Perheen sisällä tiukkaa keskustelua siitä, että mitä paineita michelinin kesärenkaissa tulisi pitää. Auto vuoden 2012 Volvo s80 ja renkaat 225/55/r17. Autossa pääosin 1-2 matkustajaa. Nyt paineet 2.5 bar mutta tuntuu niin hemmetin raskaalta kääntää. Itse laittaisin snadisti vielä lisää, joka lisäis ajomukavuutta. Millasia paineita pitäisitte/kannattaa pitää?
Volvo s80 rengaspaineet
3
2690
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä jos katsoisit ohjekirjaa arpomisen sijaan? Suositus 0,2bar on yleensä hyvä valinta. Joissakin autoissa ehkä 0,4bar yli suosituksen, jos suositus on erityisen alhainen.
- Anonyymi
Yksi minkä voi tehdä, lain sallimat kapeammat renkaat eteen niin saattaa keventyä ohjaus melkoisesti. Muista että kantavuus riittää silti, kantavuuslukema mikä vaaditaan.
Jos rengaspaine keventä ohjausta niin rengas ei kulu enää tasaisesti sitten, menee renkaat pilalle.
Laita vaan ne paineet mitä kuuluu olla, auton painon mukaan yleensä aika samat paineet joka autossa. Eli pieniä eroja tulee sitten että onko takavetoinen ja isompia eroja tulee jos vielä hybriidi takavetoinen niin takana on niin kuin munkin autossa normi paineet 2,8 ja sama edessä.
Siinä volvossa on vaan raskas ohjaus sitten että ei voi ns mitään, heikkotehoinen ohjaustehostin? - Anonyymi
Voihan sitä painetta laittaa vaikka 2,7 bariin, mutta tuskin se siitä korjaantuu. Kyllä Volvonkin pitäisi olla kevyellä kosketuksella pyöriteltävissä jos moottori käy ja tehostin on kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065