Terveiset pienoiset täältä Thaimaasta.

On miellyttävä huomata että siellä Suomessa herätään Thaimaamielisenä jo matkailupalstalle kello 6 aamulla, sehän antaa viitteitä siitä, että Pattayanmatkailu entisestään lisääntyy, ehkä jopa aivan ennätyksellisiin lukemiin viimeistään syyslomalla.

Olin eilen yhteydessä tyttäreeni, joka oli valmistelemassa tulevaa veneilykautta hänen kertoen että Hesan seudulla ihan t-paitakeli.
Tottakai sellainen auringonpaiste saa monen mielen virkeäksi ja helpottaa kaamosmasennusta, joka erityisen voimakkaasti vaikuttaa pienimpiin sieluihin.

Siellä Suomessakin on aktiivisesti juhlittu Songkrania lähetellen muiden nautittavaksi vanhoja ja ystävien matkakuvia, se on mukava että olette hengessä mukana.

Uskoisin että moni on myös jo vastaohjannut jokusen kilometrin ja merihenkisetkin ovat ottaneet purjehduskenkänsä käyttöön, sekä pyyhkinyt pölyt golfmailoistaan, se tuo mukavaa mieltä odotellessa järvivesien lämpenemistä jetskii-vuokrauksia silmälläpitäen.

Hyvää "kevään korvaa" kaikille ja jos olette päätyneet ottamaan tatuoinnin, niin nyt on hyvä aika sille.

16

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Postikorttisi tuli Thaimaasta tänne S24 sivustolle kiitos, mutta kortissasi ei ollut kuvaa laisinkaan?
      Kun käytetään kortissa sanamuotoa "täältä Thaimaasta" niin silloin on hyvä laittaa myös siihen korttiin kuva että mistä "täältä"?
      Maisemakuvat ovat yleisimpiä matkakuvia postikorteissa.
      Vaikkapa tällainen https://aijaa.com/ZLgA2b ja terveiset Pattayalta!

      T Me

      • Anonyymi

        Heitän vielä pikkuisen visan kuvaan liittyen senseille, joka on kokenut Pattayankin matkaaja. Kun tunnet Pattayan ja näet tuosta auringon sijainnin, niin paljonko kello oli kuvanoton hetkellä eilen ja kauanko oli auringonlaskuun aikaa ja mihin se aurinko laskee?

        Ystävällisesti T Me


      • Anonyymi

        Me anonyymit lähettelemme anonyymeinä maisemakuvia, joita webbi täynnä.
        Me anonyymit kaikki olemme täällä Pattayalla mutta me anonyymit emme tapaa ainoatakaan toista anonyymiä.
        Me anonyymit myös olemme niin monta anonyymiä, että aivan sekaisin menemme meidän lukumäärästä täällä.
        Terveisin: Me kaikki anonyymit jotka heräämme aamukuudelta oireilemaan senssua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitän vielä pikkuisen visan kuvaan liittyen senseille, joka on kokenut Pattayankin matkaaja. Kun tunnet Pattayan ja näet tuosta auringon sijainnin, niin paljonko kello oli kuvanoton hetkellä eilen ja kauanko oli auringonlaskuun aikaa ja mihin se aurinko laskee?

        Ystävällisesti T Me

        Miten kuvasta ilmenee vuosiluku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me anonyymit lähettelemme anonyymeinä maisemakuvia, joita webbi täynnä.
        Me anonyymit kaikki olemme täällä Pattayalla mutta me anonyymit emme tapaa ainoatakaan toista anonyymiä.
        Me anonyymit myös olemme niin monta anonyymiä, että aivan sekaisin menemme meidän lukumäärästä täällä.
        Terveisin: Me kaikki anonyymit jotka heräämme aamukuudelta oireilemaan senssua.

        Hauska tutustua Senssu! Minun nimeni on Marko ja en ole rekisteröinyt vielä itselleni nimimerkkiä, mutta esitin sinulle kuvatoiveen ja kysymyksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kuvasta ilmenee vuosiluku?

        Kuva on eile otettu ja aurinko on joka vuosi samaan aikaan koko tarkkaan samassa paikassa, joten kerrothan minulle kokeneena Thaimaan matkaajana paljonko kello oli eilen tuohon aikaan. Jokainen Pattayan matkaaja tietää sen noin 20 minuutin tarkkuudella.

        T Marko ja kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuva on eile otettu ja aurinko on joka vuosi samaan aikaan koko tarkkaan samassa paikassa, joten kerrothan minulle kokeneena Thaimaan matkaajana paljonko kello oli eilen tuohon aikaan. Jokainen Pattayan matkaaja tietää sen noin 20 minuutin tarkkuudella.

        T Marko ja kaveri

        Marko uusi tulokas auringonlaskupoika, mukava saada palstalle uusia henkilöitä jotka toteavat kuvien olevan eiliseltä ja kaikkien on se uskottava.
        Mene Marko kaverisi kanssa tutustumaan uusiin palstaystäviisi, koska jokainen Pattayan matkaajahan on kiinnostunut tapaamaan ystäviään esittäen kysymyksiään ihan livenä.
        Hyvä tieto että aurinko on joka vuosi koko tarkkaan samassa paikassa.
        Olen samaa mieltä, ei aurinko kovasti poukkoile paikasta toiseen.
        Oikein hyvää Pattayan matkaa sinule uusi Markomme.
        Laitappa Marko Aurinkopoika uusi kuva silleen "ystäväsi" 44 tavoin jossa lappunen käsinkirjoitettuna, että terveisiä Markolta ja vaikka Tiikeripalsamipurkki siihen rinnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marko uusi tulokas auringonlaskupoika, mukava saada palstalle uusia henkilöitä jotka toteavat kuvien olevan eiliseltä ja kaikkien on se uskottava.
        Mene Marko kaverisi kanssa tutustumaan uusiin palstaystäviisi, koska jokainen Pattayan matkaajahan on kiinnostunut tapaamaan ystäviään esittäen kysymyksiään ihan livenä.
        Hyvä tieto että aurinko on joka vuosi koko tarkkaan samassa paikassa.
        Olen samaa mieltä, ei aurinko kovasti poukkoile paikasta toiseen.
        Oikein hyvää Pattayan matkaa sinule uusi Markomme.
        Laitappa Marko Aurinkopoika uusi kuva silleen "ystäväsi" 44 tavoin jossa lappunen käsinkirjoitettuna, että terveisiä Markolta ja vaikka Tiikeripalsamipurkki siihen rinnalle.

        Kuten Marko sinulle sanoin, vastausta ei senseiltä tullut edes googlen avulla vaan herjoja, lapsellisia viisasteluja ja lisävaatimuksia vailla minkäänlaista vastinetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marko uusi tulokas auringonlaskupoika, mukava saada palstalle uusia henkilöitä jotka toteavat kuvien olevan eiliseltä ja kaikkien on se uskottava.
        Mene Marko kaverisi kanssa tutustumaan uusiin palstaystäviisi, koska jokainen Pattayan matkaajahan on kiinnostunut tapaamaan ystäviään esittäen kysymyksiään ihan livenä.
        Hyvä tieto että aurinko on joka vuosi koko tarkkaan samassa paikassa.
        Olen samaa mieltä, ei aurinko kovasti poukkoile paikasta toiseen.
        Oikein hyvää Pattayan matkaa sinule uusi Markomme.
        Laitappa Marko Aurinkopoika uusi kuva silleen "ystäväsi" 44 tavoin jossa lappunen käsinkirjoitettuna, että terveisiä Markolta ja vaikka Tiikeripalsamipurkki siihen rinnalle.

        Lähettäkää kuvia senseille, sensei alkaa tumputtamaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heitän vielä pikkuisen visan kuvaan liittyen senseille, joka on kokenut Pattayankin matkaaja. Kun tunnet Pattayan ja näet tuosta auringon sijainnin, niin paljonko kello oli kuvanoton hetkellä eilen ja kauanko oli auringonlaskuun aikaa ja mihin se aurinko laskee?

        Ystävällisesti T Me

        Kysymys ei tietenkään ollut minulle, mutta saanko arvata että klo on n 15.30

        T. Nimim pattayallekotaas


    • Antakaapas kun isi auttaa senseitä vastaamaan, ettei senseitä ala nolottamaan ja posket punottamaan. Kello on ollut viiden minuutin haarukalla 18.02.

      Pattaya beachilta katsottuna aurinko laskee "keskelle" Siamin lahtea saaren ja niemen väliin pikkaisen keskikohdasta vasemmalle. Näkyy parvekkeeltani joka päivä ja sensein parvekkeelta näkyy tällä hetkellä Helsingin Jorvi. Poju on sairaalassa paraikaa.

      Terkkuja pojille ja pitäkää Suomen lippu korkealla!

      T 2010

      • Kiitos Neiti Illuusio 2010.

        Nyt tiedetään myös kuka on.......Senssu SHLANG Mai.

        Kiitos vielä kerran.......olen ohjeistanut........ajattele ensin........kirjoita vasta sitten🐒


      • SenssuChiangMai kirjoitti:

        Kiitos Neiti Illuusio 2010.

        Nyt tiedetään myös kuka on.......Senssu SHLANG Mai.

        Kiitos vielä kerran.......olen ohjeistanut........ajattele ensin........kirjoita vasta sitten🐒

        Trollille ja nimimerkkivarkaalle voi vastata vain trolleilla ja nimimerkkivarkauksilla. En ole sinä enkä ole 2010. Tässäpä sinulle mehukas pähkinä purtavaksi ja loppupääsiäisesi menee hauskasti!


    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika sentään että on ongelmallista sakkia pesiytyny nyt pohtimaan senssua ja auringon sijaintia.
      Onhan toi 2010 ihan täyskilahtanu taustajoukkojensa kanssa ja voi muumimamma että oikein täytyy rekisteröidä itsensä senssuksi perusteella trollipoliisi.
      Voiko kahjompaa olla?

      • Anonyymi

        Ja näin vastasi itse Senseilerppa...


      • Anonyymi

        Sensei on sairaalassa. Nukahtelee ja heräilee sitten taas kirjoittelemaan ja syömään lihakeittoa ja jukurttia. Ei koko songkraanin eikä pääsiäisen aikaan yhtäkään kommenttia Pattayasta, ei Chiang Maista, ei Hua Hinista, ei Phuketista, ei yhtäkään valokuvaa, ei yhtäkään keskustelun aiheeseen liittyvää tarinaa, vaan vain ja ainoastaan muiden kirjoittajien lapsekasta ja aivotonta yhdistelyä ja analyysia, kuvavaatimuksia ja sen jälkeen järjettömiä kommentteja taas perään.

        Hullu se on.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe