Se tunne on

Anonyymi

ollut välillä todella vahva että meidän kuuluisi olla yhdessä. Mutta jos tää intuitio onkin vain pelkkää harhaa? Mutta sehän ei koskaan selvinne tällä tavalla.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos hän eli mies olet ei meidän kuulu olla. Minun tunteeni täytyy häntä kohtaan kuolla.

      • Anonyymi

        Tämä olikin hänelle ei sinulle.


    • Anonyymi

      Täällä on ollut sama tunne.

    • Anonyymi

      Täällä ihan sama tunne yhtä naista kohtaan. Eikä tämä voi olla enää harhaa. Uhrannut niin paljon ajatuksia hänen suhteen. Kokemuksen kautta oppinut miten olen aiemmin erehtynyt ihmisten kohdalla. Häntä en voi ohittaa.

      • Anonyymi

        Ohita vain unohda foever


      • Anonyymi

        Älä ohita enää, kohtaa hänet ja itsesi samalla rehellisesti.


      • Anonyymi

        En helvetti jäätyy ennemmin kun sen tekisin sori ei pysty.


      • Anonyymi

        Sinä kirjoitit minun ajatukseni yhdestä naisesta joka katkaisi yhteyden vastikään minuun :( hän taisi saada totaalisen väärän kuvan minusta eikä suostu kuuntelemaan enää mitään mitä minulla on sanottavaa. Minun on vain elettävä asian kanssa.


      • Anonyymi

        Täällä anonyymi palstalla kannattaakin kommunikoida.


    • Anonyymi

      Tuo tunne on sama mullakin miestä kohtaan. Pitäispä tunne paikkansa. Kohdataankin sattumalta sillointällöin.

      • Anonyymi

        Missä kohtaat hänet?


      • Anonyymi

        Niin, missä me kohtaamme sattumalta...?


    • Anonyymi

      Minulla on ollut sama tunne. Meistä.

      • Anonyymi

        Sain kuulla että sinulla on jo joku. Sydän särkyi.


      • Anonyymi

        Niin minunkin. Tästä sinun ja minun riitelystä. En halua riidellä. Ei tunnu hyvältä. Olet liian kaukana minusta.


      • Anonyymi

        Eikä minulla ole ketään. Halusin että tiedät miltä se tuntuu, jos rakkaalla on toinen. Kuten sinulla, ehkä useitakin. Ymmärrät varmaan, ettei niin jaksa jatkaa. Edes unelmointia.


    • Anonyymi

      Tämä on niin voimakas tunne etten tätä voi ohittaa. Olen odottanut että tunne laantuisi mutta se voimistuu vain koko ajan.
      Silti en usko että "yhteen" päädymme (vaikka ei voi tietää). Mutta ei tällainen tunne yhteydestä voi olla yksipuolinen. En saa mielenrauhaa jos en selvitä mistä tässä on kyse. Pitää vain keksiä miten etten karkoita sinua kauemmaksi. Sehän se ainoa pelko on.

      Naiselta naiselle.

      • Anonyymi

        Täällä painiskellaan samanlaisen ongelman parissa. Niin paljon kuitenkin menetettävää että taidan jättää selvittämättä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä painiskellaan samanlaisen ongelman parissa. Niin paljon kuitenkin menetettävää että taidan jättää selvittämättä

        Ainahan sitä esim ystävystyä voi. Itse olisin siitäkin äärimmäisen onnellinen.


      • Anonyymi

        Ei voi, ei vaan voi. Ei pysty jos rakastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä painiskellaan samanlaisen ongelman parissa. Niin paljon kuitenkin menetettävää että taidan jättää selvittämättä

        Mitä menetettävää? En minäkään välttämättä pystyisi olla ystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan sitä esim ystävystyä voi. Itse olisin siitäkin äärimmäisen onnellinen.

        Ystävät, joilla olisi oma pikku salaisuus.


      • Anonyymi

        Niinpä. Ystävyydestä moni suhde lähtee liikkeellek myöhemminkin. Kuka kuitenkaan haluu olla sellasen ystävä, joka häpee toista niin paljon, että vain salassa voi tykätä. Onhan ihmisillä muutoinkin ihmisiä lähellä, joille tykkäämistä näytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä menetettävää? En minäkään välttämättä pystyisi olla ystävä.

        Sama työpaikka, mahdolliset kiusalliset kohtaamiset kahvihuoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä menetettävää? En minäkään välttämättä pystyisi olla ystävä.

        Sisäinen rauha taas järkkyisi kun lähtisin suurin odotuksin (ainoa tapa jonka osaan kun tunteista kyse) hänen kanssaan tekemisiin. Ei kannata jos molemmilla eri odotukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisäinen rauha taas järkkyisi kun lähtisin suurin odotuksin (ainoa tapa jonka osaan kun tunteista kyse) hänen kanssaan tekemisiin. Ei kannata jos molemmilla eri odotukset.

        Mä olen valmis selvittämään vastaako odotuksemme. Mieluummin järkyn kuin olen tekemättä mitään.

        Ja kyllä niistä mahdollisista kiusallisista hetkistäkin selviää hengissä.


    • Anonyymi

      Jollain naisella täällä palstalla on pakkomielle että mies ei saa lähestyä häntä,
      minä luulen että mies on mennyt jo eteenpäin,
      tai ei ainakaan lähesty naista joten,
      olisitko ystävällinen etkä kirjottaisi tänne enää.
      Asiat ovat muuttuneet ja kirjoituksesi voivat saada muissa aikaan vääriä tunteita.
      Jotkut voivat hyvinkin rakastaa toisiaan mutta kun tuo yksi torppaa kaiken niin oikeat eivät löydä toisiaan.
      Rakastakaa toisianne.
      Ja anteeksi että käytin aloituksesi tähän vuodatukseen:(

      • Anonyymi

        Palstojen kautta kannattaakin rakastaa. Mikä sinä olet arvailemaan kuka on mennyt eteenpäin mistäkin ja kuka ei ja ohjeita toisille antamaan kirjoittelusta, eiköhän täällä kirjoita kuka vaan kuka haluaa, tulkitse sinä ne kirjoitukset sitten miten päin pienessä mielessäsi haluat. Ja joo, tuskin sinua täällä kukaan edes kaipaa.


    • Anonyymi

      Jos tätä miettii vain täällä palstalla eikä halua tavata oikeassa elämässä tai edes vastata toisen suoraan viestiin, ei varmasti ole aidosta rakkaudesta kyse. Silloin tekee ihan oikein, kun vaan jättää koko asian taakseen. Ja myös sille toiselle jää vain yksi järkevä johtopäätös tehtäväksi. Vaikka sydän itkisi ikävää.

    • Anonyymi

      Siltä minustakin tuntui (miestä kohtaan)
      Enkä voi asiaa ymmärtää niin että olisin käsittänyt väärin kaikki..

      • Anonyymi

        Samoin naiselle...


      • Anonyymi

        Sanoilla voi valehdella, katseella ja eleillä ei.

        Joskus tunteista huolimatta ihminen voi sanoa ei. Ei siksi ettei tunne, mutta esim. olemassa olevan puolison takia. Jos olemassa suhde on tyydyttävä, ei ihastuksen/rakastumisen anna välttämättä viedä. Joskus voi pelko tai epävarmuus saada perääntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoilla voi valehdella, katseella ja eleillä ei.

        Joskus tunteista huolimatta ihminen voi sanoa ei. Ei siksi ettei tunne, mutta esim. olemassa olevan puolison takia. Jos olemassa suhde on tyydyttävä, ei ihastuksen/rakastumisen anna välttämättä viedä. Joskus voi pelko tai epävarmuus saada perääntymään.

        Tottahan tuokin on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoilla voi valehdella, katseella ja eleillä ei.

        Joskus tunteista huolimatta ihminen voi sanoa ei. Ei siksi ettei tunne, mutta esim. olemassa olevan puolison takia. Jos olemassa suhde on tyydyttävä, ei ihastuksen/rakastumisen anna välttämättä viedä. Joskus voi pelko tai epävarmuus saada perääntymään.

        Näin juuri. Eleet ja ilmeet kertoi muuta, kuin mitä suu. No sen hän halusi minulle sanoa, mutta en pysty uskomaan sitä täysin kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin juuri. Eleet ja ilmeet kertoi muuta, kuin mitä suu. No sen hän halusi minulle sanoa, mutta en pysty uskomaan sitä täysin kuitenkaan.

        Kirjoitin tuon "Siltä minustakin tuntui (miestä kohtaan)..."
        Olen myös ajatellut aina että silmät kertovat totuuden..
        Olen katsonut häntä jo niin monta kertaa silmiin ja hän myös minun että luulin jo oppineeni lukemaan häntä..


        (Miksi se mies ei ymmärrä että meidän kuuluisi olla yhdessä..)

        Käyttäydyin vain samoin kuin hänkin minua kohtaan..

        naiselta miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tuon "Siltä minustakin tuntui (miestä kohtaan)..."
        Olen myös ajatellut aina että silmät kertovat totuuden..
        Olen katsonut häntä jo niin monta kertaa silmiin ja hän myös minun että luulin jo oppineeni lukemaan häntä..


        (Miksi se mies ei ymmärrä että meidän kuuluisi olla yhdessä..)

        Käyttäydyin vain samoin kuin hänkin minua kohtaan..

        naiselta miehelle.

        Siksi se mies ei ymmärrä koska mies tarvitsee jotain konkreettista vinkkiä,pelkkä silmiin katsominen ei välttämättä riitä. Milloin viimeksi katselitte toisianne??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi se mies ei ymmärrä koska mies tarvitsee jotain konkreettista vinkkiä,pelkkä silmiin katsominen ei välttämättä riitä. Milloin viimeksi katselitte toisianne??

        On kai kyse myös tahdostakin , ehkä hän ei halua tarpeeksi.. tai haluaa ennemmin sellaisen missi tytön..
        Tänään nähtiin..


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikä herran jestas estää en ymmärrä ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3993
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2338
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1411
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      9
      1320
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe