Miksi Facebookin kirjautuminen hävisi Samsung Android puhelimesta?

Anonyymi

Tähän mennessä on nettilaitteet aina kysyneet kirjautumistietoja Facebookiin mennessä ja sieltä on voinut kirjautua ulos. Vaan nyt on uusi ongelma. Kun menee Samsungin Googlen kautta faceen, ei mitään "porttia" enää olekaan. Jos puhelin joutuisi vääriin käsiin, tiliisi voisi mennä kuka vaan. Tietääkö joku, miten saa kirjautumisen salasanoineen takaisin? FB Appi on, siinä kysytään salasanoja, mutta Googlen kautta ei mitään, tili on ihan avoinna. Jos tätä ei saa korjattua, en halua käyttää koko android-laitetta. Haluan palata turvalliseen Windowsiin.

6

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Laita kuviokoodi tai sormenjälki näyttöön niin salasanat voi olla hyvin tallennettuna laitteeseen.

      • Anonyymi

        Näytössä on salasana (koodi), mutta jos puhelimen jättää vaikka 10 minuutiksi valvomatta avoinna, niin sen sisältöihin pääsee ja Facebook ei ole enää normaalisti salasanalla avattavissa tai lukittavissa. Haluaisin että sen voi lukita heti poistuessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytössä on salasana (koodi), mutta jos puhelimen jättää vaikka 10 minuutiksi valvomatta avoinna, niin sen sisältöihin pääsee ja Facebook ei ole enää normaalisti salasanalla avattavissa tai lukittavissa. Haluaisin että sen voi lukita heti poistuessaan.

        Eipä pääse kun lukitsee aina. Näin minäkin teen aina koska siihen riittää vain yksi painike niin lukittuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytössä on salasana (koodi), mutta jos puhelimen jättää vaikka 10 minuutiksi valvomatta avoinna, niin sen sisältöihin pääsee ja Facebook ei ole enää normaalisti salasanalla avattavissa tai lukittavissa. Haluaisin että sen voi lukita heti poistuessaan.

        PIN koodi paras, säätää näytön aikakatkaisun alle 10 min, katselee vähän missä porukoissa pyörii.


    • Anonyymi

      Minulla on liitetty henkilökohtaisen tilini lisäksi yrityksen tili. Ennen helposti sain "nappia painamalla" vaihdettua profiilia. Nyt facebook heitti minut ulos yrityksen sivun käyttäjänä. Mitenköhän saan käyttäjän oikeudet taas takaisin yritykseni facebook sivuille.

    • Anonyymi

      Ensinnäkin miksi ylipäätänsä käytät Facebookia webbiselainmella? Mikset käytä sitä Facebook -sovellusta. Itse en ainakaan viitsi alkaa webbiselaimella Facebookia käyttämään kun sovelluskin on olemassa. toki sovelluksen kautta ei olemahdollista tehdä kaikkea mitä Facebookin web-version kautta.

      Toisekseen olet mitä ilmeisimmin hyväksynyt sen, että Fselain muistaa kirjautumisesi Facebookin. Eli kun olet kirjautunut Facebookiin webbiselaimella niin selain muistaa nyt kirjautumiesi evästeiden avulla. Tuolla ei ole mitään tekemistä Androiidin kanssa. Kyllä webbiselain voi muistaa sisäänkirjautumisen myös esimerkiksi siinä Windowsissasi. Riippuu ihgan siitä oletko Facebookiin kirjautuessasi hyväksynyt, että sinut pidetään kirjautuneena, eli selain muistaa kirjautumisesi. Itse olet sen tehnyt. Voit aina poistaa evästeet eli cookiet jollon joudut taas kirjautumaan uudelleen seuraavalla kerralla.

      Tolla ei ole itään tekemistä Androidin ja Samsungin kanssa, ihan normaalia että selain muistaa kirjautumien ja pitää sut kirjautuneena webbisivulle, jos itse sen sallit. Kyllä nyt jokaisen nettiä käyttävän pitäs toi tietää.

      Ja se oli varmaan huono vitsi, että kutsuit Windowsia turvalliseksi? Jos lit tosissasi niin olet täysin pihalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe