Tua sana tuli aamulla sanasta kolotus.Työtoverini ( mies ) kun hieroskeli jalkojaan kysäisin kolottaako noh toinen koiranleuka vieressä tuumaa jos kolottaa siihen kyllä apu löytyy laitappa pipo päähän ja käväiseppä kotona etsimässä sitä koloa niin saat kolotukseen avun,noh minä että se siitä kolotuksesta.
Minä yksin yrtitän pärjätä 9 miehen kanssa naisenlogiikalla.
Kolo
4
463
Vastaukset
Oletko sinä siellä enemmän työkaveri kuin nainen vai päinvastoin?
Mielestäni hyvällä huumorilla, hymyllä ja pilke silmäkulmassa pärjää missä tahansa.
Itse olen huomannut, ettei miestenkään maailmassa kaikkeen tarvitse vastata tai kaikkia juttuja kommentoida. Toisaalta katse ja hymy ovat hämmästyttävän usein paras vastaus. Niillä voi kertoa monenlaista ja ottaa kantaakin.
Toisaalta ei myöskään loukkaa, vaikka olisikin kyllästynyt jonkun tietyn vähemmän älykkään ihmisen seksistisiin muka-hauskoihin juttuihin.
Miestenkin maailmassa on mielestäni ihan mukavaa elää - naisena. ;))- sinih52
olen kyllä työtoveri ja ilman huumoria täällä ei selviä pipo ei saa olla tiukalla, miesten maailmassa parempi työskennellä kuin naisten
- mies
sinih52 kirjoitti:
olen kyllä työtoveri ja ilman huumoria täällä ei selviä pipo ei saa olla tiukalla, miesten maailmassa parempi työskennellä kuin naisten
Olen kuullut samaa sanottavan naisten taholta.
Itse olen ollut naistyöpaikoissa muutaman kymmenen vuotta ja kyllä silläkin viihtyy, kun ei ota vakavasti.
Eikä ole kuulevinaan kaikkea.
- n52
juttu lentää ja saa hyvät naurut. Saat myös varmasti välillä olla tarkkana,että hei oliko tuo huuli =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244535Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1033137Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2062984Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.542580- 801358
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk841127Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie261080- 1451008
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA53862Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril118861