Tällä palstalla puhutaan paljon uskosta ja uskomassa olemisesta. Minulle uskonne kohde on jäänyt epäselväksi kun sitä ei kukaan sano. Onko uskonne kohde lentävä spagettihirviö? Eller hur?
Puhutaanko uskon kohteesta?
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutaan!
Uskon että Jeesus on verellään lunastanut minut ja ei ole mitään muuta välimiestä minun ja Jumalan välissä.Ei aivan niinkään. Pelastus tulee vain uskomalla Jeesus kaikkivatiaaksi Messiakksi ja tunnustaa se kadulla. (Matt 10;32,33).
Ei aivan niinkään. Pelastus tulee vain uskomalla Jeesus kaikkivatiaaksi Messiakksi ja tunnustaa se kadulla. (Matt 10;32,33).
- Anonyymi
Näkee ettei ollut vellujen vastauksia. Vaikka Nalle Puh oli huumoriheitto, siinä oli kuitenkin harvinaisen paljon viisautta. Jos usko ei halua tunnustaa kohdetta niin se voi olla mikä vaan. Paradoksaalista sinänsä että matka on päämäärää tärkeämpi.
Anonyymi kirjoitti:
Näkee ettei ollut vellujen vastauksia. Vaikka Nalle Puh oli huumoriheitto, siinä oli kuitenkin harvinaisen paljon viisautta. Jos usko ei halua tunnustaa kohdetta niin se voi olla mikä vaan. Paradoksaalista sinänsä että matka on päämäärää tärkeämpi.
Sinulla on vahva usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746