Pave oli hieno mies, (RIP) silloin jo eläkkeellä mutta teki minulle työkeikkoja osa- aikaisena tarpeeni ja omien halujensa mukaisesti.
Oli tulipunainen kommunisti ja ollut luottamusmiehenä; minä aivan toisella laidalla poliittisesti ja nimimerkkini mukaisesti. Kuitenkin ystävystyimme mikä on nykyisille globalisteille varmaankin kauhea ajatus.
Olimme käyneet kahteen pekkaan Kuubassa toteamassa sosialismin ihanuutta. Sen parhaat puolet ilmenivät kuitenkin vain turisteille; tajuttoman halpaa oli kaikki. Dollarilla aukenivat kaikki ovet mitä keksiä saattoi. Varsinkin kaikenväriset kuumat tyttöset pyörivine rotupyllyineen salsa- tanssin huumaavissa tunnelmissa ovat jääneet muun ohessa mieleeni.
Pavehan innostui matkaseurastani ja tarjoutui lähtemään mukaani Pattayalle josta olin hänelle paljon kertonut. Tuskin tuo oli aivan kaikkea uskonut.
Meillä oli kuukauden matka ja kolmen viikon päästä Pave kävi jo konkarista; nopea äijä oli oppimaan.
Olimme nättejä likkasia yöseuraksemme haalineet ja niitä tiuhaan vaihtaneet.
Eräänä aamuna ehdotin pientä kilpailua että kumpi löytää rumemman naisen ja sen kanssa on sitten yö vietettävä. Pavehan oli veijari ja lähdimme liikenteeseen.
Omani löysin rantakävelyltä. Hoikka ja pieni tuo oli mutta kasvot lättänenän ohella rokonarpiset. Lähti siltä istumalta käsikynkkääni. Omasta mielestäni tein oivan valinnan.
Pave toppuutteli orastavaa voitonintoani. Baarikierroksella hän hoksasi sitten nelikymppisen löysän hymyilemättömän akkasen jota ei kauneudella oltu pilattu.
Totesimme tasapelin syntyneen.
Mutta mitä ihmettä? Naiset olivat tosi mukavia, ystävystyivät keskenään ja vietimme heidän kanssaan koko jäljellä olevan lomamme eli viikon.
Pattayalta on miljoonia tarinoita; tämä on varmasti yksi pienimmistä mutta ainakin totta.
Pattayan rumimmat naiset.
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi
Oliko Petäjä kommunisti. Luulin hänen olleen kepulainen.
- Anonyymi
Meillä oli kerran veto kaverin kanssa että saadaan valita toisillemme sekä tatuoinnit että morsiamet. Kumpikin meni puihin kummassakin hankkeessa... Ei pystynyt. Tasapeli sekin mutta nolo sellainen.
- Anonyymi
Puihinmeno tyypillistä varsinkin vedonlyöjille.
- Anonyymi
Tämä 28x / nazi on siitä kiva tapaus että osaa kirjoittaa suomea eikä hauku ketään.
- Anonyymi
Mulla on kaikki thailikat olleet persejalkaisia eikä niistä kyllä yksikään olisi missiksi kelvannut. Yksi oli pitkäkoipinen mutta se olikin tisseillä varustettu poika.
Kotomaan missit taitavat muutenkin tulla vähän helvetin kalliiksi ylläpitäjilleen.- Anonyymi
Joo, minäkin luulen että nuo kotimaan huippukaunottaret ovat ylihinnoiteltua tavaraa.
Mutta mikäs siinä, jokaisen oma asia minne fyrkkansa laittaa.
Minä oon tavan tallaaja ja thaitytöt ovat hinnoitelleet itsensä mun kukkarolle sopivaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893054
- 681058
- 70978
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta22886Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,286864Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l140808- 59774
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72691- 49660
- 39642