Olen nuori opiskelijatyttö, myyn seksipalveluja miehille. Vastaa tähän jos olet kiinnostunut, kerron paikan jossa voimme keskustella yksityisesti ja voimme sopia ajasta, maksusta, paikasta yms.
Myyn seksipalveluja
25
4071
Vastaukset
Me voidaan keskustella kun laitat mulle s-postia tulemaan, nimimerkin suomi 24. Fi
- Anonyymi
Hei! Olen täysin raitis vahempi herrasmies. Ota yhteyttä, niin sovitaan asioista rehdin fiiliksen merkeissä. PS olen ihan tavallinen hetero vailla lämmintä kosketusta.
missäpäin asut. mä asun pks llä
- Anonyymi
Kuulostaa kyllä kivalta
Joo kerro vaan, kiinnostaa kyllä
- Anonyymi
Tämä opiskelija tyttö on mies..... Että homot herätys.
- Anonyymi
Kateellisten panettelua?
- Anonyymi
Teetkö vielä? Missäpäin?
- Anonyymi
No sieltäpä taas sulta viestii pukkaa. Viihdyt varmaan siellä hyvin kun ilmottelet siitä päivittäin.
- Anonyymi
Siinä sitä taas yksi pillu poltettavaksi pillalle. Rahalla saa!
- Anonyymi
* poljettavaksi
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/U5r0F1
- Anonyymi
Tammikuussa 18. Päivä Jyväskylässä verso hotelli ??
Kuvaa ja mailia?
- Anonyymi
Onko tämä vielä ajankohtaista?
- Anonyymi
Paljon maksaa?
- Anonyymi
Naisten väliseen?
- Anonyymi
Myytkö puhsex?
- Anonyymi
Hei onko mahdollista että voin tulla
- Anonyymi
Hi your from
- Anonyymi
Missä asut
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1555422
- 1125328
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464982Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302903Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252467- 432134
- 452134
- 231798
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141554Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101506