Tällä palstalla puhutaan paljon uskosta ja uskomassa olemisesta. Minulle uskonne kohde on jäänyt epäselväksi kun sitä ei kukaan sano. Onko uskonne kohde lentävä spagettihirviö? Eller hur?
Puhutaanko uskon kohteesta?
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Puhutaan!
Uskon että Jeesus on verellään lunastanut minut ja ei ole mitään muuta välimiestä minun ja Jumalan välissä.Ei aivan niinkään. Pelastus tulee vain uskomalla Jeesus kaikkivatiaaksi Messiakksi ja tunnustaa se kadulla. (Matt 10;32,33).
Ei aivan niinkään. Pelastus tulee vain uskomalla Jeesus kaikkivatiaaksi Messiakksi ja tunnustaa se kadulla. (Matt 10;32,33).
- Anonyymi
Näkee ettei ollut vellujen vastauksia. Vaikka Nalle Puh oli huumoriheitto, siinä oli kuitenkin harvinaisen paljon viisautta. Jos usko ei halua tunnustaa kohdetta niin se voi olla mikä vaan. Paradoksaalista sinänsä että matka on päämäärää tärkeämpi.
Anonyymi kirjoitti:
Näkee ettei ollut vellujen vastauksia. Vaikka Nalle Puh oli huumoriheitto, siinä oli kuitenkin harvinaisen paljon viisautta. Jos usko ei halua tunnustaa kohdetta niin se voi olla mikä vaan. Paradoksaalista sinänsä että matka on päämäärää tärkeämpi.
Sinulla on vahva usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008930
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265438- 534641
- 894410
- 593599
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.593233Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502702- 432611