Liperi lapsiperheelle

Anonyymi

Olemme perheeni kanssa harkinneet muuttoa Liperiin. Minkälainen paikka on lapsiperheelle, etenkin kiinnostaa koulun (kirkonkylä) ilmapiiri, onko paljon kiusaamisongelmaa ym.koska meillä kaksi kouluikäistä lasta? Kokemusta on jo koulusta jossa alkuun oli kiusaamisongelmaa mikä kyllä loppui, mutta ei huvittaisi samaa lähteä uudestaan kokeilemaan.

21

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää liperiin muuttako. Kuoleva kylä. Katsokaa ennemmin kontiolahden Kulhoa, tai Iiksenvaaraa jos haluatte "maalaisidylliä" mutta lähellä kaupunkia.

    • Anonyymi

      Jos on taipumuksia itsensä ja perheensä tulevaisuutta sabotoida, niin Liperi on oikea paikka. Mutta jos haluaa pysyä erossa hankaluuksista elämän asioissa, niin kannattaa pysyä kaukana koko Pohjois-Karjalasta.

      • Anonyymi

        Kyllähän täällä riitoja riittää. Ois tarvetta toisellekin asianajotoimustolle.


      • Anonyymi

        Jaa. Mistäs liperi riitelee? Ja ketkä?
        Eiköhän se liene sitten sama laulu jokaisessa suomen 444 kunnassa jos tuollaista mittaria käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. Mistäs liperi riitelee? Ja ketkä?
        Eiköhän se liene sitten sama laulu jokaisessa suomen 444 kunnassa jos tuollaista mittaria käyttää.

        Jaa. Mistäs liperi riitelee? Ja ketkä?
        Eiköhän se liene sitten sama laulu jokaisessa suomen 444 kunnassa jos tuollaista mittaria käyttää.

        Oisko tuo varhaiskasvatus johtaja?
        Aika monella ihmisellä on hampaan kolossa,kun xxxxxxxxx !!


    • Anonyymi

      Homeista koulua joutuu lapset käymään vielä monta vuotta kirkonkylällä, älkää muuttako.

    • Anonyymi

      Olisiko Viinijärvi mittään !? Halvat asunnot, vuokrata tai ostaa. Ala-aste kait ihan kelvollinen ja päiväkoti samassa. Yläasteelle pitää sitten mennä Liperiin tai ehkä Outokumpuun, bussilla kulkevat. Nykyisin melko rauhallinen paikka asua, ainakin vanhuksille, jotka vielä jaksavat kulkea jotennii terveyskeskukseen Liperiin. Tarpeelliset arkipäivän palvelut: yksi kauppa, "kioskikauppa", apteekki, kirkkoja kaksi, hautausmaita kaksi. Mitäpä sitä muuta tarvitaan. Puoli tuntia Joensuuhun autolla ja useampi linja-auto päivässä menee Joensuuhun, - Okuun, - Kuopioon....

      • Anonyymi

        Suunnaksi asumiseen, kouluun ja kaikkeen muuhun kannattaa valita Joensuu tai Ylämylly. Viinijärvestä ei tietoa, muutaman kerran olen käynyt ja vaikuttaa rauhalliselle paikalle.

        Outokumpu on kallis ja kuihtuva kylä kaikin puolin, palvelut on olemattomat ja yleinen ilmapiiri tunkkainen ja luotaantyöntävä.

        Kokemuksella voin tämän kertoa, etsin itselleni asuinkuntaa ja puolisen vuotta Outokummussa asuin, ahdistuneena muutin sitten Joensuuhun joka on henkisesti erittäin hyvä paikka olla ja asua.
        Tervetuloa Joensuuhun, läänin pääkaupunkiin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnaksi asumiseen, kouluun ja kaikkeen muuhun kannattaa valita Joensuu tai Ylämylly. Viinijärvestä ei tietoa, muutaman kerran olen käynyt ja vaikuttaa rauhalliselle paikalle.

        Outokumpu on kallis ja kuihtuva kylä kaikin puolin, palvelut on olemattomat ja yleinen ilmapiiri tunkkainen ja luotaantyöntävä.

        Kokemuksella voin tämän kertoa, etsin itselleni asuinkuntaa ja puolisen vuotta Outokummussa asuin, ahdistuneena muutin sitten Joensuuhun joka on henkisesti erittäin hyvä paikka olla ja asua.
        Tervetuloa Joensuuhun, läänin pääkaupunkiin !!

        Outokumpu on kallis ja kuihtuva kylä kaikin puolin, palvelut on olemattomat ja yleinen ilmapiiri tunkkainen ja luotaantyöntävä.

        He Okulaiset jotka muuttavat muualle,kyllä huomaa miten ovat luotaantyötäviä.
        Kaivospunaisten perheen jälkeläiset..pysykää siellä..


      • Anonyymi

        Olisiko Viinijärvi mittään ..

        no EI OOOO MITTÄÄN,,:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnaksi asumiseen, kouluun ja kaikkeen muuhun kannattaa valita Joensuu tai Ylämylly. Viinijärvestä ei tietoa, muutaman kerran olen käynyt ja vaikuttaa rauhalliselle paikalle.

        Outokumpu on kallis ja kuihtuva kylä kaikin puolin, palvelut on olemattomat ja yleinen ilmapiiri tunkkainen ja luotaantyöntävä.

        Kokemuksella voin tämän kertoa, etsin itselleni asuinkuntaa ja puolisen vuotta Outokummussa asuin, ahdistuneena muutin sitten Joensuuhun joka on henkisesti erittäin hyvä paikka olla ja asua.
        Tervetuloa Joensuuhun, läänin pääkaupunkiin !!

        Outokumpu on kallis ..

        Mitä ihmettä,oku on kuin neuvostoliitto,kaikki homeessa ja halpaa.


    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset muuttako Liperiin. Liperin varhaiskasvstuksen johtaja Korhonen-Helistö kiusaa ihmistä vauvasta vaariin, armoa ei tunneta. Varsinkin jos yhtään erehdyt kyseenalaistamaan hänen toimintaansa. Eikä perusopetuksenkaan puolella mene sen paremmin. Sivistysjohtajavalinnat (viim. hyvinvointi-) ovat menneet mikkasesta lähtien perseelleen. Ja pisteenä iin päällä, juuri tämä edellä mainittu. Joten jos yhtään arvostatte omaa hyvinvointianne niin älkää missään nimessä Liperiin muuttako. Täällä leveitä on vain valeet.

      • Anonyymi

        Sen tiedän,että se Korhonen helistö on perseestä! Kyllä siitä kaikki on kuullu. En vaan ymmärrä,miksi pätevää ihmistä ei saada tilalle?
        Mitä vaton järkeä Liperin on pitää ihmistä työssä joka haittaa tekee lapsiperheille?
        Häh,saatana..joka puolelta kuuluu,että kaikki hänen puoleltaan menee huonoksi?
        Nyt Liperi vaihtoon tuo ja saadaan kunta paremmaksi !
        Kyllä varmaan kunnanjohtaja ja sivitystysjohtaja tietää,mutta välittääkö kuntaisista he?
        Miksi? Miksi,pitää työssä ihmistä,joka ei osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen tiedän,että se Korhonen helistö on perseestä! Kyllä siitä kaikki on kuullu. En vaan ymmärrä,miksi pätevää ihmistä ei saada tilalle?
        Mitä vaton järkeä Liperin on pitää ihmistä työssä joka haittaa tekee lapsiperheille?
        Häh,saatana..joka puolelta kuuluu,että kaikki hänen puoleltaan menee huonoksi?
        Nyt Liperi vaihtoon tuo ja saadaan kunta paremmaksi !
        Kyllä varmaan kunnanjohtaja ja sivitystysjohtaja tietää,mutta välittääkö kuntaisista he?
        Miksi? Miksi,pitää työssä ihmistä,joka ei osaa?

        Juurikin näin, ei paska paremmaksi muutu nimeä vaihtamalla.


      • No valetta ja aprillia todella tuokin. Tosiasiassa kaikki on keskinkertaista. Mutta on mielenkiintoista tietysti rimpuilla paremman suuntaan.

        Minkälaista särmää ja vääntöä siihen tarvittaisiin?


      • Anonyymi

        Tuosta korhonen-kolisto olen kuullut huonoa mutta vähän muista.
        Ihmiset puhuvat,ettei edes peto kyytejä Liperin kunta myönnä?
        Onko oikein? Että lapsi saa pelätä koulumatkalla.
        Mikä on lapsen hinta Liperin kunnalle jos peto kyytiä ei myönnetä?
        Ei varmaan maksa paljoa ja veroista me maksetaan ,että olisi turvallista lapselle !


    • Anonyymi

      Liperin arvauskeskuksen toiminta on ala-arvoista, potilasta ei kuulla eikä yritetä hoitaa juuri millään tavoin.
      En muuttaisi minnekään päin Liperiä vaan suoraan Joensuuhun, palvelut ja terveydenhoito toimii kunnolla ja myös yksityinen tarjonta on hyvin edustettuna..

      • Sikäli kun tiedän niin tämä huono "sairasuran alku" on totta kaikissa terveyskeskuksissa. - Siinä se meidän kansallinen ongelmamme kokonaisuudessaan onkin.


    • Anonyymi

      Älkää ihmeessä muuttako,susia on ja Liperin päättäjät,hyvinvointilautakunta ei anna petokyytiä?
      Tuo lapsesi Liperiin,ET SAA APUA !

    • Anonyymi

      Viinijärvi on Liperin taajamista ehdottomasti paras paikka asumiseen jos ei halua kaupungin hälinään joutua. Ylämylly on Joensuun nukkumalähiö paikoin rakennettu slummiksi. Kirkonkylä myös rauhallinen. Viinijärvi on liikenteellisesti huippupaikalla; kahden kaupungin välissä. Omalla autolla Joensuuhun puoli tuntia, Outokumpuun varttitunti, eikä Kuopiokaan kaukana ole. Bussit ja junat vielä kulkee joka suuntaan. Tärkeimmät päivittäiset palvelut vielä toimii.

    • Anonyymi

      Ei kannata,Liperin kunnan koulu kyydit on perseestä.Siellä on osaamaton joka tuomitsee heti ja antaa tuomion !
      Liperi ei ole lapsiystävällinen,kunnassa on puupäitä niin paljon.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe