Pattayan rumimmat naiset.

Pave oli hieno mies, (RIP) silloin jo eläkkeellä mutta teki minulle työkeikkoja osa- aikaisena tarpeeni ja omien halujensa mukaisesti.
Oli tulipunainen kommunisti ja ollut luottamusmiehenä; minä aivan toisella laidalla poliittisesti ja nimimerkkini mukaisesti. Kuitenkin ystävystyimme mikä on nykyisille globalisteille varmaankin kauhea ajatus.

Olimme käyneet kahteen pekkaan Kuubassa toteamassa sosialismin ihanuutta. Sen parhaat puolet ilmenivät kuitenkin vain turisteille; tajuttoman halpaa oli kaikki. Dollarilla aukenivat kaikki ovet mitä keksiä saattoi. Varsinkin kaikenväriset kuumat tyttöset pyörivine rotupyllyineen salsa- tanssin huumaavissa tunnelmissa ovat jääneet muun ohessa mieleeni.

Pavehan innostui matkaseurastani ja tarjoutui lähtemään mukaani Pattayalle josta olin hänelle paljon kertonut. Tuskin tuo oli aivan kaikkea uskonut.

Meillä oli kuukauden matka ja kolmen viikon päästä Pave kävi jo konkarista; nopea äijä oli oppimaan.
Olimme nättejä likkasia yöseuraksemme haalineet ja niitä tiuhaan vaihtaneet.
Eräänä aamuna ehdotin pientä kilpailua että kumpi löytää rumemman naisen ja sen kanssa on sitten yö vietettävä. Pavehan oli veijari ja lähdimme liikenteeseen.

Omani löysin rantakävelyltä. Hoikka ja pieni tuo oli mutta kasvot lättänenän ohella rokonarpiset. Lähti siltä istumalta käsikynkkääni. Omasta mielestäni tein oivan valinnan.
Pave toppuutteli orastavaa voitonintoani. Baarikierroksella hän hoksasi sitten nelikymppisen löysän hymyilemättömän akkasen jota ei kauneudella oltu pilattu.
Totesimme tasapelin syntyneen.

Mutta mitä ihmettä? Naiset olivat tosi mukavia, ystävystyivät keskenään ja vietimme heidän kanssaan koko jäljellä olevan lomamme eli viikon.
Pattayalta on miljoonia tarinoita; tämä on varmasti yksi pienimmistä mutta ainakin totta.

6

<50

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko Petäjä kommunisti. Luulin hänen olleen kepulainen.

• Anonyymi

Meillä oli kerran veto kaverin kanssa että saadaan valita toisillemme sekä tatuoinnit että morsiamet. Kumpikin meni puihin kummassakin hankkeessa... Ei pystynyt. Tasapeli sekin mutta nolo sellainen.

• Anonyymi

Puihinmeno tyypillistä varsinkin vedonlyöjille.

• Anonyymi

Tämä 28x / nazi on siitä kiva tapaus että osaa kirjoittaa suomea eikä hauku ketään.

• Anonyymi

Mulla on kaikki thailikat olleet persejalkaisia eikä niistä kyllä yksikään olisi missiksi kelvannut. Yksi oli pitkäkoipinen mutta se olikin tisseillä varustettu poika.
      Kotomaan missit taitavat muutenkin tulla vähän helvetin kalliiksi ylläpitäjilleen.

• Anonyymi

Joo, minäkin luulen että nuo kotimaan huippukaunottaret ovat ylihinnoiteltua tavaraa.
        Mutta mikäs siinä, jokaisen oma asia minne fyrkkansa laittaa.
        Minä oon tavan tallaaja ja thaitytöt ovat hinnoitelleet itsensä mun kukkarolle sopivaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      89
      3054
    2. 68
      1058
    3. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      70
      978
    4. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      22
      886
    5. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      286
      864
    6. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      140
      808
    7. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      59
      774
    8. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      72
      691
    9. Tämmöistähän tämä meillä ollut

Sanatonta rakkautta.
      Ikävä
      49
      660
    10. Ketä sinä sitten

Rakastat?
      Ikävä
      39