Olen antanut tilaa paljon

Anonyymi

Entä jos en pysty unohtamaan sinua, enkä haluakaan. Haluatko sinä minut, vai unohtaa?

Tiedän..ei täällä..en nyt vain saa jäsenneltyä ajatuksiani järkeväksi kokonaisuudeksi.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin sitä tilaa olet tainnut tarvita vain sinä itse. Eli kysy itseltäsi mitä oikein haluat.

    • Anonyymi

      En ole häntä unohtanut,miten voisin mutta jatkettava elämää niin kuin ennenkin.Ilman jatkuvaa jonkin asteista torjuntaa olisin jaksanut yrittää enemmän mutta en voi yksipuolisesti toista jallittaa jos ja kun herraa ei kiinnosta.Kaikki jäi epäselväksi ja puhumatta mutta jotkut haluaa nää asiat näin että olkoon sitten näin 4ever.

    • Anonyymi

      en haluu unohtaa ja oikeesti sut haluisin, tai siis hänet. Enhän voi tietää oletko juuri hän.

    • Anonyymi

      Joku taas tunnistelee 4ever. Hekoheko.

      • Anonyymi

        Jolu toinen taas kirjoittelee rakkausviestejä itselleen 4ever, heko heko se vasta sekoo on


    • Anonyymi

      Unohda vain.

    • Anonyymi

      Mihin olet antanut tilaa? Halusin ja en halunnut hänet mutta se ei olisi oikein. Ei sillä ole mitään väliä enää.

      • Anonyymi

        Miksi ei olisi oikein?


      • Anonyymi

        Siksi koska siinä hajoaisi asioita. Halusin hänet mutta se täytyy työntää takaalalle.


      • Anonyymi

        Mulle sillä on väliä vieläkin. Miten voi haluta ja ei haluta? Miksi? Mitä se tarkoittaa? Ja minäkin kysyn, miksi ei olisi oikein?


      • Anonyymi

        Hän on ilmeisesti suhteessa ja sinä sinkku? Miksi mennä rikkomaan toisten suhteita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle sillä on väliä vieläkin. Miten voi haluta ja ei haluta? Miksi? Mitä se tarkoittaa? Ja minäkin kysyn, miksi ei olisi oikein?

        Tuo oli juuri se syy haluta/ei siksi koska se hajoittaisi jos hänet saisin. En ole kenenkään suhdetta rikkonut.


      • Anonyymi

        Joskus toinen elää suhteessa joka on jo rikki. Suhteessa jonka kulissit on pystyssä esim. lasten takia tai eroa on jo tehty pitkään.

        Hyvään suhteeseen, jossa on kaksi tervettä ajattelevaa ihmistä, ei pääse niin helposti väliin.


      • Anonyymi

        En tee asialle yhtään mitään ei ole syytä tehdä.


      • Anonyymi

        Te ootte ihan pääkköjä, kun kuvittelette hajottavanne asioita, itsekästä sanon minä. Asioita voi olla jo valmiiksi hajalla ja itse asiassa tulkinnoillanne ja vetäytymisellänne voitte hajottaa paljon enemmän asioita. Lisäksi, musta näyttää että jotkut täälläkin olettaa jonkun juuri heitä kaipaavan ym. Ei täällä voi oikeesti kukaan sitä tietää ja silllin jotkut kieltämiset, että älä kirjottele ym. Mistä kukaan täällävtietää millainen kunkin elämä tällä hetkellä on ja mitkä tuulet puhaltaa, mutta ihan varmuuden vuoksi niin täällä tai irl pitää olla ilkeä.


      • Anonyymi

        Minä en ainakaan ole hajoittanut mitään koska mitään ei ole alkanut eikä ala.


      • Anonyymi

        Ja itse työnsit minut pois kun sanoit että olen vaarallinen.


      • Anonyymi

        Onko tuo anonyymi minä en ainakaan ole hajottanut...noin yksinkertainen kommentteineen.


      • Anonyymi

        Anteeksi kuinka?


    • Anonyymi

      Jos huomaat, että oikeasti haluat minut niin ole sitten rehellinen itsellesi sen tunteen kanssa ja toimi sen tunteen vaatimalla tavalla.

      Jos taas huomaat, että saatat harhautua miettimään minua vain satunnaisesti jos elämässäsi on tyhjää niin siinä tapauksessa voit jatkaa tilan antamista.

      Tunteet jotain ihmistä kohtaan on eri asia kuin oman tyhjyyden pakoilu. Toinen voi johtaa maailman parhaaseen asiaan ja toinen johtaa yleensä kahden ihmisen menevän entistä enemmän rikki.

      • Anonyymi

        Tämä oli hyvin kirjoitettu. Jos hän (nainen) ajattelee tuon ensimmäisen kohdan tavalla niin hän voisi sitten samantien heittää pyyhkeen kehään niinsanotusti.... vähän kyllä epäilen ettei hän tajua tehdä sitä. Minä en tule toimimaan enää millään tavalla.

        Minun kohdallani nykyään pätee tuo toinen kohta häntä kohtaan josta juuri tähän höpisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli hyvin kirjoitettu. Jos hän (nainen) ajattelee tuon ensimmäisen kohdan tavalla niin hän voisi sitten samantien heittää pyyhkeen kehään niinsanotusti.... vähän kyllä epäilen ettei hän tajua tehdä sitä. Minä en tule toimimaan enää millään tavalla.

        Minun kohdallani nykyään pätee tuo toinen kohta häntä kohtaan josta juuri tähän höpisin.

        Lopeta hänestä kirjoittelu. Lopeta hänestä ajattelu. Yksinkertaisesti lopeta. Se kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta hänestä kirjoittelu. Lopeta hänestä ajattelu. Yksinkertaisesti lopeta. Se kaikki.

        Miksi käsket/pyydät noin anonyymiltä? Saanko perusteluja vastauksellesi?


      • Anonyymi

        Itse en kyllä lähestyisi ihmistä, joka on tehnyt jotain pahaa ja loukannut ja ketään en käskisi lopettamaan kenenkään ajattelua. Jokainen tehköön kuten halua. Itellä oli tarve relata, kriisi paha sellainen perheen sisällä ja useammalla ihmisellä asiat huonosti. Jotkut ei vaan osaa mitään kaunista edes anteeksipyyntöä, vaikka toetää että jotain kautta asiat ratkaistava, jos ees jaksan niitä ratkaista. Vain pikkuista iloa elämään tarttis, mitä tänäänkin lähin hakeen, eikä liity ihmissuhdeasiat tähän.


      • Anonyymi

        Sulla ihme kirjoituksia mitä tarkoitat tuolla pahalla? Itse olet tainnut tehdä jotain pahaa kun tuollaisia otit puheeksi.


      • Anonyymi

        En ole tehnyt pahaa. En myöskään leiki ihmisten tunteilla ja olen aina uskonut mitä minulle sanotaan, enkä myöskään tuppaudu mihinkään. En vastannut alotukseen vaan tuohon ylempänä olevaan tekstiin.


      • Anonyymi

        Aloitus ei ollut minun minusta tuntuu että se on miehen kirjoitus.
        En ole leikkininyt kenenkään tunteilla kun ei mitään ole edes alkanut.


      • Anonyymi

        Tunteet ei siis oo koskaan alkanut toisella eikä sinulla.


      • Anonyymi

        No minulla itselläni oli ihastumisen tunteita mutten tiedä hänestä eikä hän tiedä tuntemuksistani mitään eikä tule tietämään.


    • Anonyymi

      Jos olisit yksi P nainen niin sanoisin etten mitään muuta mieti kuin sinua. Haluan vain sinut.
      Mutta sinä et ole P nainen eikä taida olla kukaan vastaajista myöskään.

      • Anonyymi

        Tarkenna......?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkenna......?

        Miten? Tai siis mitä haluat tietää? Aina voi kysyä tarkentavia kysymyksiä... enkä tarkoita nyt tuota mitä kysyit.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä. Voit lopettaa yksinpuhelun. Sanoma mennyt perille jo.
      Muista, älä enää IKINÄ anna mitään syytä luulla että välittäisit oikeasti. Jätä rauhaan niin saat haluamasi, poistun elämästäsi.
      Lopeta muutenkin roolin vetäminen ja miellyttäminen. Sanoisit joskus reilusti mitä ajattelet päin kasvoja. Toivottavasti näet omatkin virheesi, en ole yksin syypää.
      Sinä olet se joka on halunnut täyttää omaa tyhjyyttäsi pitämällä roolia yllä vain saadaksesi ihailua osaksesi, tuliko mieleen että joku pystyy tuntemaan aidostikin.
      Ei muuta.

      • Anonyymi

        Miten joku voi ottaa noin itseensä anonyymin aloittajan viestistä? Taisi osua omalle kohdalle ja kovaa?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten joku voi ottaa noin itseensä anonyymin aloittajan viestistä? Taisi osua omalle kohdalle ja kovaa?!

        Ei vaikuta olevan tosissaan kirjoitettu.


    • Anonyymi

      En välitä nähdä sua. Olet yhtä merkityksellinen, kuin hajoava koiranpökäle sulavan lumen alta paljastuen.

      • Anonyymi

        Kiitos kauniista sanoistasi. Aurinkoa päivääsi. :)


    • Anonyymi

      En ole missään vaiheessa unohtanut sinua, enkä haluakaan. Sinuthan minä juuri olen koko ajan halunnut.

    • Anonyymi

      En voi tietää, mitä haluan, kun olet niin etäällä. En tiedä, oletko omaa kuvitelmaani vain. Meidän pitäisi olla kavereina tekemisissä, niin sitten jonkin ajan kuluttua tietäisin. Silloin halusin sinut, enkä ketään muuta.

      • Anonyymi

        Eipä kiinnosta lähipiirissäsi katsella, kun paneskelet ympäriinsä se vain ottaisi jumalattomasti päähän, joten kiitos ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kiinnosta lähipiirissäsi katsella, kun paneskelet ympäriinsä se vain ottaisi jumalattomasti päähän, joten kiitos ei.

        Näinpä


      • Anonyymi

        Voidaan aloittaa kavereina, ja JOS siltä vielä myöhemmin tuntuu että on pakko saada toisemme niin sitten olkoon niin ja ylitetään esteet. Haluan sut elämääni kuitenkin tavalla tai toisella. En kestä tätä etten tiedä pitääkö vältellä, enkä uskalla ottaa yhteyttä epätietoisuuden takia.

        Kuuluisipa susta jotain, ihan vain jotain pientä ja viatonta edes.

        (en ole kirjoittanut muuta tähän)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan aloittaa kavereina, ja JOS siltä vielä myöhemmin tuntuu että on pakko saada toisemme niin sitten olkoon niin ja ylitetään esteet. Haluan sut elämääni kuitenkin tavalla tai toisella. En kestä tätä etten tiedä pitääkö vältellä, enkä uskalla ottaa yhteyttä epätietoisuuden takia.

        Kuuluisipa susta jotain, ihan vain jotain pientä ja viatonta edes.

        (en ole kirjoittanut muuta tähän)

        Tuun tähän ketjuun:
        Kerro joku tunniste ja jos täsmää, niin laitan heti viestin. Ja oletko nainen?
        Mä voin sanoa sen verran, että en ole kuullut sinusta 2 viikkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaan aloittaa kavereina, ja JOS siltä vielä myöhemmin tuntuu että on pakko saada toisemme niin sitten olkoon niin ja ylitetään esteet. Haluan sut elämääni kuitenkin tavalla tai toisella. En kestä tätä etten tiedä pitääkö vältellä, enkä uskalla ottaa yhteyttä epätietoisuuden takia.

        Kuuluisipa susta jotain, ihan vain jotain pientä ja viatonta edes.

        (en ole kirjoittanut muuta tähän)

        Milloin kuulit hänestä viimeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuun tähän ketjuun:
        Kerro joku tunniste ja jos täsmää, niin laitan heti viestin. Ja oletko nainen?
        Mä voin sanoa sen verran, että en ole kuullut sinusta 2 viikkoon.

        Nainen, mutta kolme viikkoa.

        t. 19:33


      • Anonyymi

        14:52 eli tän haaran aloittaja on myös nainen enkä ole kuullut hänestä aikoihin mitään. Muuten samat ajatukset kuin 19:33:llakin. Nuo paneskelupölinät ei liity minuun.


    • Anonyymi

      Tilaa pitää antaa, jos toinen kokee ahdistuvansa. Ei halua olla toiselle taakka. Elää elämäänsä, vaikka toista rakastaakin.

    • Anonyymi

      Hauskoja olette. Ajatelkaapa, jos vastailette "sille omalle söpölle ihmiselle" ja se söpö ihminenkin on 150 kiloa painava kökkö, joka ei muuhun pysty kuin trollailemaan ja pitämään hauskaa luulijoiden kustannuksella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe