Olen nuori opiskelijatyttö, myyn seksipalveluja miehille. Vastaa tähän jos olet kiinnostunut, kerron paikan jossa voimme keskustella yksityisesti ja voimme sopia ajasta, maksusta, paikasta yms.
Myyn seksipalveluja
25
4202
Vastaukset
Me voidaan keskustella kun laitat mulle s-postia tulemaan, nimimerkin suomi 24. Fi
- Anonyymi
Hei! Olen täysin raitis vahempi herrasmies. Ota yhteyttä, niin sovitaan asioista rehdin fiiliksen merkeissä. PS olen ihan tavallinen hetero vailla lämmintä kosketusta.
missäpäin asut. mä asun pks llä
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä kivalta
Joo kerro vaan, kiinnostaa kyllä
- Anonyymi
Tämä opiskelija tyttö on mies..... Että homot herätys.
- Anonyymi
Kateellisten panettelua?
- Anonyymi
Teetkö vielä? Missäpäin?
- Anonyymi
No sieltäpä taas sulta viestii pukkaa. Viihdyt varmaan siellä hyvin kun ilmottelet siitä päivittäin.
- Anonyymi
Siinä sitä taas yksi pillu poltettavaksi pillalle. Rahalla saa!
- Anonyymi
* poljettavaksi
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/U5r0F1
- Anonyymi
Tammikuussa 18. Päivä Jyväskylässä verso hotelli ??
Kuvaa ja mailia?
- Anonyymi
Onko tämä vielä ajankohtaista?
- Anonyymi
Paljon maksaa?
- Anonyymi
Naisten väliseen?
- Anonyymi
Myytkö puhsex?
- Anonyymi
Hei onko mahdollista että voin tulla
- Anonyymi
Hi your from
- Anonyymi
Missä asut
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761695Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051532Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161421- 511261
- 891185
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 471025