Epäm koskettelu

Anonyymi

Onko narsisteilla tapana tervehtiessään kosketella vähän oudosti ainakin suomalaiseen tapohin verraten. Epäilemäni narsistinainen tervehtii perhejuhlissa tuntematonta miestä (ikä 30) nopeasti sivelemällä häntä poskesta. Ensin kättelee ja sitten vei kätensä kopeasti miehen poskelle ja siveli sitä kerran. ja laski kätensä miehen olkapäätä kosketellen alas. Aivan kuin yrittäisi flirttailla miestä seksistisesti. Naisella on mies ja tällä miehellä oli vaimo mukana, en tiedä huomasiko hänen vaimonsa tuon liikkeen. Minä huomasin tuon koska olin tämän narsistiksi epäilemäni naisen takana seuraavana kättelyvuorossa. Nainen on lihava lirkuttelija jolle pahat ova pahoja ja hyvät hyviä. Olen epäillyt häntä narsistiseksi pidemmän aikaa.

Kuuluuko seksuaalinen ylivirittynyt käytös narsismiin? Nainen on lihava keski-iän ylittänyt enkä kyllä pidä häntä että olisi mitenkään viehättävä.

18

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ohhoh ettei vaan ole omia kuvitelmiasi.

    • Anonyymi

      Kyllä kuuluu seksuaalinen ylivirittyneisyys narsismiin. Ovat usein seksiaddikteja. Ja onhan nyt kuvailemasi tervehdys melkoisen mittava jos ei ollut oma lapsi tms. perimyslistalla seuraava kyseessä.

      • Anonyymi

        Ei ollut mitään sukua sille naiselle. Tuo nainen on sellainen joka muutenkin tuppautuu 'iholle' eli työntyy aina vähän liian lähelle. Sellaista lääppimistä hän harrasti aina miehensäkin kanssa, tietyllä tavalla inhottavan tuntuista noin julkisesti tehtynä, hänen piti aina vähän väliä mennä pussailemaan miestään ja sopertelemaan jotain korvaan, Nyt se on vähentynyt ja kohteet taitavat olla muut.


    • Anonyymi

      Luulenpa narsisteilla olevan samaa ongelmaa kuin humaltuneilla:
      halua on, mutta ei kykyä.
      Siksi herättävät toisisakin halun, mutta vetäytyvät takaviistoon.

      • Anonyymi

        Noin jotenkin. Hyvä pointti. Lähtevät karkuun kun pitäisi suhteen vasta alkaa ja se toinen päässyt vasta alkuun...
        Tosiasiassa, tuolla vetäytymisellä on se narsistin oma syy. Sen tätyy etsiä sitä lähdettä eikä se onnistu jos vain "oman kullan" kanssa piehtaroi pedissä. Valheellisen pinnan alla elää kalsea tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin jotenkin. Hyvä pointti. Lähtevät karkuun kun pitäisi suhteen vasta alkaa ja se toinen päässyt vasta alkuun...
        Tosiasiassa, tuolla vetäytymisellä on se narsistin oma syy. Sen tätyy etsiä sitä lähdettä eikä se onnistu jos vain "oman kullan" kanssa piehtaroi pedissä. Valheellisen pinnan alla elää kalsea tyyppi.

        HEH HEH mistähän tietää toisen olevan narsisti, jos suhde ei ole edes alkanut? Vaikuttaa ihan siltä, että tässä on jollain omat halut kyseessä ja kun ei saakaan tämän kuvitellun "narsistin" huomiota, niin se se ottaakin päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEH HEH mistähän tietää toisen olevan narsisti, jos suhde ei ole edes alkanut? Vaikuttaa ihan siltä, että tässä on jollain omat halut kyseessä ja kun ei saakaan tämän kuvitellun "narsistin" huomiota, niin se se ottaakin päähän.

        HAH HAH, kun seurassa on yksi narsisti, jota väki seuraa, niin kyllä sitä oppii.
        Minulla on epäilys, että narsisti on jäänyt ilman vanhempiensa huomiota ja
        katkeruudessaan kostaa aikuisenakin.
        Ei ole oppinut, raukka, niitä hyväksyttäviä huomion vetämisiä.
        Pyörii sitten kuin hyrrä kaikkien kiusana ja häpeänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HEH HEH mistähän tietää toisen olevan narsisti, jos suhde ei ole edes alkanut? Vaikuttaa ihan siltä, että tässä on jollain omat halut kyseessä ja kun ei saakaan tämän kuvitellun "narsistin" huomiota, niin se se ottaakin päähän.

        "Vaikuttaa ihan siltä, että tässä on jollain omat halut kyseessä ja kun ei saakaan tämän kuvitellun "narsistin" huomiota, niin se se ottaakin päähän."
        HOH HOH, niinhän tiedät milloin omat halusi ovat kysymyksessä. Mikä minä olen siitä kinaamaan

        ihanmuuvaan.


      • Anonyymi

        Ei ei kyllä se olet sinä jota eniten kiukuttaa. Kuka saa pitkän nenän hähhää.
        pääsiäisnoita


    • Anonyymi

      Aika narsistista seurata muiden hiplailuja. Antaisit heidän ihan vaan omat tekonsa kantaa. Minusta juuri narsisti keskittyy aina toisten tekemisiin, jokin syy siihen on varmaan pohjalla.

      Kun pitäisi keskittyä omaan elämään ja sen tuomiin juttuihin. Se on aina omasta mukavuudesta pois, kun takertuu ulkopuolisiin. Ja niiden tekemisiin.

      Ihminen on onnellisin omassa seurakunnassaan, eli omiensa kanssa. Heidän kanssaan usein ei tarvitse esittää mitään rooleja, vaan saa olla sellainen kun on, jos on kärhämää, niin saat kuitenkin anteeksi. Ja kuulut edelleenkin siihen paikkaan.

      Vain narsisti etsii uusia uhreja, seuraa muita ja mikään ei riitä ja hänen täytyy sekaantua kaikkeen. Voi luulla jopa olevansa auttaja joka motivoi häntä toisten ahdistelussa.

      Tälläisiä ajatuksia.

      Oma seurakunta

      • Anonyymi

        Minun seurakunnassani ihmiset vaihtuvat usein muuttojen kautta.
        Vuosien ja olosuhteiden vaihtuessa myös ihmiset itse muuttuvat.
        Olen aika tarkka, ennenkuin päästän jonkun omaan seuraani.
        Minulle on tärkeää tarkata toisten toimintatapaa, eikä häiritä heitä.
        Harva viihtyy minun seurassani. Eivät seurakunnat perustu herneistä.
        Kaikilla on oma persoonallisuutensa ja omat kiinnostuksensa.
        Minulla oli oma roolini perheessä, koulussa ja ryhmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun seurakunnassani ihmiset vaihtuvat usein muuttojen kautta.
        Vuosien ja olosuhteiden vaihtuessa myös ihmiset itse muuttuvat.
        Olen aika tarkka, ennenkuin päästän jonkun omaan seuraani.
        Minulle on tärkeää tarkata toisten toimintatapaa, eikä häiritä heitä.
        Harva viihtyy minun seurassani. Eivät seurakunnat perustu herneistä.
        Kaikilla on oma persoonallisuutensa ja omat kiinnostuksensa.
        Minulla oli oma roolini perheessä, koulussa ja ryhmissä.

        Jos annan yhden halata itseäni "ilmapusuin", niin ei se tarkkoita,
        että kaikilla, jotka sen huomioivat, on siihen oikeus!
        Hipelöivistä pysyn kaukana! Oli nainen tai mies.
        Ei seurakunnan velvollisuus ole täyttä toisen mitä tahansa tarpeita,
        vaikka moni niin luulee.

        Jumalan anteeksiantoon vedoten tehdään paljon vääryyttä.
        "Sinun on annettava minulle anteeksi, tai Jumala ei anna sinulle anteeksi!"
        On se raadollinen kihinä vastuullisen patriarkan hampaiden välistä,
        silmät vihaa kiiluen, joka kavahdutti minut kauas tästä seurakunnan
        sosiaalisesta rakkaus-piiristä, johon naiset alistetaan.
        Kertomus Batsebasta ja Susannasta, joiden peseytymistä tarkkailtiin
        ja kunnioitettavat kansan johtomiehet käyttivät hyväkseen
        saa kyllä seisomaan varpaillaan, sillä miehet ovat miehiä,
        vaikka ne voissa paistaisi - eivät ne siitä parane...


    • Anonyymi

      Narsisti on rajaton, ja juuri tuollainen "muka harmiton" on sitä rajattomuutta

    • Anonyymi

      Välimeren maiden kulttuureissa ko. toiminto on arkipäivää. Ovatko he narsisteja? Ei kai yksi käytöspiirre tee kenestäkään narsistia?

      • Anonyymi

        Ihmisen väitetään tarvitsevan toisen kosketusta voidakseen hyvin.
        Kysymys on minulle: onko minun suostuttava kaikkien lääppimiseen?
        Minut lasketaan "häiriintyneeksi" , kun rajoitan sen läheisiini.
        Sukulaiset nauravat vieläkin, kun jo taaperosta asti olin vihainen,
        kun vieras taputti minua takapuolelle: "Ei sa koskea minun pehhaa!"
        Se oli vain vanhempieni oikeus ja reviiri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen väitetään tarvitsevan toisen kosketusta voidakseen hyvin.
        Kysymys on minulle: onko minun suostuttava kaikkien lääppimiseen?
        Minut lasketaan "häiriintyneeksi" , kun rajoitan sen läheisiini.
        Sukulaiset nauravat vieläkin, kun jo taaperosta asti olin vihainen,
        kun vieras taputti minua takapuolelle: "Ei sa koskea minun pehhaa!"
        Se oli vain vanhempieni oikeus ja reviiri!

        Niin, suomalainen nainen ei kykene omaksumaan eteläisiä normaaleja tervehtimistapoja,
        eikä myöskään kristillisessä seurakunnassa osoitettuja rakkauden osoituksia.
        Seurakuntaan tullessani "pastori" vetää iloisesti huudahtaen syliinsä,
        painaa sitä kaljan täyttämää möhömahaansa ja pyyhkäisee naista heränneellä elimellään sinne minne Luoja sen tarkoitti. Kun nainen sitten vetäytyy kauhusta ja inhosta pois, niin ketä seurakuntalaiset syyttävät? Ei suinkaan rakasta "pastoriaan", joka niin huomaavaisesti otti seurakuntalaisensa vastaan,
        vaan sitä pahaa ja arvostamatonta naista! Vaimolle aihe vihata - NAISTA!
        En ole ainoa tälläiseen häpäisyyn alistettua. "Me too" ja vastaavat kertoo lukuisista vastaavista tapauksista!


    • Anonyymi

      Kun ei tunne rajoja eikä häpeää, tällainen käytös voi hyvinkin olla tyypillistä narsistille, valitettavasti myös samoja kokemuksia täällä.

    • Anonyymi

      Ei suomalaiseen kulttuuriin kuulu hiplailut, vaikka ne kuinka kuuluisivat muiden maiden kulttuuriin. Tuossa on vihjailu siitä että voitaisiin vaikka tavata ja aloittaa seksitouhut myöhemmin. Se on testailua siitä kuinka valmis se toinen olisi. Harmiton ja viaton, ei ehkä ihan ole.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe