.

        Viehättävyys kuuluu aiheeseen siinä mielessä, että sillon teini-iässä, kun minulle muista poiketen ei puhuttu mitään aloin luulla olevani ruma. Koska siis kyse ei ollut siitäkään että olisi puhuttu ja kokemus olisi ollut huono, vaan siis ennakkokäsitys. Niin mitä siitä voi päätellä ? Olen pintapuolisesti niin ruma ? Ja elin siinä rumuuden tunteessa pitkään, kunnes nyt vanhempana vertailin noita valokuvia ja tulin siihen johtopäätökseen että tulkintani oli väärä. Kyse täytyy olla jostain muusta, Mutta en tiedä mistä kovin tarkkaan.


      • Anonyymi

        Koska siis minä en ole kyennyt itse tietämään näköäni, koska äitini on aina vastannut ettei pysty näkemään minua ja isäni, että "No on kyllä kauniimpiakin".
        Ja sitten joskus kolmekymmpisenä joo kyseltiin netissä että olenkos kaunis, niin aina vastasin ettei minulla ole minkäänlaista tietoa asiasta, Niin olen koittanut saada asiasta jotain hajua vertailemalla valokuvia. :)


      • Anonyymi

        Ja oom tullut siihen johtopäätökseen että olen ihan yhtä kaunis kuin minulle puhumaton mieskin...HEHEHEHEH


      • Anonyymi

        Onks tossa jotain pahaa ?


    • Anonyymi

      iltalehti tekee tätä koko ajan.

    • Anonyymi

      Piakkoin 85 täyttävä, jonkinasteisesti dementoitunut isäni on uhannut räjäyttää pommin, jossa on sellainen "myyrmanni" latinki. Lasinsiruja, nauloja, työstökoneen lastuja etc. Tuo kaikki siiksi että hän on joutunut kahnaukseen lähiympäristön nuorison kanssa. Lisäksi hänestä tuntuu että häneltä varastetaan kaikenlaista tavaraa, myös moninkertaisten lukkojen takaa.

      Kuka osaisi auttaa?

      • Anonyymi

        Itsekin jo sanoit että on dementoitunut. Nämä on näitä asioita joita tulee vastaan ikääntyvien vanhempien kanssa usein. Se että luulee että jotain varastetaan kuuluu taudinkuvaan yhtenä oireena. Onko päässyt intervalliin jo?

        vastaansulle


      • Anonyymi

        Jos kymmeniä eri ihmisiä ravaa kotona, niin siihen väkeen mahtuu.
        Minulta varastettiin kaikki kaunis, mitä haluttiin.
        Äiti ja sisar katsoivat ansaitsevansa ne paremmin.
        Toisinaan pyydettiin ja kun halusin pitää omani,
        niin olin itsekäs! Sitten ne hävisivät heidän mukanaan.


    • Anonyymi

      Johtunee liikaa ovatko asiakkaat ja potilaat sairaiden kanssa samassa huoneessa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14846
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3049
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3045
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3045
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3045
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3044
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3044
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3040
    10. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3039
    Aihe