Mieleni tekisi sujauttaa sinulle meiliosoite

Anonyymi

Seuraavan kerran kun olet lähellä . Istut vieressä metrin päässä .
Haluaisin oikeasti tutustua. En vaan uskalla

Jostain merkillisestä syystä, jota en itsekään käsitä, vedät minua puoleesi.
En uskalla tehdä aloitteita. Kaikista eniten pelkään torjuntaa. En ole vuosikausiin uskaltanut tehdä aloitteita ja olen sentään naimisissa.

Niin surullinen ja yksin. Mies ei välitä. Ei yhtään mitään yli 10 vuoteen. Kukaan ei ole suudellut, kukaan ei ole koskettanut.

Vielä yksi siideri ja menen nukkumaan

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Synkkä yksinpuhelu. Virallisesti kaiiki on hyvin. Epävirallisesti hajoan .

    • Anonyymi

      Tuo oli kyllä mies!!!

      • Anonyymi

        Sorry I'm a lady.
        Eikö siis mielestäsi nainen voi yli 10 vuoden seksinpuutteessaolon jälkeen olla lievästi närkästynyt ja vakavasti harkita sivusuhdetta? Mie s ON jäänyt kiinni vieraissakäynnistä. Ja se kumppani on ollut MIES


    • Anonyymi

      Sopii, anna meili-osoite kun kohdataan...mutta veikkaan että et uskalla kuitenkaan...

      • Anonyymi

        En uskalla. En voi. Mutta jos sinä annat osoitteesi, varmasti kirjoitan


    • Anonyymi

      Voi, mutta tuo ei ollut nainen. Se nainen ketä kuvasti ei tiedä mieleistä mitään.🤭

    • Anonyymi

      Siis meileistä.

    • Anonyymi

      Jos hän olisi rouva ei hän täältä suhdetta hakisi. Ei täällä todellisia treffejä sovita.☺️

    • Anonyymi

      Siis olen nainen . Ja jotenkin uskon, vaikke en tätä ko. miestä tunnekaan, että hänellä myös meiliosoite on. Eikö kaikilla ole? Noin 55-vuotiaasta on kysymys. Jos googlailujeni tulos pitää paikkansa, syntymävuosi on 1962

      Haluaisin oikeasti tutustua. En vaan voi tehdä aloitetta . Kun en uskalla. Aloitteet eivät ole minun juttuni, ne torpataan aina. Ehkä en sitten ole mitään mielenkiintoista.

      Vajoan yksin synkkyyden suohon.

    • Anonyymi

      Palstan trollityrkky horatsu PimPom PimpeliPom nousi heti mustiksena karvaisille takajaloilleen, kun aloittaja alkoi ehdotteleen jollekkin miehelle seksiä 😂
      Ketjun vastauksissa yrittää vääntää aloittajan mieheksi väkisellä, ettei yksikään mies vain vastaisi aloittajalle 😂

      • Anonyymi

        Olen nainen ja siitä on mustaa valkoisella ja kolmattakymmentä käyvä jälkikasvu myös :D

        En ole sellainen, joka alkaisi ketä tahansa, tunteet pitää olla aina mukana. Ja tuo mies, jota hiukan vaanin, on seksikkäin näkemäni pitkään aikaan. Mieli tekisi tehdä aloite, mutten vaan uskalla. En tiedä hänestä yhtään mitään. No nimen ja osoitteen toki, sehän selviää nopsaan pienellä salapoliisityöllä ja oon sellaisissa hyvä.

        En usko. että pyörii näillä palstoilla, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Täällä on outoja , omituisia ja yllättäviäkin persoonia ja olenhan täällä itsekin :D


    • Anonyymi

      Ei täällä mitään pimpeleitä ole. Koskaan ollut mitään nimimerkkejä eikä kuvia. Ei tuntemattomista mustasukkaisia olla. Katon vaan mitä tuo kiero jätkä taas vääntää.

      • Anonyymi

        Minulla on ihan tuore nimimerkki muuten. Ihan itse profiilikuvankin tein


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on ihan tuore nimimerkki muuten. Ihan itse profiilikuvankin tein

        Tässä se nimimerkki.

        ap


    • Anonyymi

      Jos noin paljon miehestä tiedät miksi täällä valitat?

      • Valitan? Olet todellakin erittäin omituinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe