Pääsiäissunnuntaina tulee suuri muumihuutokauppa

Aiotteko katsella? Tuleekohan sinne taas tuo salaperäinen muumimukinainen?

https://theworldnews.net/fi-news/huutokauppakeisari-jarjestaa-maailman-suurimman-muumi-huutokaupan-katso-suora-lahetys-hirvaskankaalta-paasiaissunnuntaina-kello-12-30-alkaen
Ilmoita

Joko olette käyneet Nosto-automaatilta haaaaaaaaaaaakema rahanne tai sitten valmistautuneet nostamaan määräaikaistililtänne muutan "tontun"?

"Myynnissä on se Fazerin muki, jota on tehty 400 kappaletta. Silloin tällöin sellainen putkahtaa myyntiin ja Helsingissä muki huutokaupattiin 9 000 euron hintaan", Aki paljasti.
1
Ilmoita
Mä en maksais peräreiättömistä möhkäleistä senttiäkään.
1
Ilmoita
vois Aki pyytää vanhempia pitämään äänekkäästi kiukuttelevat muksut hiljaa tai viemään kauemmas, häiritsee välillä huutojen kuulemista

mitä järkee on tuoda pikku muksuja tunneiksi istumaan huutokauppaan ??????
2 VASTAUSTA:
No huutokaupassahan huudetaan.
Pieni lapsikin sen ymmärtää.

Lapseni olivat pieninä hyvin pettyneitä, kun vein heidät mukaan äänestämään mennessäni, enkä päästänyt pihahdustakaan siellä äänestyskopissa. Epäilivät, että oliko tuo nyt oikea äänestys.
Serkkuni ihmetteli pienenä, kun kävimme Porvoossa syömässä ja siellä oli seisova pöytä, että miksi kaikki istuvat.

Beng
+Lisää kommentti
En voi sietää tota huutokauppaohjelmaa. En taatusti katso.
1 VASTAUS:
Senverran sivistyksestä jäljessä minäkin (jos lienen enemmänkin), että kun viime kesänä kesäteatterin väliajalla pikkuveljeni kertoi minun istuneen Aki Palsanmäen vieressä, niin ei sellainen nimi sanonut minulle yhtään mitään.
Ei minulle sanonut mitään sekään, kun hän kertoi hänen olevan "se huutokauppakeisari telkkarista".
+Lisää kommentti
kyllä ihmiset maksaa tosi hulluja hintoja moisista muumimukeista ja -kannuista
2
Ilmoita
Katso vain itseksesi, kun kiinnostaa toisten asiat noin paljon. Kummallista uteliaisuutta.
Ilmoita
En mkeista enkä astioista ole juurikaan kiinnostunut, mutta joskus tulee katsottua Huutokappakeisaria.
Ne on kitenkineniten tolkussaanolevia koko telkkarissa.
Huutokaupattava tavara on kuparipannuja vaille joutavaa roinaa, miten ihmiset kehtaavat edes sellaista laittaa telkkarissa myyntiin. Tuskin menisi edes kaupaksi.
Minulla oli parempaakin, mutta ei oo kaupan.
1
Ilmoita
Kuinkahan kauan tämä salaperäinen muumimukin ostajananainen pysyy salassa? AIna joku varmaan tunnistaa kuvasta ja paljastaa, toivottavasti.... Taas oli nainen ostajana.
Olen utelias tietämään.

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/111d49ee-0c69-4e81-b0ba-98b981c1c153
1 VASTAUS:
Onpa ihmisillä kiinnostuksen kohteet! Joku muumeja ostava ämmä, huh.
+Lisää kommentti
Mieluummin tämän naisen tekemiin lasiteoksiin laittaisin rahaa jos mulla sitä rahaa olis....
Tosi mielenkiintoisia! Hienoa että tämä nuori nainen on noin lahjakas ja hänen teoksistaan ollaan ulkomailla kiinnostuneita. Muumimukit vaikuttavat iha hömelöiltä noiden salaperäisen näköisten lasiesineiden rinnalla. Ja tekniikka aivan uskomaton!

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/201808232201147819
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Pääsiäissunnuntaina tulee suuri muumihuutokauppa

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta